Dat was wel een grappige opmerkingquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het moet wel blijven combineren met zijn plastic eethoek he
Vorig jaar was er denk ik wel gedoe, maar kregen wij dat nauwelijks te zien. Dat is dit jaar veel beter!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is wel een minder vredige groep dan vorig jaar!
Ja! Dat zag ik ook! Per ongeluk he, ik zat niet speciaal te loeren....quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Anouk heeft trouwens een prima kont zag ik net, dus ze hoeft niet jaloers te zijn op de nep hangbillen van Naomi.
Mannen kiezen ook altijd de verkeerde kleur bruin.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonde ik vind dat altijd wel charmant wat grijs. En je ziet dat ook gelijk bij een man.
Ik ga ook eens kijken niet alleen luisteren. Al die billen moet ik zien natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Anouk heeft trouwens een prima kont zag ik net, dus ze hoeft niet jaloers te zijn op de nep hangbillen van Naomi.
Jij luistert alleenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga ook eens kijken niet alleen luisteren. Al die billen moet ik zien natuurlijk
Oh apartquote:
Ik ben niet in staat om alleen maar te kijkenquote:
Hij zei toch ‘blonde del’?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Victor die Naomi zogenaamd grappig voor Adolf Hitler uitscheldt![]()
Ongetwijfeld ook, die heb ik gemist. Maar hij noemde haar ook 'Adolf' toen hij een 'opdracht' kreeg van Naomi. Nou dan weet je niet waar je mee bezig bent...quote:
Ja dat is idd sneu! Ze kunnen zo gewoon niet op tijd klaar komenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wilfred en Edith zijn inderdaad sloom... maar ik vind het nog steeds een kl*testreek van Ray dat hij dat met die monumentencommissie niet beter heeft geregeld. Want ook al hadden ze alles perfect voorbereid dan hadden ze het door dat gezeur over kleuren de oplevering nog steeds niet gered...
En Marit wist niet wat een klopboor was
Hier net andersom, het liefst kijk ik om de deelnemers heen, wat staat daar op de achtergrond etc. Soms mis ik van alles en hier dan lezen is ook leuk, zelfs met spoilers, want kan pas de aflevering zien om 21.45..quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om alleen maar te kijken
Ik luister en lees ondertussen en soms even een fok-leespauze
Heel vaag inderdaad, vermoed zelfs dat Heidi de kostwinner is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef TaMieke het volgende:
Wat doet Mark eigenlijk als ondernemer? Lijkt me sowieso een vervelende vent. “Ik ben ouder dus ik weet het beter.”
Die twee zijn van 9 tot 4 wezen shoppen, en ook bij de Ikea. Je weet van te voren al dat als je de ingang inkomt dat je minstens 2 uur nodig hebt om er weer uit te komen in dat doolhof, en dan met plastic plantjes thuiskomen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wilfred en Edith zijn inderdaad sloom... maar ik vind het nog steeds een kl*testreek van Ray dat hij dat met die monumentencommissie niet beter heeft geregeld. Want ook al hadden ze alles perfect voorbereid dan hadden ze het door dat gezeur over kleuren de oplevering nog steeds niet gered...
En Marit wist niet wat een klopboor was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |