Ze zijn bekend en daarom valt t op. Als je buurvrouw van 33 onverwacht overlijd, staat dat niet in de krant.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:52 schreef Chivaz het volgende:
Toch bijzonder hoeveel topsporters zomaar ineens dood neervallen. Wat zouden al die mensen met elkaar gemeen hebben?
Dat er eens onderzoek moet komen naar de lange termijn gevolgen van Corona, met name voor topsporters. Wedden dat deze sportster corona heeft gehad?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe het komt dat er meer materie is dan antimaterie?
Ruim voordat er überhaupt sprake was van coronavaccinaties was al bekend dat schade aan het hart (in jonge en gezonde mensen) een gevolg kan zijn van een corona-infectie.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat er eens onderzoek moet komen naar de lange termijn gevolgen van Corona, met name voor topsporters. Wedden dat deze sportster corona heeft gehad?
Gezonde mensen van 33 overlijden niet zomaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:56 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ze zijn bekend en daarom valt t op. Als je buurvrouw van 33 onverwacht overlijd, staat dat niet in de krant.
Meestal toch verborgen hart- en vaatziektes.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gezonde mensen van 33 overlijden niet zomaar.
Klopt, hier bij FC Utrecht had je toen David Di Tommaso die plotseling overleed aan een hartstilstand in 2005, op zijn 26ste.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Meestal toch verborgen hart- en vaatziektes.
Onzin. Hier tegenover een vrouw van 40 gestorven aan een hersenbloeding. Erg actief, rookte niet. Maar die aandoening zit bij haar in de familie.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gezonde mensen van 33 overlijden niet zomaar.
komt omdat er steeds meer van topsporters gevraagd wordtquote:Op maandag 12 mei 2025 20:52 schreef Chivaz het volgende:
Toch bijzonder hoeveel topsporters zomaar ineens dood neervallen. Wat zouden al die mensen met elkaar gemeen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop