SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nee gewoon bij mn ouders werken.quote:
ahhhquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fluffy is deze week heel erg zoekende naar wat hij fijn vindt nu want hij vindt het maar warm en dat is stom
maar hij ligt meestal languit over mijn hele bureau heen
mijn toetsenbord heeft een andere plek gekregen standaard omdat meneer op mijn bureau wil liggen
Nou top, laten we iedereen in zn waardequote:
wat is er zo erg aan het nummer dat je je blijkbaar moet inhouden om te vertellen dat het nummer in je hoofd zit?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Ik wil eigenlijk niet toegeven dat ik de Zweedse inzending van het Songfestival stiekem in mijn hoofd heb zitten.
Dat doe je ook niet maar hele tijd commentaar geven maakt het gewoon niet zo gezellig om met je te kletsenquote:
Omdat ik niet wil dat Zweden dit jaar weer wint.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan het nummer dat je je blijkbaar moet inhouden om te vertellen dat het nummer in je hoofd zit?
Mits geen 4000x6000quote:
drugsquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze nu ergens melden welke werkzaamheden ze mee bezig zijn.
uiteraard weet ik wel dat er een enexis kast hier op de hoek van de straat staat en daar allemaal struiken om vandaan zijn gehaald en nu hekwerken staan... maar WAT doen ze daar?
ik ben wel benieuwd hoe die nieuwe van je eruit ziet? je hebt 'm nog niet toch?quote:
Neuh, 1340x190quote:
illegale raveparty'squote:
Nee nog niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe die nieuwe van je eruit ziet? je hebt 'm nog niet toch?
klopt ook wel, ben ook geen gezellige gesprekspartner wantrouw iedereenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet maar hele tijd commentaar geven maakt het gewoon niet zo gezellig om met je te kletsenen dat is zonde.
Hoe bevalt je semi-nieuwe auto?
is die van de action?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Deze wordt het:
[ afbeelding ]
Wacht de travelsnack maar afquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooie pics van de natuur willen we zien
Sportief modelletje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Deze wordt het:
[ afbeelding ]
Gast je krijgt al maanden in toenemend geīrriteerde toon kritiek dat je steeds vanalles wat mensen delen waar ze plezier aan beleven loopt af te zeiken zonder goede reden.quote:
Ooit de snelste motor ooit gemaakt voor op de weg. Dit is de 3e generatie Hayabusa. En hij rijdt heerlijk.quote:
Mochten ze willenquote:
dat weten zij natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
illegale raveparty's
ja ik ben er niet op die dagen dus hoor het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |