Nou vind ik wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat als positief moet zien.
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat als positief moet zien.
Nou dit, en niemand zegt het hem ff na drie keer?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Cornald het don- en zaterdag niet weer ‘verklapt’.Dat was wel erg jammer.
Omdat de EBU eigen fouten niet heeft toegegeven en er zijn genoeg landen die er ook vanuit gaan dat Joost schuldig was.quote:
Dus meer rust en privacy voor de artiesten deze editie zie jij als negatief gezien je omschrijving 'maatregelen die de schuld zijn van Joost'.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat de EBU eigen fouten niet heeft toegegeven en er zijn genoeg landen die er ook vanuit gaan dat Joost schuldig was.
Dus al die maatregels zien zij als de schuld van Joost
"Nederland kon zich niet gedragen dus moesten er maatregelen komen"quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus meer rust en privacy voor de artiesten deze editie zie jij als negatief gezien je omschrijving 'maatregelen die de schuld zijn van Joost'.
Apart wel.
Die POSITIEF zijn voor de artiestenquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
"Nederland kon zich niet gedragen dus moesten er maatregelen komen"
Nederland zat op de eerste rij, beste stoelen. Ik zag er wel een sorry in.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
"Nederland kon zich niet gedragen dus moesten er maatregelen komen"
Als je een paar posts terug scrolt, Oekraine heeft eerste helft, even wachten op de rest.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:42 schreef Eurochacha het volgende:
Wanneer komen we erachter wie eerste of tweede helft heeft?
Was vorig jaar ook zo in semi 1quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
Is dit trouwens voor het eerst dat er meer landen uit de eerste helft van de semi doorgaan dan uit de tweede helft van de semi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |