mwah ik kon beredeneren wel uit kennis. dat er iets niet klopte, maar ik heb twee verschillende verhalen nu. wat me vanochtend voorgeschoteld werd ( en niet foto van gemaakt). dus geen idee meer., maar zou zweren dat ik driehoek zag.quote:
Eerst even Grindr installeren dan.quote:
naja niet onwijs denk ik? maar moet ik weer heel verhaal aanhoren enzo. wat ik opzich wel wil, omdat ik snap haar enzo. maar wil de reddingsboei ook weer niet zijn ff op dit moment.quote:
Dan maar even niet tochquote:Op maandag 12 mei 2025 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
naja niet onwijs denk ik? maar moet ik weer heel verhaal aanhoren enzo. wat ik opzich wel wil, omdat ik snap haar enzo. maar wil de reddingsboei ook weer niet zijn ff op dit moment.
Ja is wel een idee.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien toch eens na vragen bij de gemeente. En de andere boom laten snoeien door een hovenier
Raampje open?quote:
wat voor een boom is het?quote:
gaat dit nog steeds over diezelfde vrouw ? die het net uit had of zoiets?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:11 schreef kree het volgende:
ik vind t lullig nl om dan gewoon niks te laten horen enzo. want over het algemeen komen we beetje in dezelfde problemen, maar ben beetje bang dat ze denkt dat ik haar wil redden door meer relatie aan te gaan als alleen erover praten.
snappen jullie dat?
Heb ik ook nu even wil er nog een vliegengordijn voor hebben.quote:
Meestal vanaf donderdag 😉quote:
ok omdat ik denk, relatie uit na aantal jaar en weet neit waar aan te beginnen, dus klampt zich vast aan alles wat beetje gezelschap gaat geven ipv alleen zijn?quote:
Hoe gaat ie?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JuSSStInKKKKKKKKKK[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
heb je nu die screens nog gehaald?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb hewl wer verschillende temperaturen in huis maar het zit gedeelte en de slaapkamer zit aan de warme kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |