Androidquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef Modus het volgende:
Waaromdeneuk werkt dit nou ineens weer niet
Iemand heeft me gebeld en ik wil dit nummer toevoegen aan contacten (Android). Klik je via dat nummer op Contact Toevoegen dan komt er een vraag 'geef aan waar u uw contacten op wil slaan', zonder dat ik daar ook maar iets kan kiezen (dat zou dan Apparaat/Telefoon of Google moeten zijn). En verder dan dat scherm kom ik niet ???
Ook als ik via Contacten gewoon een nieuwe wil invoeren op foon loopt op dezelfde manier vast ??
iOSquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Android![]()
Nee geen idee, klinkt ehh vervelend
Ja vooral die uitstekende stukjes aan de zijkant van de poten deden me twijfelenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verstandig. Stoelen bij een ronde tafel vind ik wel wat lastiger dan bij een rechte. Had je al iets op het oog?
Hmmm nee, het heeft iets aparts. Misschien dat het irl minder apart overkomt
Bedanktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Android![]()
Nee geen idee, klinkt ehh vervelend
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn!ik denk ook niet dat jij de rare in de kpd sc bent hoor
Nou ja. Hold your reservations. Ik heb nog niet alles gedeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Ik ben er de laatste tijd wat maf en soms vaak over aan het posten. Ik probeer het voor mezelf normaler te maken om over dat soort dingen te praten, maar het gaat nog wat moeizaam.🐙
Toen ik crew was, had ik automatisch toegang, keek er soms, maar is niet echt mijn dingquote:
Alles buiten de meestal vrij normale SC is wel redelijk dood moet ik bekennen. Maar 95%% van mijn Fokervaring is de SC's tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik crew was, had ik automatisch toegang, keek er soms, maar is niet echt mijn ding
Ja Fok is echt heel veel sc.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles buiten de meestal vrij normale SC is wel redelijk dood moet ik bekennen. Maar 95%% van mijn Fokervaring is de SC's tegenwoordig.
Oh ik hoef niets te kiezen, staat standaard op telefoon blijkbaar en kan in de linkerbovenhoek wel kiezen voor samsung-account, google of op sim-kaart opslaan. Goed om te weten wel, als ik straks naar een ander toestel overga moet ik dus controleren of de contacten van het toestel ook overgezet worden. Maar ik kan wel zonder problemen nieuwe contacten opslaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:31 schreef Modus het volgende:
Waaromdeneuk werkt dit nou ineens weer niet
Iemand heeft me gebeld en ik wil dit nummer toevoegen aan contacten (Android). Klik je via dat nummer op Contact Toevoegen dan komt er een vraag 'geef aan waar u uw contacten op wil slaan', zonder dat ik daar ook maar iets kan kiezen (dat zou dan Apparaat/Telefoon of Google moeten zijn). En verder dan dat scherm kom ik niet ???
Ook als ik via Contacten gewoon een nieuwe wil invoeren op foon loopt op dezelfde manier vast ??
Vroeger kwam ik nog best wel in thematopics. Vleesetende plantjes. Anime. Vinyl. Etc. Maar veel gebeurt er niet meer, en een hoop mensen met wie ik daar leuk over en weer had zijn weg.quote:
Nu bespreken we gewoon alle eigenaardigheden hier centraalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik nog best wel in thematopics. Vleesetende plantjes. Anime. Vinyl. Etc. Maar veel gebeurt er niet meer, en een hoop mensen met wie ik daar leuk over en weer had zijn weg.
Ja die zijn apart ja, zonder zou het meteen heel anders zijn. Maar beetje apart is ook wel ikeaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral die uitstekende stukjes aan de zijkant van de poten deden me twijfelenMaar wil denk deze stoelen, nog even kijken welke kleur https://www.ikea.com/nl/n(...)en-00593596/#content
Dat is wel jammer hequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik nog best wel in thematopics. Vleesetende plantjes. Anime. Vinyl. Etc. Maar veel gebeurt er niet meer, en een hoop mensen met wie ik daar leuk over en weer had zijn weg.
Ja zoiets zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik hoef niets te kiezen, staat standaard op telefoon blijkbaar en kan in de linkerbovenhoek wel kiezen voor samsung-account, google of op sim-kaart opslaan. Goed om te weten wel, als ik straks naar een ander toestel overga moet ik dus controleren of de contacten van het toestel ook overgezet worden. Maar ik kan wel zonder problemen nieuwe contacten opslaan.
Ik heb laatst mijn toegang laten verwijderen want ik hoef dat eigenlijk niet te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik crew was, had ik automatisch toegang, keek er soms, maar is niet echt mijn ding
Oh, dan moet je uitzoeken hoe je je telefoon laat synchroniseren met google denk ik? Alle instellingen afgaan dan maar, in je telefoon en in je google-accountquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja zoiets zou het moeten zijn.
Maar ik zag in mijn foon ook ergens iets dat er een probleem zou zijn met synchroniseren ofzo.
Op mijn PC ingelogd onder de betreffende gmail kon ik het wel gewoon toevoegen, alleen komt ie dan op mijn foon niet in de lijst
Al gezocht maar ik zie niks raars. Als ik syncen aan zet wordt alles meteen gesynct behalve Contacten en Agenda en Nieuws. Eehhhquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan moet je uitzoeken hoe je je telefoon laat synchroniseren met google denk ik? Alle instellingen afgaan dan maar, in je telefoon en in je google-account
Of misschien weet ChatGPT het
We zijn zelf de eigenaardigheden, omdat we nog op een ouderwets forum posten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu bespreken we gewoon alle eigenaardigheden hier centraal
Uhuh. Ik had ook nog gekeken of er een analoog fotografietopic was. Er was geloof ik wel iets van een relevante reeks, maar het was allemaal al jaren verlaten, en ik weet niet meer of het topic gereekst was of dat ik de laatste niet kon vinden oid. Zoiets was het.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die zijn apart ja, zonder zou het meteen heel anders zijn. Maar beetje apart is ook wel ikea
Leuke stoelenwel netjes eten he
[..]
Dat is wel jammer he
ok mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou tijd voor bedje
NL naar de finale en België niet
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou tijd voor bedje
NL naar de finale en België niet
Waarheen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:48 schreef Karzai het volgende:
tis lekker weer hier, ga je meteen verhuizen, bitterbal?
Vaak als er een binnenkomt volgen er snel meerquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Druk hier op de vroege ochtend!
Ben altijd wel vroeg wakker, maar ga nog 3ven terug naar bed. Laatste dag vakantie. Straks even naar het strandquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Druk hier op de vroege ochtend!
O lekker strand, ben je op vakantie of woon je dicht bij het strand?quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben altijd wel vroeg wakker, maar ga nog 3ven terug naar bed. Laatste dag vakantie. Straks even naar het strand
Het strand is een half uurtje rijden vanaf amsterdamquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker strand, ben je op vakantie of woon je dicht bij het strand?
O lekker wat een genot om zo dicht bij de zee te wonen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het strand is een half uurtje rijden vanaf amsterdam
Ik kom er eigenlijk zelden, hooguit 3 keer per jaarquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker wat een genot om zo dicht bij de zee te wonen.
Dat is vaak zo. Ik heb op de veluwe gewoond, maar kwam nooit in de natuur daar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk zelden, hooguit 3 keer per jaar
Ja das pas in 2026 klaar. Is nieuwbouw projectquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders gekocht had?
Komt dat erbij in je vastgoedportefeuille? Of gaat ie penthouse in Rotterdam in de verkoop?quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das pas in 2026 klaar. Is nieuwbouw project
Gelukkig woon je er wat dichterbij dan voorheenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou lekker voor Jan Lul naar kantoor Rotterdam gereden vandaag. Ze waren vergeten te melden dat het nog steeds dicht was vanwege lekkage. Dus nu maar thuiswerken.
Ja en geen files terug. Dat scheelde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gelukkig woon je er wat dichterbij dan voorheen
Niet eens naar mij gezwaaid?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou lekker voor Jan Lul naar kantoor Rotterdam gereden vandaag. Ze waren vergeten te melden dat het nog steeds dicht was vanwege lekkage. Dus nu maar thuiswerken.
Het is geen penthouse….. maar 20 mei komt er een Makelaar. Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt dat erbij in je vastgoedportefeuille? Of gaat ie penthouse in Rotterdam in de verkoop?
Honderd miljoen miljard euro!quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is geen penthouse….. maar 20 mei komt er een Makelaar. Ben benieuwd
Tuurlijk welquote:
Hey man!quote:
Ja, inmiddels al een heel eindquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee! Hoe ist daar? Al een beetje gesetteld?
Beter manquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, inmiddels al een heel eindMoeten nog wat kleine dingen gedaan worden maar we wonen er heerlijk
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Beter man
Kleine dingen blijf je houden, een huis is immers nooit af
Ik zou toch denken dat deuren bij jou juist wat langer moeten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.
Blijf je houden, zo wil ik de zolder nog afscheiden, ons huis is nu helemaal open met trap in woonkamer dus alle warmte gaat naar zolder waar we een half geveldak hebben dus ook nog eens 4-5 meter hoog. Vloerverwarming beneden heeft zo precies geen nutquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Er moeten drie deuren ingekort worden, grondankers in de garage en randen gekit in de badkamer onder de wastafels. En nog wat extra aankleding en zo.
Ze schrapen over de plintenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou toch denken dat deuren bij jou juist wat langer moeten.
Oh ja, de zolder wordt mijn mancavequote:Op woensdag 14 mei 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Blijf je houden, zo wil ik de zolder nog afscheiden, ons huis is nu helemaal open met trap in woonkamer dus alle warmte gaat naar zolder waar we een half geveldak hebben dus ook nog eens 4-5 meter hoog. Vloerverwarming beneden heeft zo precies geen nut
Ja hallo.quote:
Hehe, nice! Ik had een mancave maar daar ligt mijn kind nu in te slapen. Dus op termijn komen er nog 2 kamer op zolder; mancave en de girlsroom voor de kleine als ze wat minder klein is. Kan ze mooi met vriendinnen chillenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze schrapen over de plinten
[..]
Oh ja, de zolder wordt mijn mancaveDie moet nog (verder) ingericht worden
Bij ons is het netjes afgescheiden qua ruimtes. Scheelt wel een hoop.
[..]
Ja hallo.
quote:Top 100 van dinsdag 13 mei 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 380 JustinK
02. 281 Ama
03. 234 Redefine
Precies, zoals het hoortquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hehe, nice! Ik had een mancave maar daar ligt mijn kind nu in te slapen. Dus op termijn komen er nog 2 kamer op zolder; mancave en de girlsroom voor de kleine als ze wat minder klein is. Kan ze mooi met vriendinnen chillen
Die Justin is dan ook groot fan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
Aan de dagcijfers te zien kan je ook wel weer zien dat het songfestival was gister haha.
[..]
Volgens mij zit die in DTS want die staat bijna altijd bovenaan.quote:
Klinkt als een realistisch bedrag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALS ik dat er voor krijg koop ik voor jou een huis
je moet de kuur wel afmakenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Ik zal echt blij zijn als ik van die antibiotica af ben.
Niet als ik in overleg eerder mag stoppen. Je moet alleen nooit zelf stoppen zonder overleg met je arts.quote:
Ja gelukkig wel. Lief dat je vraagtquote:
Lekker is dat dan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Snap ik vraagt nogal wat van je lijf altijdquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Ik zal echt blij zijn als ik van die antibiotica af ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |