Erikaquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:35 schreef NailQueen het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand vliegen? Gisteren stond alleen Klemen op z'n kop
Zonder de ophef ook wel een beetje in de regio waar het hoort.quote:
Dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef aarontje112 het volgende:
Zal het streamlek vandaag gedicht zijn of gaan we weer alle beelden krijgen?
Zou mij niet verbazen als ze niet de finale haalt. De gemiddelde kijker heeft hier minder mee en Malta heeft niet veel stemvrienden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zonder de ophef ook wel een beetje in de regio waar het hoort.
De acts die gisteren niet doorgingen maakten geen connectie met de kijker. Dat doet Miriana Conte wel, ze heeft wel een leuke uitstraling. Ik denk dat ze wel kwalificeert.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze niet de finale haalt. De gemiddelde kijker heeft hier minder mee en Malta heeft niet veel stemvrienden.
Omdat de grap eruit is gefilterd denk ik sowieso dat het een fanflop gaat wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze niet de finale haalt. De gemiddelde kijker heeft hier minder mee en Malta heeft niet veel stemvrienden.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:52 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Goede hoop voor Luxemburg, hoop dat ze doorgaan!
Semi moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat de grap eruit is gefilterd denk ik sowieso dat het een fanflop gaat worden
Davide Maistrelloquote:It'll be quite shocking if UK🇬🇧 doesnt get some decent points from the jury - it's immaculately sung and performed
quote:I don't know why we've convinced ourselves that Remember Monday 🇬🇧 are vocal prodigies, but they're singing badly and one in particular (the rose) is very vulgar. It all seems super amateurish and as it is, no one votes for them, neither the televoting nor the juries
Ze zullen het publiek ook wel muten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat de grap eruit is gefilterd denk ik sowieso dat het een fanflop gaat worden
Ik ben echt zo hyped voor morgenavond.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Tom is wel erg onder de indruk van Finland
quote:Now we go to an interval featuring 2020/2021 artists - Gjon’s Tears, The Roop, Efendi and Destiny. Although they got to have their Eurovision do over, now we’re seeing their 2020 songs on the Eurovision stage
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Tom is wel erg onder de indruk van Finland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |