abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218218743
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Koran komt uit de Middeleeuwen aangezien het Jodendom een stuk ouder is dan de Islam. En de Koran is in tegenstelling tot de Talmoed ook geen boek met commentaren en interpretaties van een religieuze tekst, maar de tekst zelf. En de Hadith (waar mijn quotes uit kwamen) is er boek met verzamelingen van uitspraken van Mohamed zelf.

Nu is de vraag weer waarom jij hier in de bres probeert te springen voor de Islam, terwijl je altijd stelt ontzettend veel hekel te hebben aan religie?
Ik veeg mijn reet net zo goed af met Islam als met het jodendom als met het christendom. Je bent weer aan het ijlen.
Conscience do cost.
pi_218218843
twitter

Vreemd. Misschien kunnen de Trumpisten en GOP-aanhangers op dit forum ons uitleggen waarom de Republikeinen tegen deze oproep stemden....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:17:30 #228
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218218855
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Vreemd. Misschien kunnen de Trumpisten en GOP-aanhangers op dit forum ons uitleggen waarom de Republikeinen tegen deze oproep stemden....
Ik zou het niet weten. Maar waarom zijn deze files niet vrijgegeven tijdens het vorige presidentschap? Het is namelijk niet dat de regering-Trump de eerste is die ze in handen heeft.

Ik betwijfel overigens nog altijd of er daadwerkelijk wel zoiets is als de 'Epstein files'. Volgens mij weet het publiek al ongeveer alles en is er simpelweg weinig meer te vertellen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218218877
twitter
pi_218218878
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten. Maar waarom zijn deze files niet vrijgegeven tijdens het vorige presidentschap? Het is namelijk niet dat de regering-Trump de eerste is die ze in handen heeft. Ik betwijfel trouwnes altijd nog of er echt wel zoiets is als de 'Epstein files'.
Tsja, Epstein overleed in augustus 2019, tijdens de eerste termijn van Trump. Waarom is er toen niets naar buiten gebracht?

Ik denk eerlijk gezegd ook dat er niet zoiets is als 'de Epstein files'. Maar deze oproep richtte zich op 'alle documenten die gerelateerd zijn aan Epstein' - vergelijkbaar met een Woo-verzoek.

Zulke docs bestaat natuurlijk wel gewoon. Het is mij niet duidelijk waarom je zo'n voorstel zou blokkeren, behalve dat Trump het hele land op het hart druk om Epstein te vergeten en 'move on'.
pi_218218928
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten. Maar waarom zijn deze files niet vrijgegeven tijdens het vorige presidentschap? Het is namelijk niet dat de regering-Trump de eerste is die ze in handen heeft.

Ik betwijfel overigens nog altijd of er daadwerkelijk wel zoiets is als de 'Epstein files'. Volgens mij weet het publiek al ongeveer alles en is er simpelweg weinig meer te vertellen.
Trump is in zijn eerste termijn door zijn eigen FBI en CIA tegengewerkt. Zijn eigen fucking FBI verzon allerlei verdachtmakingen rond hem en Rusland. Ondertussen zijn de Jewstein clientlists gewoon gewist door de extreemlinkse Democraten. Alle videomateraal en lijsten, weg. Hier heeft extreemlinks uiteraard jaren de tijd voor gehad. Mischien dat de Trump admin hierom zo in verlegenheid is gebracht. Die fucking extreemlinksen zijn pedofielen beschermers!

Maarja ook extreemlinks gaat net als iedereen straks gewoon tegen de muur onder een regime van hun eigen keuze.

pi_218218972
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:28 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Trump is in zijn eerste termijn door zijn eigen FBI en CIA tegengewerkt. Zijn eigen fucking FBI verzon allerlei verdachtmakingen rond hem en Rusland. Ondertussen zijn de Jewstein clientlists gewoon gewist door de extreemlinkse Democraten. Alle videomateraal en lijsten, weg. Hier heeft extreemlinks uiteraard jaren de tijd voor gehad. Mischien dat de Trump admin hierom zo in verlegenheid is gebracht. Die fucking extreemlinksen zijn pedofielen beschermers!
Nou nee, Bondi zegt het beeldmateriaal zelf te hebben:
Jeffrey Epstein files: Bondi claims FBI reviewing 'tens of thousands' of videos in case
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218219000
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou nee, Bondi zegt het beeldmateriaal zelf te hebben:
Jeffrey Epstein files: Bondi claims FBI reviewing 'tens of thousands' of videos in case
Die is van 1 Juli.
pi_218219020
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:34 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Die is van 1 Juli.
En na 1 juli zijn ze gewist door "extreemlinkse Democraten"?
pi_218219029
quote:

[..]

Maarja ook extreemlinks gaat net als iedereen straks gewoon tegen de muur onder een regime van hun eigen keuze.

[ afbeelding ]
Waarom zegt Trump dat dan niet gewoon, in plaats van dat hij van de daken schreeuwt dat iedereen zich onnodig druk maakt om de 'Epstein Files' en dat mensen dat moeten 'vergeten'.
pi_218219111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom zegt Trump dat dan niet gewoon, in plaats van dat hij van de daken schreeuwt dat iedereen zich onnodig druk maakt om de 'Epstein Files' en dat mensen dat moeten 'vergeten'.
Wrten we niet als normaal publiek.

In het draadje politieke memes is een van mijn memes verwijderd. Maar ik geef het nog een jaartje of twee drie en dan mag het gewoon. Want wat het uitbeelde is gewoon waar.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:49:30 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218219176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, Epstein overleed in augustus 2019, tijdens de eerste termijn van Trump. Waarom is er toen niets naar buiten gebracht?

Ik denk eerlijk gezegd ook dat er niet zoiets is als 'de Epstein files'. Maar deze oproep richtte zich op 'alle documenten die gerelateerd zijn aan Epstein' - vergelijkbaar met een Woo-verzoek.

Zulke docs bestaat natuurlijk wel gewoon. Het is mij niet duidelijk waarom je zo'n voorstel zou blokkeren, behalve dat Trump het hele land op het hart druk om Epstein te vergeten en 'move on'.
Het zou mij verder niets verbazen als Trump lijntjes had met Epstein. Maar dan was dat onder de regering-Biden zeker naar buiten gekomen. Ik zie dus eigenlijk maar drie mogelijkheden:

1) Er is simpelweg niet veel meer informatie dan dat we nu weten
2) Zowel Republikeinen als Democraten hadden lijntjes met Epstein (beide partijen willen niet dat dit openbaar wordt)

Dan zit je ook nog met de vraag wat contact met Epstein precies betekende, het kan best dat genoeg mensen contact met die man hadden zonder een 'cliënt' te zijn geweest. Is dat een reden om iemands naam te vervuilen? Dat lijkt mij niet.

Ten slotte kun je nog met theorieën komen dat er 'machtige' mensen buiten de politiek om op die lijst staan en beide partijen zover hebben weten te krijgen de vermeende informatie achter te houden. Maar dat vind ik te complotterig en geloof ik niet in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:13:18 #238
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218219301
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Net als End Wokeness _O_ _O_
Precies en dan volgen ze dat vaak, omdat ze vinden dat 'de MSM' een agenda heeft en aan propaganda doet. _O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:25:12 #239
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218219380
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zou mij verder niets verbazen als Trump lijntjes had met Epstein. Maar dan was dat onder de regering-Biden zeker naar buiten gekomen. Ik zie dus eigenlijk maar drie mogelijkheden:

2) Zowel Republikeinen als Democraten hadden lijntjes met Epstein (beide partijen willen niet dat dit openbaar wordt)

Dan zit je ook nog met de vraag wat contact met Epstein precies betekende, het kan best dat genoeg mensen contact met die man hadden zonder een 'cliënt' te zijn geweest. Is dat een reden om iemands naam te vervuilen? Dat lijkt mij niet.

Ten slotte kun je nog met theorieën komen dat er 'machtige' mensen buiten de politiek om op die lijst staan en beide partijen zover hebben weten te krijgen de vermeende informatie achter te houden. Maar dat vind ik te complotterig en geloof ik niet in.
Nee, in een eerlijk land ga je niet zomaar een lijst met verdachten vrijgeven. Dus ik vind het niet gek dat het nu ook niet gaat gebeuren. Wel raar dat mensen op deze knurft gingen stemmen in de verwachting dat men het wel ging doen, terwijl je met een beetje nadenken dat ook wel kan snappen. Maar ja, Trump en co liegen echt over werkelijk álles, dus trapten de MAGA-flapdrollen er weer in, net als bij al zijn andere leugens.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:26:45 #240
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218219395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, in een eerlijk land ga je niet zomaar een lijst met verdachten vrijgeven. Dus ik vind het niet gek dat het nu ook niet gaat gebeuren. Wel raar dat mensen op deze knurft gingen stemmen in de verwachting dat men het wel ging doen, terwijl je met een beetje nadenken dat ook wel kan snappen. Maar ja, Trump en co liegen echt over werkelijk álles, dus trapten de MAGA-flapdrollen er weer in, net als bij al zijn andere leugens.
En dan nog liegt men minder dan de Democraten en diens adepten, best bijzonder eigenlijk met al dat gelieg.
pi_218219396
quote:

[..]
Het zou mij verder niets verbazen als Trump lijntjes had met Epstein. Maar dan was dat onder de regering-Biden zeker naar buiten gekomen.
Dezelfde regering Biden die het niet eens voor elkaar kreeg om Trump binnen vier jaar aan te klagen voor de bestorming van 6 januari.....?
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:27:41 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218219399
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dezelfde regering Biden die het niet eens voor elkaar kreeg om Trump binnen vier jaar aan te klagen voor de bestorming van 6 januari.....?
Er was dan ook weinig aan te klagen, want hij heeft die rellen niet direct veroorzaakt.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:29:27 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218219412
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dan nog liegt men minder dan de Democraten en diens adepten, best bijzonder eigenlijk met al dat gelieg.
Het zou eens fijn zijn als je eens volwassen wordt, want je staat compleet voor paal met je vingers in de oren gedrag. Haal je hoofd eens uit je achterste. Trump liegt minstens een keer in elke zin. Hij zegt zelfs dat het geschreven is door Obama, Biden en Clinton. Let maar op, binnen een half jaar gaan ze proberen huwelijk tussen hetzelfde geslacht stoppen en jij gaat dat ook weer zitten goedpraten.
pi_218219416
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Laat het nu net de Democraten onder Biden zijn geweest die vol tegen de Russen streed en Trump met zijn partij juist vriendjes is met Poetin. Of was gelukkig, want de laatste tijd gaat het niet helemaal lekker meer tussen Trump en Poetin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:30:19 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218219418
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er was dan ook weinig aan te klagen, want hij heeft die rellen niet direct veroorzaakt.
Hij liegt zelfs nu nog over 'verkiezingsfraude' en ook daar heb je aan mee staan doen als een slaafs hondje.
pi_218219423
quote:

[..]
Natuurlijk waren er lijntjes. Het is algemeen bekend dat Epstein en Trump lange tijd bevriend waren:

quote:

Verder neig ik naar het eerste scenario. Er is al een hoop informatie naar buiten gebracht (zoals de bekende vluchtgegevens); meer valt er simpelweg niet te melden. Ik vermoed dat er geen lijst bestaat met kinderverkrachters.

Maar het is natuurlijk wel hilarisch dat Trump herhaaldelijk beloofde om de 'Epstein Files' naar buiten te brengen, om nu te roepen dat men zich hier niet zo druk om moet maken.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:31:51 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218219430
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Laat het nu net de Democraten onder Biden zijn geweest die vol tegen de Russen streed en Trump met zijn partij juist vriendjes is met Poetin. Of was gelukkig, want de laatste tijd gaat het niet helemaal lekker meer tussen Trump en Poetin.
Kun je nagaan hoeveel levens en tijd er verloren is gegaan door een narcistische gek die wel even dacht dat ie 'tough enough' was om die oorlog daar te stoppen. Heeft zelfs met zijn VP lopen schreeuwen naar de president van het land dat wreed wordt aangevallen.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:33:12 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218219443
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Natuurlijk waren er lijntjes. Het is algemeen bekend dat Epstein en Trump lange tijd bevriend waren:

[ afbeelding ]
[..]
Verder neig ik naar het eerste scenario. Er is al een hoop informatie naar buiten gebracht (zoals de bekende vluchtgegevens); meer valt er simpelweg niet te melden. Ik vermoed dat er geen lijst bestaat met kinderverkrachters.

Maar het is natuurlijk wel hilarisch dat Trump herhaaldelijk beloofde om de 'Epstein Files' naar buiten te brengen, om nu te roepen dat men zich hier niet zo druk om moet maken.
Jup, en dan nog doen alsof je allerlei belangrijke mappen hebt....

pi_218219457
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jup, en dan nog doen alsof je allerlei belangrijke mappen hebt....

[ afbeelding ]
...met daarin info die al lang in de openbaarheid was gebracht. :')
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:38:00 #250
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218219469
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het zou eens fijn zijn als je eens volwassen wordt, want je staat compleet voor paal met je vingers in de oren gedrag. Haal je hoofd eens uit je achterste. Trump liegt minstens een keer in elke zin. Hij zegt zelfs dat het geschreven is door Obama, Biden en Clinton. Let maar op, binnen een half jaar gaan ze proberen huwelijk tussen hetzelfde geslacht stoppen en jij gaat dat ook weer zitten goedpraten.
Dit is niet meer dan projectie neem ik aan. Je geeft wat dit betreft zelf in ieder geval niet het goede voorbeeld met een zeer tribale kijk op de politiek. Jouw hele pohi is een aaneenrijging van gefoeter en geschuimbek over rechtse politici en partijen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik vind in een enorm land als de VS het huwelijk per definitie iets voor staten an sich.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kun je nagaan hoeveel levens en tijd er verloren is gegaan door een narcistische gek die wel even dacht dat ie 'tough enough' was om die oorlog daar te stoppen. Heeft zelfs met zijn VP lopen schreeuwen naar de president van het land dat wreed wordt aangevallen.
Tja, van een ander land dat is aangevallen zijn de leiders zelfs aangeklaagd voor zogenaamde 'oorlogsmisdaden'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')