Scheidsrechter moet helemaal niet met dat soort randzaken bezig zijn en zich lekker bezig houden met de feiten.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden. Sommige scheidsrechters raken beïnvloed door het thuispubliek in positieve zin en zijn wat coulanter naar de thuis spelende ploeg. Makkelie had kennelijk begrip voor de reactie van Lang na 98 minuten kanker dit en kanker dat naar zijn kop, nog los van wat Makkelie zelf allemaal over zich heen kreeg.
Wellicht dat het Legioen een keer te ver is gegaan en daarmee de sympathie van de scheidsrechter bij de tegenstander heeft gekregen. Los van dat de reactie van Lang niet goed is, zou dat voor het volk in de Kuip een les kunnen zijn als ze intelligent genoeg waren voor lerend vermogen.
Vlak na de aftrap een keer over zijn moeder, maar verder weinig massaals meer.quote:
Ach, Caland.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren geen spreekkoren te horen, daar doe je dan weinig aan.
Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar helaas werkt het zo niet en dat weet echt letterlijk iedereen die ooit naar een voetbalwedstrijd heeft gekeken.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheidsrechter moet helemaal niet met dat soort randzaken bezig zijn en zich lekker bezig houden met de feiten.
Precies.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren geen spreekkoren te horen, daar doe je dan weinig aan.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak na de aftrap een keer over zijn moeder, maar verder weinig massaals meer.
Kanker De Jong alleen al is meerdere keren gezongen, om over Noa Je Moeder Is Een Hoer nog maar te zwijgenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat allemaal maar weinig massaal en stond zelfs achter Peter Bosz.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kanker De Jong alleen al is meerdere keren gezongen, om over Noa Je Moeder Is Een Hoer nog maar te zwijgen
Stop maar jongenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Noah is een kankerjood dat is gewoon een constatering van een feit.
Ik ken ook maar weinig fanatieke PSV'ers die dat tegenspreken.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Noah is een kankerjood dat is gewoon een constatering van een feit.
Waarschijnlijk omdat je zelf inmiddels gewend bent aan het uiterst trieste niveau in de Kuip.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat allemaal maar weinig massaal en stond zelfs achter Peter Bosz.
Die dan wel weer regelmatig te horen kreeg dat hij moest gaan zitten, maar dat is vrij onschuldig.
Volgens mij waren ze er ook strenger op geworden juist omdat mensen dan met die bekers gaan gooien en andere shit als een speler stoer gaat staan doen voor een vak. Niet alleen bij Feyenoord maar juist op plekken waar die netten niet hangen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar helaas werkt het zo niet en dat weet echt letterlijk iedereen die ooit naar een voetbalwedstrijd heeft gekeken.
Dat valt wel mee hoor, het kan mij niet infantiel genoeg.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je zelf inmiddels gewend bent aan het uiterst trieste niveau in de Kuip.
Maak je nou niet zo dik, maat. Je kunt woensdag in de Kuip juichen als Ajax toch geen kampioen wordt. Is het seizoen toch nog geslaagd.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit op CC en heb niks meegekregen van die spreekkoren, wat niet wil zeggen dat het er niet was. Maar massaal? Nee.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat allemaal maar weinig massaal en stond zelfs achter Peter Bosz.
Die dan wel weer regelmatig te horen kreeg dat hij moest gaan zitten, maar dat is vrij onschuldig.
Kanker De Jong zelfs in zijn geheel niet gehoord en dat terwijl ik ook wel een voorstander ben van dat spreekkoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit op CC en heb niks meegekregen van die spreekkoren, wat niet wil zeggen dat het er niet was. Maar massaal? Nee.
Nee, Feyenoorders die vinden dat er duidelijke grenzen moeten worden gesteld aan fatsoenlijk gedrag. En dat er vrijwel geen spreekkoren waren. En dat de KNVB veel duidelijker de spelregels moet gaan naleven. En dat Lang 1 keer provocerend mag juichen, maar dat het daarna niet meer leuk is en dus een kaart moet krijgen.quote:
Ahja, ik vind dat ook goed hoor. Ik zit ook helemaal niet te wachten op dat gedrag van spelers. Maar ik vind ook dat er veel harder moet worden opgetreden tegen spreekkoren en al dat gekanker en gehoer vanaf de tribunes.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er ook strenger op geworden juist omdat mensen dan met die bekers gaan gooien en andere shit als een speler stoer gaat staan doen voor een vak. Niet alleen bij Feyenoord maar juist op plekken waar die netten niet hangen.
Dat is inderdaad vaak hoe het werkt met provocerend gedrag van spelers.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef Buitendam het volgende:
En dat Lang 1 keer provocerend mag juichen, maar dat het daarna niet meer leuk is en dus een kaart moet krijgen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit op CC en heb niks meegekregen van die spreekkoren, wat niet wil zeggen dat het er niet was. Maar massaal? Nee.
In Brabant zijn ze al van slag als je poep roept.quote:
Matige comeback. Misschien eens een keer een stadion bezoeken.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef Raw85 het volgende:
Misschien gehoorapparaatje aanschaffen dan als jullie uitkering weer binnen is aan het eind van de maand
Tja, ik vind dat we dan toch ietsjes losser moeten omgaan met de regels als er tegenover staat dat er 70 minuten wordt gewenst dat je kinderen kanker krijgen. Toch gek.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vaak hoe het werkt met provocerend gedrag van spelers.
Ik kan er niks aan doen dat jouw opvoeding mislukt is.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
In Brabant zijn ze al van slag als je poep roept.
Daarom moet je lekker in je eigen topic blijven tussen de andere provincialen met een geestelijke beperking.
Helemaal mee eens, maar dan moet je ook maar meteen alles laten vallen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat we dan toch ietsjes losser moeten omgaan met de regels als er tegenover staat dat er 70 minuten wordt gewenst dat je kinderen kanker krijgen. Toch gek.
Eerste en tweede ring lange zijde kun je makkelijk gaan zitten zonder enig probleem.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een beetje een normaal gezin bent is een voetbalwedstrijd al lang een leuk uitje meer. Het is in veel stadions helemaal overgenomen door infantiele randdebielen.
Televisiekijkers weten het vast beter.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:13 schreef Raw85 het volgende:
Misschien een gehoorapparaatje aanschaffen dan als jullie uitkering weer binnen is aan het eind van de maand boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |