Vooral zin, want zonnetjequote:
Nee eigenlijk niet. Ik wilde naar een museum met opgezette mensen en m'n zus niet zo. Zij wilde naar een te toonstelling in Kensington palace maar die was al voorbij blijkbaarquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog leuke musea bezocht?
was beetje fris in tshirt en kortebroek terugfietsen..quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Ik heb hier nog lekker de achterdeur een stukje open staan.
Oh dat klinkt al niet echt iets voor mij. Ik hoopte op lekker eten ofzoquote:
beschuldig je mij nou dat ik je fiets heb gejat?!?!?!?!quote:
Ja ik heb momenteel nog gewoon een lange broek aan hoor ook overdag. Vooral op de fiets kan het nog wel een beetje fris zijn ja.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
was beetje fris in tshirt en kortebroek terugfietsen..
gisteravond ook trouwens rond middernacht door de polder
middernacht in je korte broek en Tshirt door de polder?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
was beetje fris in tshirt en kortebroek terugfietsen..
gisteravond ook trouwens rond middernacht door de polder
O ja heerlijke broodjes! En soep en tosti's en chocoladecroissants. Soort bakker Bart maar dan geweldiger. En lekker drinken ook. En het wisselt ook steeds. Paar jaar terug hadden ze de coronation sandwich en die was zo lekker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al niet echt iets voor mij. Ik hoopte op lekker eten ofzo
Oké nu ben ik wel overtuigd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja heerlijke broodjes! En soep en tosti's en chocoladecroissants. Soort bakker Bart maar dan geweldiger. En lekker drinken ook. En het wisselt ook steeds. Paar jaar terug hadden ze de coronation sandwich en die was zo lekker.
tja, liep wat uitquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
middernacht in je korte broek en Tshirt door de polder?
jij durft!
alsjeblieft nietquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
beschuldig je mij nou dat ik je fiets heb gejat?!?!?!?!
--
neuj... show me!!!
ik was helemaal in de "het wordt te warm voor lange broek weer" modusquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb momenteel nog gewoon een lange broek aan hoor ook overdag. Vooral op de fiets kan het nog wel een beetje fris zijn ja.
Was het een lekkere pizzaquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even kijken hoe het zit met de bus van vrijdag en dan weer naar het hotel. Het voetbal volgen via teletekst
Klinkt als een relaxt tripjequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik wilde naar een museum met opgezette mensen en m'n zus niet zo. Zij wilde naar een te toonstelling in Kensington palace maar die was al voorbij blijkbaarwe hebben dus eigenlijk niet zoveel gedaan. Wel in Kew geweest een hele dag
grandioos verbrand.
Ik trok vanochtend ook heel dapper de korte broek aan. Toen ik twee tellen buiten stond om het zonnescherm naar beneden te doen, was ik meteen genezenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was helemaal in de "het wordt te warm voor lange broek weer" modus
alleen al die muggenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
middernacht in je korte broek en Tshirt door de polder?
jij durft!
Hip!quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alsjeblieft niet![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is echt een cadeautje voor mezelf
ik vind fietsen heerlijk en heb sinds mn eerste volwassenfiets (die ik van mn ouders kreeg) nooit meer een goede fiets gehad. Alleen maar rotte tweedehandsjes van max 100 euro
Ik heb er een jaar over getwijfeld of ik dit mocht kopen voor mezelfen toen mocht het van mezelf, toen moest ik me nog beetje mentaal voorbereiden op die bedragen
nu heb ik hem gekocht, ik hoop dat ze hem super snel komen leveren
![]()
Hebben ze ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al niet echt iets voor mij. Ik hoopte op lekker eten ofzo
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen al die muggen![]()
wel sportief hoor @:mschol
's nachts valt dat dus wel mee.. daar heb je overdag meer last vanquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen al die muggen![]()
wel sportief hoor @:mschol
Ik ben fan!!!quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Dit is echt een cadeautje voor mezelf ik vind fietsen heerlijk en heb sinds mn eerste volwassenfiets (die ik van mn ouders kreeg) nooit meer een goede fiets gehad. Alleen maar rotte tweedehandsjes van max 100 euro
Ik heb er een jaar over getwijfeld of ik dit mocht kopen voor mezelfen toen mocht het van mezelf, toen moest ik me nog beetje mentaal voorbereiden op die bedragen
nu heb ik hem gekocht, ik hoop dat ze hem super snel komen leveren
![]()
Jij kan voorlopig toch nergens heenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben fan!!!
ik kom hem wel jatten zodra je hem hebt
ik kan alles. ben alleen blauw geligquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij kan voorlopig toch nergens heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |