abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217615757
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 00:36 schreef Cee het volgende:
https://x.com/escxtra/status/1922057998400184581?s=46

Tweede bij de audience poll!
Erg mooi w/
pi_217615779
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 00:55 schreef NLpop het volgende:
Bijna knipoog in die recap

[ afbeelding ]
Ik vind het wel heel erg donker
pi_217615804
Het hele optreden van Claude is ook gelekt ondertussen. Wat mij eigenlijk nog het meeste stoort is dat het zo donker is. Zonde eigenlijk.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 07:37:28 #129
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_217615858
Net het volledige optreden gezien. Ja, die traan is er hoor. Ik vind het oprecht een mooie performance. Donker inderdaad, maar echt helemaal prima. Het neemt je inderdaad mee op een reis, je blijft kijken. Ik ben trots!
Just do it »
pi_217615861
Link in spoiler?
Rem
pi_217615877
Voor de mensen die echt niet nog een paar uur kunnen wachten en het zonodig op illegale wijze willen kijken, denk aan weggooifiguren als een Fred_B, beelden van Claude’s repetitie in deze spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217615889
Conclusies zijn overigens hetzelfde als gisteren:

-te donker
-dat jongetje had ook aan het begin moeten zitten
-violisten zijn onlogisch, het hele verhaal ook eigenlijk
-dit is geen winnend optreden

Maar ook:
-een zeer representatief optreden
-mensen die dit liedje waarderen gaan er geen seconde door afgeschrikt worden erop te stemmen
-Claude zelf met het liedje maakt het memorabel genoeg om indruk te maken

Conclusie, Top 10 is een formaliteit, maar we winnen niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217615963
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 07:45 schreef Fred_B het volgende:
Voor de mensen die echt niet nog een paar uur kunnen wachten en het zonodig op illegale wijze willen kijken, denk aan weggooifiguren als een Fred_B, beelden van Claude’s repetitie in deze spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw!!!!! Ik krijg er tranen van, dit brengt zoveel emotie over
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2025 @ 08:10:21 #134
163650 Greys
pi_217616001
Het wordt wel echt eens tijd dat de EBU gaat voorkomen dat die lekken van de hele optredens er elk jaar weer zijn op X. Goeie genade zeg.

"Maar Greys vanavond is het al wat maakt het uit"

Het hijgerige waarmee mensen zich erop storten op X maakt het uit.
Als haaien op een druppel bloed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2025 @ 08:10:53 #135
478909 molloot200
alles muziek.
pi_217616005
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 07:49 schreef Fred_B het volgende:

-te donker

Maar ook:
-mensen die dit liedje waarderen gaan er geen seconde door afgeschrikt worden erop te stemmen

Ik wilde een eigen tekstje hierover schrijven, maar dit vat het eigenlijk ideaal samen ^O^
pi_217616009
quote:

SPOILER
Dit is echt wel mooi hoor.
En het nummer heeft nog steeds potentie om een (zomer) hit te worden, dus wie weet wat er gebeurt nog :) w/ .
  dinsdag 13 mei 2025 @ 08:12:14 #137
478909 molloot200
alles muziek.
pi_217616014
Enige voordeel van de andere gelekte dingen is dat ik bij hen veel wide shots zie en bij Claude uiteraard niet (behalve dat bloemenshot natuurlijk). Je blijft dichtbij en in connectie met hem.
pi_217616019
Ik klik niet en wacht lekker tot vanavond. w/
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217616086
Bookies update, volgens mij gaan we weer richting plek 5, al zit tussen plek 4 en 8 vrij dicht op elkaar. Ook kansen op Top 5 zijn groener dan gisteren *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217616089
Zie dat Nederland wel weer stijgt in de odds :o

Bijna Finland en Israël voorbij *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2025 @ 08:34:08 #141
163650 Greys
pi_217616150
Mijn jongere zus (die ik niet vaak zie) geeft normaal geen ene moer om het hele Songfestival. Maar een paar maanden geleden vroeg ze ineens 'zullen wij dan een weekendje weggaan en daar samen de finale kijken?' dus ik kon m'n geluk niet op want ik kan dit hele ESF-gebeuren meestal niet delen met mijn zus haha. Maar ze is fan van Claude! Dus daarom vindt ze het dit jaar wél leuk.

Vandaar ook mijn 'OH GOD ALS HIJ MAAR WEL NAAR DE FINALE GAAT' twijfels/angst gistermiddag na de mindere berichten over vocalen en staging. Want ik verheug me nogal op zaterdag met mijn zus en dan moet 'ie er nog wel in zitten.

Ik heb weer goede hoop. O+

#liefdagboek
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:28:57 #142
478909 molloot200
alles muziek.
pi_217616534
https://www.instagram.com(...)MXU5YmVueGQwbjV5NA==

Zijn vrienden van “The Streamers” wensen hem succes O+
pi_217616543
quote:

SPOILER
Als je eenmaal dat geknijp met zijn ogen ziet, zie je weinig anders meer. Daardoor lijkt het alsof hij heel erg zijn best moet doen om het te zingen en dan blijft het nog vocaal wankel ook.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:33:03 #144
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_217616571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 07:49 schreef Fred_B het volgende:

-te donker

Maar ook:

Dat we niet zullen winnen was vooraf al lang duidelijk. Met een top 10 notering zaterdag mogen we erg tevreden zijn.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_217616626
Toch baal ik ervan dat we weer voor het artistieke donkere hoekje gaan ipv voor een lekkere stoot energie en veel kleur. Dit nummer had makkelijk mee kunnen doen om de winst in een uiterst slap jaar, maar dan had de staging het naar een hoger niveau moeten tillen. En, zoals eigenlijk standaard bij ons, trekt de staging ons juist weer omlaag. We gaan wéér in het jury-hoekje zitten. Van televoters verwacht ik wederom een "verrassend" lage score in de finale.

Altijd dat betekenisvolle hangt me echt de keel uit. Laat ons ook es een keertje lol hebben joh! Gewoon een mooie lichtshow of goedgekozen LED-achtergrond. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn. De gemiddelde kijker zal het echt een rotzorg zijn welke reis hij maakt of welke boodschap hij heeft. Het refrein van het nummer is nota bene lalalalalalalala, kom op zeg.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 mei 2025 @ 09:42:48 #146
163650 Greys
pi_217616673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:28 schreef molloot200 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXU5YmVueGQwbjV5NA==

Zijn vrienden van “The Streamers” wensen hem succes O+
Leuk!

Voor degenen zonder insta die het filmpje toch willen zien:

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:01:18 #147
478909 molloot200
alles muziek.
pi_217616826
Claude komende uur te gast op NPO Radio 2!
pi_217616827
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 09:42 schreef Greys het volgende:

[..]
Leuk!

Voor degenen zonder insta die het filmpje toch willen zien:

[ x ]
Claude is toch wel de beste uit the streamers die we kunnen sturen :P Maar Flemming gun ik het Esf ook wel een paar jaar. Ik zie hem wel een soort Luca Hänni/Ben Cristo of Silvester Belt nummer maken.
pi_217616860
Ik snap echt niets meer van die odds. Nu staat Oostenrijk op 6% winning chance,Zweden op 3% en Nederland weer op 4%. Maar Nederland staat bij Betfair wel weer op plek 4.
pi_217616862
Ik vind het een heel warm en vriendelijk, lief optreden.

Dat is denk ik belangrijker dan men zou denken. Vanwege Claudes charisma, en wat je wil communiceren op beeld.

Ook om de racistische tropes van de 'angry black man' of 'scary black man' te voorkomen. (Kort gezegd zijn dat tropes, vooroordelen dat als een witte man zijn stem verheft en serieus kijkt hij wordt gezien als gepassioneerd en krachtig leider, maar als een vrouw het doet als een bitch, heks of hysterisch, emotioneel labiel, en een zwarte man als boos of gevaarlijk).

Dat zijn (onbewuste) vooroordelen die met zo'n warm en lief, soms teder optreden, onschadelijk worden gemaakt. Maar goed, misschien analyseer ik de zaken weer eens te ver door... Dat is de blogger in mij, sorry voor de rant :@

Het lijkt inderdaad wel wat donker, maar dat is op tv denk ik minder. Ook denk ik dat als het heel druk en schreeuwerig was geweest qua visuals, het meer was weggevallen tussen alle andere optredens, omdat ze dat bijna allemaal doen. Zou het dan echt meer onderscheidend zijn geweest? Ik betwijfel het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')