Ik heb een laptop voor school en dingen. En een oude met touchscreen en tekenpen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een voor werk, een om te tekenen want touchscreen en nog een oud bakbeest voor de stapel
Misschien moest ze naar de wcquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
HR mevrouw was een keer wel binnen 20 minuten klaar met lullen, het is een wonder
we hebben een lopende band maar die vraagt meer stroom ipv gevenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmz....ik denk dat je een hometrainer aan moet schaffen en die aansluiten op het energienet om stroom terug te leveren.
ik heb nog vhs banden die gedigitaliseerd moeten wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een laptop voor school en dingen. En een oude met touchscreen en tekenpen.
Ik heb ergens ook nog een verhuisdoos/laptopkerkhof met drie laptops die dood waren en ik nog eens zou leeghalen voor ik ze wegpleur. Ooit. Oeps.
Any day now.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog vhs banden die gedigitaliseerd moeten worden
quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zonnepaneel aan het balkon hangen een optie?
vakantie voor de hond genomen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3,5 week werken en dan weer vakantie
De laatste 20 jaar al ongeveerquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat.![]()
Ik weet en begrijp dat ze het onderhoud het liefst in het weekend doen. Maar ik heb het idee dat het de laatste paar jaar wel erg vaak is. Alsof ze een achterstand in onderhoud hebben of zo
slim, is fijn als ze kunnen wennenquote:
2quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
slim, is fijn als ze kunnen wennen
weekje opgenomen?
oh netjes netjesquote:
Kan jij niet beter naar je hond verhuizen dan andersom?quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gewoon jaloers nu
[ afbeelding ]
Ja daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan jij niet beter naar je hond verhuizen dan andersom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |