Ze negeren hem straks weer in het lijstje met meest gestreamde esf liedjes. Slaan hem gewoon over. Kan het weer niet uitstaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De winnaar met zijn miljoenen streams, mondiale toers en materiaal voor vele nummers/acts.
Ik snap nu al niet waar deze post over gaat, dus het antwoord is waarschijnlijk neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:49 schreef Greys het volgende:
Ben zo benieuwd naar die nieuwe bekendmaking en of demense dat gaan snappen.
Prima want Joost heeft net een mini Tour In Amerika gedaan dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Stel dat Claude zou winnen. Hoe moet Joost zich dan wel niet voelen?
Rotterdam, cafe het halve maantje gok ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke locatie als je weer wat wil organiseren
Walgelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze negeren hem straks weer in het lijstje met meest gestreamde esf liedjes. Slaan hem gewoon over. Kan het weer niet uitstaan.
Dan is er reclame bij ons. Geen ophef.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze negeren hem straks weer in het lijstje met meest gestreamde esf liedjes. Slaan hem gewoon over. Kan het weer niet uitstaan.
Je krijg zo 9 keer drie landen tegelijk in beeld. Daarvan gaat er steeds 1 door naar de finale. Aan het eind zie je alle landen die nog niet door zijn, en ook daarvan gaat er 1 door. Maar je kan dus hebben dat bijvoorbeeld Cyprus eerst twee keer als verliezer te zien is en dan ineens toch door gaatquote:
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedere keer 3 landen in beeld waarvan er 1 doorgaat en je kan niet meer dan 3x in beeld komen
Benieuwd of er nog iets qua rumoer te horen is. @TheVulturequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tja... Komt goed met hem en het succes is al binnen toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met die 3 landen in beeld?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedere keer 3 landen in beeld waarvan er 1 doorgaat en je kan niet meer dan 3x in beeld komen
Maar het voelt alsnog smerig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dan is er reclame bij ons. Geen ophef.
Eens. De grootste hit buiten het songfestival die ik me kan bedenken. Waterloo is toch voor ABBA begrippen een matig liedje dus tel ik niet meequote:
Helder, thanks!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Je krijg zo 9 keer drie landen tegelijk in beeld. Daarvan gaat er steeds 1 door naar de finale. Aan het eind zie je alle landen die nog niet door zijn, en ook daarvan gaat er 1 door. Maar je kan dus hebben dat bijvoorbeeld Cyprus eerst twee keer als verliezer te zien is en dan ineens toch door gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |