Nu Bangkok?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was maar een korte vlucht van 1 uur en 20 min
goede vraag. Ik ben even mijn telefoon aan het opladen en dan ga ik naar de nieuwe shopping mall die bangkok rijk is. The One heet die. Zullen ze vast iets lekkers hebbenquote:
Zo ben ikquote:
Bijna weer hier in het landquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
had net sjans met allemaal oude taxi mannetjes die handkusjes naar mij aan het blazen waren
Loop je weer in je zwierige zomerjurkje rond?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
had net sjans met allemaal oude taxi mannetjes die handkusjes naar mij aan het blazen waren
nee zwart truitje en korte broek dus was lichtelijk verbaastquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je weer in je zwierige zomerjurkje rond?
Ligt er aan hoe kort die broek isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zwart truitje en korte broek dus was lichtelijk verbaast
Aw, geen pannenkoekenboot.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
ik reed net langs The dutch pancake house. misschien dat ik daar morgen heen ga
Bal zal d'r vestje wel nodig hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kort die broek isMaar het is hier de komende tijd ook gewoon nog lekker korte broekenweer
Papieren zakje aantrekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
hier in bangkok moet je je wat bedekter kleden dan op koh phangan
nou 20 graden draag ik geen korte broek hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe kort die broek isMaar het is hier de komende tijd ook gewoon nog lekker korte broekenweer
Mietjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou 20 graden draag ik geen korte broek hoor
afritsbroekenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Over korte broeken gesproken, ik heb echt geen idee wat ik qua kleding moet komend weekend. Ik wil niet al te veel meezeulen, maar ik wil wel *op* de boot kunnen rondhangen zonder het koud te krijgen. Struggles.
(Rijncruise met bandjes op de boot)
Zwembandjes?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Over korte broeken gesproken, ik heb echt geen idee wat ik qua kleding moet komend weekend. Ik wil niet al te veel meezeulen, maar ik wil wel *op* de boot kunnen rondhangen zonder het koud te krijgen. Struggles.
(Rijncruise met bandjes op de boot)
Ongetwijfeld ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |