nee zwart truitje en korte broek dus was lichtelijk verbaastquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je weer in je zwierige zomerjurkje rond?
Ligt er aan hoe kort die broek isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zwart truitje en korte broek dus was lichtelijk verbaast
Aw, geen pannenkoekenboot.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
ik reed net langs The dutch pancake house. misschien dat ik daar morgen heen ga
Bal zal d'r vestje wel nodig hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kort die broek isMaar het is hier de komende tijd ook gewoon nog lekker korte broekenweer
Papieren zakje aantrekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in bangkok moet je je wat bedekter kleden dan op koh phangan
nou 20 graden draag ik geen korte broek hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kort die broek isMaar het is hier de komende tijd ook gewoon nog lekker korte broekenweer
Mietjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou 20 graden draag ik geen korte broek hoor
afritsbroekenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Over korte broeken gesproken, ik heb echt geen idee wat ik qua kleding moet komend weekend. Ik wil niet al te veel meezeulen, maar ik wil wel *op* de boot kunnen rondhangen zonder het koud te krijgen. Struggles.
(Rijncruise met bandjes op de boot)
Zwembandjes?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Over korte broeken gesproken, ik heb echt geen idee wat ik qua kleding moet komend weekend. Ik wil niet al te veel meezeulen, maar ik wil wel *op* de boot kunnen rondhangen zonder het koud te krijgen. Struggles.
(Rijncruise met bandjes op de boot)
Ongetwijfeld ook.quote:
Eventjes langs de Decathlon gaanquote:
Dat gaat je vast helpenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een knoop in mijn zakdoek gelegd
Geen idee hoe dat me gaat helpen, maar goed
Ik heb net T geZquote:
Theeleutquote:
Wie, ik?quote:
Dat aanbod valt me eigenlijk maar tegen.quote:
Bij Bever dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat aanbod valt me eigenlijk maar tegen.
Ik had er vroeger eentje maar die zat nooit echt lekker. Ik voelde die ritsjes altijd zo zittenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Afritsbroeken. Praat me er niet van
Ik weet nogsteeds niet of ik er 1 moet kopen of niet.
quote:
Hebben ze er in ieder geval al zo'n 90 meer.quote:
Alleen als je bij de anwb een matchende koopt voor je partner.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Afritsbroeken. Praat me er niet van
Ik weet nogsteeds niet of ik er 1 moet kopen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |