Het helpt ongetwijfeld niet, maar de achterstand van Wout tov Tadej en Mathieu is ook groot omdat hij telkens langdurig in lappenmand zit. Waar Wout al blij zijn als hij zijn oude niveau haalt kunnen Tadej en Mathieu weer een laag erbovenop leggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Karsten en Jeroen zien ook in dat op trainingskamp gaan met je jonge kinderen, zoals Wout opportuun acht, een zekerheidje is voor een ziekte.
Voordeel voor Wout was dan weer wel dat hij door zijn ziekte veel met zijn kinderen kon spelen.
Het is nog meer dan 50 km, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kooij wil even laten zien dat hij er zin in heeft.
Maar erg slim is het niet.
Kan ook helemaal geen kwaad om je preventief te positioneren. Matthews won ook ooit een groene trui omdat Sagan uitviel. En toen Demare. En toen Kittel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is nog meer dan 50 km, valt toch wel mee?
Als Kooij vandaag wint, doet hij ook volledig mee voor de puntentrui, terwijl Pedersen al 2 zeges heeft..
Ja, daarmee ben ik het wel eens, maar van Mads gaat ie 1 op 1 niet winnen lijkt me.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan ook helemaal geen kwaad om je preventief te positioneren. Matthews won ook ooit een groene trui omdat Sagan uitviel. En toen Demare. En toen Kittel.
Mads heeft veel meer ritten om te scoren inderdaad (zoals ook morgen), maar geloof niet dat dit beiden veel energie heeft gekostquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarmee ben ik het wel eens, maar van Mads gaat ie 1 op 1 niet winnen lijkt me.
Die van San Remoquote:
Ik heb het nog niet gehoord, maar ik vind het lied van Nederland niet goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |