Hoezo? Ik zeg alleen dat ik waarschijnlijk wel weet wat de oorzaak is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ben je toch een ontzettend treurige langspeelplaat.
Je bent een maximale droeftoeter. Met je gehuil over continue hetzelfde waar je geen flikker van weet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg alleen dat ik waarschijnlijk wel weet wat de oorzaak is.
Jij weet helemaal niks, je zou van dit forum afgeflikkerd moeten worden met je eeuwige gezeik.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Bijzonder dat dit ook door kan blijven gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:11 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks, je zou van dit forum afgeflikkerd moeten worden met je eeuwige gezeik.
Kan je dit ook een beetje onderbouwen, wappie?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het zit je hoog jongen. Ik snap wel dat je boos bent dat je geboosterd bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent een maximale droeftoeter. Met je gehuil over continue hetzelfde waar je geen flikker van weet.
Dat noemen we nou fascisme. Mensen met een andere mening het zwijgen willen opleggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:11 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks, je zou van dit forum afgeflikkerd moeten worden met je eeuwige gezeik.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat noemen we nou fascisme. Mensen met een andere mening het zwijgen willen opleggen.
Mag niet genoemd worden want fascistisch links is dan over de zeik.quote:
Er zijn best wel wat peer-reviewed onderzoeken, schaap.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kan je dit ook een beetje onderbouwen, wappie?
Goede onderbouwing welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er zijn best wel wat peer-reviewed onderzoeken, schaap.
Stupiditeit mag gewoon weersproken worden hoor. Pittige meningen verkondigen is pittige tegenreacties krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat noemen we nou fascisme. Mensen met een andere mening het zwijgen willen opleggen.
Hahahaha. Ja joh.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja, je voelt gewoon een oogtumor ontstaan bij het lezen van deze drekzooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:21 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet de oorzaak, de kut topics van TS
Ik snap wel dat jij boos bent dat je geen vrouw kunt scoren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:14 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het zit je hoog jongen. Ik snap wel dat je boos bent dat je geboosterd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |