quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zie dat de temperatuur naar beneden gaat
Hopelijk komt het ook weer terug in de langetermijn kaart (of nog beter, korte termijn).quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
De regen is alweer weg uit de langetermijn kaart
Nu nog regen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zie dat de temperatuur naar beneden gaat
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 14 mei 2025 14:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk komt het ook weer terug in de langetermijn kaart (of nog beter, korte termijn).
Ja, de grond is nog droger dan de vagijn van een non.quote:
Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de grond is nog droger dan de vagijn van een non.
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon bloed in mijn neus omdat het zo droog is
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.
Maar het gaat niet regenen voorlopig, dus helaas.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet duidelijk wat vaker nat worden.
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed natquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
Ik moet ChatGPT met rust laten.
[ link | afbeelding ]
(Haar zwarte staart valt een beetje weg)
leukkk, misschien dat je zo'n ding ergens goedkoop kan scorenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar sleutelen en lange tochten maken.
Als tiener was ik ook een fervent brommersleutelaar. Ouwe Zündapp.
Ja, rijbewijs maar eerst, want anders krijg ik hem niet eens thuis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leukkk, misschien dat je zo'n ding ergens goedkoop kan scoren
maar dan kun je er niet op rijden![]()
vorig jaar nog piepen dat het te nat was, nu te droogquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net?!?! Wat is dit voor tijd om te spuitenquote:Op woensdag 14 mei 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net lekker rond staan spuiten alles is hier nu goed nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |