Kanker schelden is in de Randstad vrij normaal. Degene die je hier loopt te verdedigen is daar zelf ook niet vies van. Is in België een hoop commotie om te geweest.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ahja, ik vind dat ook goed hoor. Ik zit ook helemaal niet te wachten op dat gedrag van spelers. Maar ik vind ook dat er veel harder moet worden opgetreden tegen spreekkoren en al dat gekanker en gehoer vanaf de tribunes.
Als je een beetje een normaal gezin bent is een voetbalwedstrijd al lang een leuk uitje meer. Het is in veel stadions helemaal overgenomen door infantiele randdebielen.
Het gebeurt heel erg vaak wat we gisteren zagen qua gedrag tegen Lang, wil je zeggen? Die vlieger gaat natuurlijk niet op.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dan moet je ook maar meteen alles laten vallen.
Ik gok dat Noa Lang dit soort verwensingen in 75% van de stadions naar zijn hoofd krijgt.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gebeurt heel erg vaak wat we gisteren zagen qua gedrag tegen Lang, wil je zeggen? Die vlieger gaat natuurlijk niet op.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 12 mei 2025 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jouw opvoeding mislukt is.
Ik kan er niks aan doen dat hele Randstad verkankerd is en dat het kennelijk in die contreien normaal is om iemands kinderen kanker toe te wensen omdat hij in het verkeerde shirtje loopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker schelden is in de Randstad vrij normaal. Degene die je hier loopt te verdedigen is daar zelf ook niet vies van. Is in België een hoop commotie om te geweest.
En als een stel Feyenoorders het zingen moet hij ineens door de scheidsrechter in bescherming worden genomen? De ironie.
Nee nu draai je het om. Zing lekker over z'n kinderen en kanker als je dat wilt. Maar dan ook niet gaan lopen piepen als hij daarna ook gaat uitdelen. Nee, dan kom je in één keer aanzetten met de spelregels, want hij hoort bestraft te worden voor zijn buitensporige gedragquote:Op maandag 12 mei 2025 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker schelden is in de Randstad vrij normaal. Degene die je hier loopt te verdedigen is daar zelf ook niet vies van. Is in België een hoop commotie om te geweest.
En als een stel Feyenoorders het zingen moet hij ineens door de scheidsrechter in bescherming worden genomen? De ironie.
Bij PSV dan weer niet, zat met die Cruijffschaal dit seizoen op OO en mocht daar van een paar woeste supporters niet eens juichen. Al kwamen ze er daarna achter dat het hele vak vol zat met Feyenoorders waarna ze maar afdropen. Normalisatie begint uiteindelijk toch bij jezelf.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste en tweede ring lange zijde kun je makkelijk gaan zitten zonder enig probleem.
Wat is er precies over zijn kinderen gezongen dan? Zijn daar beelden van?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee nu draai je het om. Zing lekker over z'n kinderen en kanker als je dat wilt. Maar dan ook niet gaan lopen piepen als hij daarna ook gaat uitdelen. Nee, dan kom je in één keer aanzetten met de spelregels, want hij hoort bestraft te worden voor zijn buitensporige gedrag
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er precies over zijn kinderen gezongen dan? Zijn daar beelden van?
wejooooo gekke badboy hebben we hierquote:Op maandag 12 mei 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij PSV dan weer niet, zat met die Cruijffschaal dit seizoen op OO en mocht daar van een paar woeste supporters niet eens juichen. Al kwamen ze er daarna achter dat het hele vak vol zat met Feyenoorders waarna ze maar afdropen. Normalisatie begint uiteindelijk toch bij jezelf.
"Het waren maar een paar honderd man"quote:
Zat daar toen op F, zelfde verhaal. Helaas gebeurt het overal, hoe triest het ook is. Maar in de Kuip op de lange zijde is echt geen enkel probleem. Jarenlang VV gezeten, nu al een paar jaar CC en het hele stadion inmiddels wel rond geweest. Aan de gele zijde wil ik niet komen, daar zitten de randdebielen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij PSV dan weer niet, zat met die Cruijffschaal dit seizoen op OO en mocht daar van een paar woeste supporters niet eens juichen. Al kwamen ze er daarna achter dat het hele vak vol zat met Feyenoorders waarna ze maar afdropen. Normalisatie begint uiteindelijk toch bij jezelf.
"het gebeurt overal"quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Het waren maar een paar honderd man"
"Het was maar 10 minuten ofzo"
"Dat heeft hij nooit kunnen horen"
Waar het mij meer om gaat is als je dat soort acties van spelers toe staat en niet bestraft met heel en vervolgens wel wedstrijden staakt over plastic bekertjes je de ellende een beetje over jezelf afroept als KNVB.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat hele Randstad verkankerd is en dat het kennelijk in die contreien normaal is om iemands kinderen kanker toe te wensen omdat hij in het verkeerde shirtje loopt.
En Noa is inderdaad ook een debiel. Maar als je als publiek uitdeelt, dan moet je ook niet zeuren om een kaart als iemand reageert door jouw kant op te juichen.
Om die reden nu van X naar Z verplaatst. Niet dat het daar zo ontzettend veel beter is maar gemiddeld wel net wat ouder (en ondertussen meer bekenden)quote:Op maandag 12 mei 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat daar toen op F, zelfde verhaal. Helaas gebeurt het overal, hoe triest het ook is. Maar in de Kuip op de lange zijde is echt geen enkel probleem. Jarenlang VV gezeten, nu al een paar jaar CC en het hele stadion inmiddels wel rond geweest. Aan de gele zijde wil ik niet komen, daar zitten de randdebielen.
Het geleuter dat kanker als scheldwoord alleen in de randstad wordt gebruikt is ook ongekende onzin trouwens.
Gelukkig is user DobbyDobby hier om het niveau omhoog te krikkenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:30 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit topic heeft een ongekend laag niveau bereikt.
Een heel topic aan Noa Lang en Feyenoord tokkies besteden.
Tja, dat krijg je als je een hoofdrol pakt zoals je vrijwel zelden zietquote:Op maandag 12 mei 2025 20:30 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit topic heeft een ongekend laag niveau bereikt.
Een heel topic aan Noa Lang en Feyenoord tokkies besteden.
Tja, je hebt nu één speler die zich aanpast aan het niveau van het publiek. En laten we eerlijk zijn, het Legioen heeft Lang niet nodig om met zooi richting het veld te gooien. De netten hangen er echt niet alleen als Noa op bezoek komt.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar het mij meer om gaat is als je dat soort acties van spelers toe staat en niet bestraft met heel en vervolgens wel wedstrijden staakt over plastic bekertjes je de ellende een beetje over jezelf afroept als KNVB.
Dus als iemand een cornervlag uit de grond trekt bij 0-4 mag dat ook gewoon geel zijn. Op deze manier is het heel willekeurig.
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je een hoofdrol pakt zoals je vrijwel zelden zietDe mensjes gaan erover praten he.
Dat laatste is absoluut zo. Wat dat betreft mag er een grote bos bloemen naar Rotterdam. Zij maken de kampioensrace weer bloedstollend spannend.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
Het hoofdontwerper was Ajax bij het koffiezet apparaat. Maak Noa nou niet zo belangrijk.
De Kuip heeft hem ook veel groter gemaakt dan hij is gisteren.
Der Rekordmeister.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
Zijn jullie in ieder geval koploper in wangedrag
Volgens mij kreeg Dessers ook het nodige bier naar zijn kop alleen toen de was die regel er nog niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, je hebt nu één speler die zich aanpast aan het niveau van het publiek. En laten we eerlijk zijn, het Legioen heeft Lang niet nodig om met zooi richting het veld te gooien. De netten hangen er echt niet alleen als Noa op bezoek komt.
Het is toch altijd wel geestig als supporters van club X supporters van club Y gaan betichten van ‘wangedrag’ (of wat je daar dan ook onder moge verstaan). Wie het verst kan plassen, maar dan net op een andere manier.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:38 schreef Wotte het volgende:
Zijn jullie in ieder geval koploper in wangedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |