Rustig maar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:11 schreef Karzai het volgende:
er is iets geknapt dat niet meer goed komt
Ik ben in Londen en ben pas twee keer bij de Mac geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje op vakantie ook al dat thuisbezorgd plebs voer
Stap één is om je bek te houden als je zin hebt om de sfeer te verzieken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:11 schreef Karzai het volgende:
er is iets geknapt dat niet meer goed komt
Oh jeetje, wat groot. En zwaar? En mooi, en dayummmquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Deze wordt het:
[ afbeelding ]
quote:
werk is altijd zo'n spelbrekerquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat weten zij natuurlijk![]()
een meditative rave leek mij wel leuk, die is binnenkort in uutje maar zie nu dat het op een dinsdag is tot 23.00 dus niet heel laat maar moet volgende dag vroeg werken. Nvm.
Leuk kleurtje ook wel, een keer wat anders dan al het standaard spul.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ooit de snelste motor ooit gemaakt voor op de weg. Dit is de 3e generatie Hayabusa. En hij rijdt heerlijk.
Ik heb op YouTube allemaal shorts van cavia's zitten kijken en moest aan jou denkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in Londen en ben pas twee keer bij de Mac geweest.
Pauper zegquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ditquote:
Ruwharig dus dat lijkt maar zoquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jeetje, wat groot. En zwaar? En mooi, en dayummm
[..]cuteee.
Die hond lijkt altijd nat of is altijd nat?
Ik weet niet zo goed wat je wantrouwen richting mensen te maken heeft met dat jij vindt dat mensen vooral niet moeten genieten van.. het eten van een wentelteefje (om maar een stom voorbeeld te gevenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt ook wel, ben ook geen gezellige gesprekspartner wantrouw iedereen
de auto rijd lekker
Er zijn nog 2 andere kleurstellingen. Ik weet nog niet welke ik wilquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk kleurtje ook wel, een keer wat anders dan al het standaard spul.
oh god ik blijf wel weg hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stap één is om je bek te houden als je zin hebt om de sfeer te verzieken.
Stap twee is stap één blijven doen.
Het is niet moeilijk.
Hoe vaak bij Pret A Manger?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is niemand die zegt dat je weg moet blijven.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt ook wel, ben ook geen gezellige gesprekspartner wantrouw iedereen
de aftelkalender is al gemaaktquote:
Ja, nouja de timing daarvan vooralquote:
hahahah wat liefquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb op YouTube allemaal shorts van cavia's zitten kijken en moest aan jou denken
Is voor de elite hoor tegenwoordigquote:
tis een gotspequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de aftelkalender is al gemaakt
[..]
Ja, nouja de timing daarvan vooral
Moeten ze maar geen McFlurry Biscoff hebben. En ik had een of andere wrap met Japanse curry.quote:
ja misschien icm lichte haren oid?quote:
is slecht voor je gezondheid hequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:15 schreef Fogel het volgende:
Maar ik zit nu lekker in werktijd te drinken, daar klaag ik niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |