Dat laatste klinkt interessant. En dat eerste erg lekker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen McFlurry Biscoff hebben. En ik had een of andere wrap met Japanse curry.
Nog maar 1 keerquote:
dit woord kende ik niet, dacht dat het weer een soort nizno woord was maar het bestaatquote:
Ja, weet ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja misschien icm lichte haren oid?
[..]
is slecht voor je gezondheid he
gappieee, gappieeeee
Nizno kent fancy woordjesquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit woord kende ik niet, dacht dat het weer een soort nizno woord was maar het bestaat
*neemt er nog vijfquote:
Heb je nog leuke musea bezocht?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog maar 1 keeren morgen nog even voor we in de trein gaan.
Was wel een lekkere brownie swirl. Tering.
Ik heb nog nooit een brownie swirl gehad maar ik wil dit nu wel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog maar 1 keeren morgen nog even voor we in de trein gaan.
Was wel een lekkere brownie swirl. Tering.
Dorst?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*neemt er nog vijf
yoloooooo
ik neem misschien een biertje maar denk dat ik er geen zin meer in heb als het zo ver is
...wat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Het waait in huis en ik vind het maar koud
jas aan doenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan doe je de ramen of de deur dicht.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Vooral zin, want zonnetjequote:
Nee eigenlijk niet. Ik wilde naar een museum met opgezette mensen en m'n zus niet zo. Zij wilde naar een te toonstelling in Kensington palace maar die was al voorbij blijkbaarquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog leuke musea bezocht?
was beetje fris in tshirt en kortebroek terugfietsen..quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier nog lekker de achterdeur een stukje open staan.
Oh dat klinkt al niet echt iets voor mij. Ik hoopte op lekker eten ofzoquote:
beschuldig je mij nou dat ik je fiets heb gejat?!?!?!?!quote:
Ja ik heb momenteel nog gewoon een lange broek aan hoor ook overdag. Vooral op de fiets kan het nog wel een beetje fris zijn ja.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
was beetje fris in tshirt en kortebroek terugfietsen..
gisteravond ook trouwens rond middernacht door de polder
middernacht in je korte broek en Tshirt door de polder?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
was beetje fris in tshirt en kortebroek terugfietsen..
gisteravond ook trouwens rond middernacht door de polder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |