abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217615269
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 22:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Ik denk dat als Hamas zichzelf ontbonden had, en de gijzelaars vrij zou laten, de kaarten heel anders geschud zouden worden.

Maar hey, dat is what-if-denken. Hebben we weinig aan. De situatie is zoals die nu is. Hamas doet dat niet, laten ze niet vrij. En hun eigen bevolking, hun kinderen, broers en zussen, lijden nu.

Vind jij hun opstelling slim?

Het maakt geen moer uit hamas of geen hamas. Het enige wat verandert is de stok waarmee ze geslagen worden. Voor 87 was er ook geen hamas.

Of ze het slim uitspelen? Nee niet echt. Maar dat hebben ze zelf gedaan.
pi_217615386
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zou je ergens een quote kunnen geven waarin ik stel, of like, of mijn goedkeuring uitspreek over het noemen van welk mens dan ook als behorende tot het dierenras?

Eéntje volstaat.

Misschien mijn pohi eens induiken en op de zoekterm 'schedelmeters' zoeken.

Je probeert continu een soort whataboutism te creëren dat niet bestaat. Daarbij snap ook jij kennelijk nog steeds niet het verschil tussen kritiek op religie en irrationele afkeer van 'ras' (hetgeen niet eens bestaat).
Je leest weer eens slecht. Je wind je wel op als iemand een vergelijking maakt met WOII maar dat doe je niet als er iemand maar weer eens over beesten of iets dergelijks begint. Jij klaagt constant steen en been over hypocrisie en selectieve verontwaardiging. Daarom geef ik maar even aan, je hebt daar zelf ook heel erg last van. Je klaagt wel over vergelijkingen die ik maak. Tegelijkertijd zie ik je toch weinig overhoop liggen met Howard's vergelijkingen.
Ik ga verder niet in pohi's zoeken. Kritiek op religie zoals jij doet, Islam kut is natuurlijk weinig serieus te nemen. Zon generalisering is nutteloos. Je brengt verder ook eigenlijk nooit iets in wat we dan met die kritiek moeten, rest de conclusie het zal wel zijn omdat je een hekel hebt aan mensen van die groep.
Typisch dat je zegt dat religie kritiek niets met huidskleur te maken heeft. Jij zegt of zinspeelt meerdere keren dat wokies of whatever alleen kritiek durven hebben op christendom of jodendom omdat die religies meer blanke aanhangers zouden hebben ofzo. Je zei letterlijk dat ik geen kritiek op Islam zou durven te hebben want ik zou bang zijn voor racist uitgemaakt te worden. Ik heb legio kritiek op Islam van het onderdrukkende van een hoofddoek voor vrouwen tot Sharia tot weet ik veel maar ik zie hier veel meer meisjes door een ander onderdrukkend geloof in rokjes lopen. Daarbij hoef ik niet 24/7 Islamkritiek te leveren in Nederland daar is wel genoeg van in het publieke debat hoor :')
pi_217615439
Ik had zin om ff boos te worden, dus heb ik dit topic maar even bij gelezen. Is gelukt.

On-topic: Brodûh!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 01:53:38 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217615586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 00:28 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het gaat hem erom dat je niet voor de Palestijnen mag opkomen. Ik heb hem hier nooit een pro Israël zien beschuldigen van tribalisme. Dat is per definite de enige claim die ze hebben. Op basis van religie en tribalisme.
Dan zoek ik nog eens goed zoeken; hoeft niet eens lang te duren, staat zelfs in deze draad.

Christenen voor Israël, bijvoorbeeld. De Evangelicals in de VS. Herhaaldelijk aangegeven: die geven niets om Joden of Israël, die willen een 'bijbelse profetie' in vervulling laten gaan, waarbij de Joden even nodig zijn. Bekeren zij zich na de wederkomst niet, zijn het alsnog verdoemden.

Daarbij: toon mij even die massa's pro-Israël betogingen hier. Niet eens hier, trouwens... Waar zijn al die internationale Joodse pro-Israël demo's?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 13 mei 2025 @ 02:10:04 #105
485843 crew  Jippie
pi_217615594
Gaan jullie allemaal maar eens goed nadenken hoe we hier een discussie kunnen voeren zonder in een 252 delen durend welles/nietes te belanden.

8 Tr's, ga nu maffen en na het wakker worden en een sloot koffie wel teruglezen en vegen.

Veegslotje }:|
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 13 mei 2025 @ 13:46:37 #106
485843 crew  Jippie
pi_217618446
Geveegd, genote en geklaagd bij de FA's.
pi_217619104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan zoek ik nog eens goed zoeken; hoeft niet eens lang te duren, staat zelfs in deze draad.

Christenen voor Israël, bijvoorbeeld. De Evangelicals in de VS. Herhaaldelijk aangegeven: die geven niets om Joden of Israël, die willen een 'bijbelse profetie' in vervulling laten gaan, waarbij de Joden even nodig zijn. Bekeren zij zich na de wederkomst niet, zijn het alsnog verdoemden.

Daarbij: toon mij even die massa's pro-Israël betogingen hier. Niet eens hier, trouwens... Waar zijn al die internationale Joodse pro-Israël demo's?
Wel eens van google gehoord, hier een paar in Nederland

https://www.parool.nl/ams(...)-op-de-dam~b484ce2b/
https://www.telegraaf.nl/(...)l-politie-op-de-been
https://amstelveenblog.nl(...)ratie-op-stadsplein/

Bekijk deze YouTube-video
Eerste mannetje van uiteraard cidi dat daar spreekt maakt zich net als jij druk om queers for palestine.

Voorbeeld van massaal in het buitenland
Tienduizenden, is dat grote steun?

https://acleddata.com/202(...)east-crisis/#map-row
Dit lijkt een aardig kaartje van de demonstraties. Grotendeels, dus 90% pro Palestina 10% Pro Israel.
In Azie en Afrika is 99% Pro Palestina, dat geeft toch ook te denken. Als we dit kaartje voor waar aannemen is er in het westen dus ook overduidelijk veel minder interesse dan in het midden-oosten, gek he.
Dat het zo uit elkaar ligt is in mijn beleving in elk geval heel logisch. In Westerse landen steunt de politiek het moordzuchtige Israel, maar uiteraard zijn de meeste mensen niet zo van het plegen van oorlogsmisdaden zoals verhongeren, verkrachtingen, kidnapping, buitensporig veel kinderen doodschieten, etnische zuivering. Tja op die manier is het natuurlijk niet gek dat er meer Pro Palestina demonstraties zijn. Dat er mensen zich voor Israel uitspreken, dat is allemaal puur tribalisme oh mijn extreem-rechtse politieke stroming zegt dat moslims vernietigen goed is, nou succes dan Israel.

Dit had je toch wel zelf uit kunnen zoeken als je doet alsof je het interessant vindt en een punt wil maken.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 15:08:17 #108
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217619134
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef Jippie het volgende:
Geveegd, genote en geklaagd bij de FA's.
Antifa
  dinsdag 13 mei 2025 @ 15:11:09 #109
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217619166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 15:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wel eens van google gehoord, hier een paar in Nederland

https://www.parool.nl/ams(...)-op-de-dam~b484ce2b/
https://www.telegraaf.nl/(...)l-politie-op-de-been
https://amstelveenblog.nl(...)ratie-op-stadsplein/

Eerste mannetje van uiteraard cidi dat daar spreekt maakt zich net als jij druk om queers for palestine.

Voorbeeld van massaal in het buitenland
Tienduizenden, is dat grote steun?

https://acleddata.com/202(...)east-crisis/#map-row
Dit lijkt een aardig kaartje van de demonstraties. Grotendeels, dus 90% pro Palestina 10% Pro Israel.
In Azie en Afrika is 99% Pro Palestina, dat geeft toch ook te denken. Als we dit kaartje voor waar aannemen is er in het westen dus ook overduidelijk veel minder interesse dan in het midden-oosten, gek he.
Dat het zo uit elkaar ligt is in mijn beleving in elk geval heel logisch. In Westerse landen steunt de politiek het moordzuchtige Israel, maar uiteraard zijn de meeste mensen niet zo van het plegen van oorlogsmisdaden zoals verhongeren, verkrachtingen, kidnapping, buitensporig veel kinderen doodschieten, etnische zuivering. Tja op die manier is het natuurlijk niet gek dat er meer Pro Palestina demonstraties zijn. Dat er mensen zich voor Israel uitspreken, dat is allemaal puur tribalisme oh mijn extreem-rechtse politieke stroming zegt dat moslims vernietigen goed is, nou succes dan Israel.

Dit had je toch wel zelf uit kunnen zoeken als je doet alsof je het interessant vindt en een punt wil maken.
Kun je ook een concreet voorbeeld geven wie stelt dat het vernietigen van moslims goed zou zijn?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 15:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat was er zo extreem opeens dan? Het goedpraten van genocide of ontmenselijken van slachtoffers ervan is toch bon ton. Geen idee hoe het van dat niveau uberhaupt nog kan escaleren.
Is dit niet waar jij je recent schuldig aan maakt door te stellen dat het terreur van de Palestijnse terroristen 'terecht' zou zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217619311
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 15:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je ook een concreet voorbeeld geven wie stelt dat het vernietigen van moslims goed zou zijn?
Nee ik heb geen behoefte om terug te gaan zoeken. Als jij wil ontkennen dat er mensen aan het juichen zijn elke keer als Israel zegt de genocide te intensiveren moet jij weten.

quote:
Is dit niet waar jij je recent schuldig aan maakt door te stellen dat het terreur van de Palestijnse terroristen 'terecht' zou zijn.
Nee absoluut niet, ik stel nergens dat Palestijnen Israeliers moeten uitroeien of wat dan ook. Dat hun vrijheidsstrijd ook doden aan Israelische kant op kan leveren, dat is niet onterecht. Dat ze terreur 'moeten' gebruiken is ook helemaal niet iets wat ik claim. Ze kunnen het ook diplomatiek proberen dat heeft de afgelopen 80 jaar nog niks gebracht en Israel is extreem onbetrouwbaar zie hun nederzettingen politiek. In elk geval hoeven we in een conflict niet te doen alsof Israelische doden veel erger zijn dan Palestijnse. Alles wijst uit dat er veel meer Palestijnse doden zijn gevallen dus dat er veel meer Israelische terreur is.
pi_217619499
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 15:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je hebt dus gewoon geen bewijs en bent lukraak mensen van dingen aan betichten die zij nooit hebben gezegd, zodat je op basis van die leugen zelf een hele radicale positie kunt innemen.
Wie betichtte ik dan volgens jou. Je lult maar wat. Dus je ontkent dat er mensen staan te juichen bij elke escalatie door Israel?

Dit is gewoon weer je typische projectie, jij hebt een radicale positie waar je alle terreur door Israel bagataliseert en goedpraat. Waar je alle ellende van Palestijnen probeert te nuanceren of in twijfel trekken. Bij jou is het een constante stroom van leugens. Dus ik ga zeker voor jou geen werk verrichten om dingen op te zoeken. Daar heb ik in het verleden al wel eens tijd aan verspild, ik weet dat het toch niets uitmaakt. Ik heb net al voor Etto demonstraties opgezocht. Als jij iets wil vinden mag je ook zelf zoeken. Daarbij geen idee wat er allemaal verwijderd is inmiddels natuurlijk.
pi_217619658
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 02:10 schreef Jippie het volgende:
welles/nietes

Dit is eigenlijk de enige juiste samenvatting van het hele conflict. Was het al decennia voor ik geboren was, is nog steeds decennia aan de gang, want ik ben zelf inmiddels behoorlijk oud en als ik door de aardwormen opgevreten ben, gaat het waarschijnlijk nog steeds zo door.
pi_217619677
https://nos.nl/artikel/25(...)idaal-geweld-in-gaza

Steeds meer partijen geven aan dat het genocide is en leggen uit waarom.
Maar he de pro-genocide groep blijft natuurlijk elke partij die zoiets zegt als vals en propaganda en weet ik het wat uitmaken
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 13 mei 2025 @ 16:37:16 #114
485843 crew  Jippie
pi_217619929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:07 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk de enige juiste samenvatting van het hele conflict. Was het al decennia voor ik geboren was, is nog steeds decennia aan de gang, want ik ben zelf inmiddels behoorlijk oud en als ik door de aardwormen opgevreten ben, gaat het waarschijnlijk nog steeds zo door.
Zolang de discussie hier maar met een beetje wederzijds respect voor de user achter zijn/haar mening kan worden gevoerd.
pi_217619989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:09 schreef bianconeri het volgende:

Maar he de pro-genocide groep blijft natuurlijk elke partij die zoiets zegt als vals en propaganda en weet ik het wat uitmaken
Precies, wat weet het centrum van genocidestudies nou van genocide. Kijk liever naar twitterposts. Overduidelijk antisemitisch dat NIOD. Ze baseren zich op cijfers van Hamas. Ze zijn hypocriet waarom hebben ze het niet tegelijkertijd over de Oeigoeren, Soedanezen, Jemenieten, Jezidis etecetera.

Goed dat ze zich uitspreken. Maar werkelijk niets nieuws.
  Moderator dinsdag 13 mei 2025 @ 16:54:39 #116
236264 crew  capricia
pi_217620065
quote:

Genocide is een juridische term.
Of er daadwerkelijk sprake is van genocide en/of volkerenmoord, kan alleen door een rechter vastgesteld worden.

Alle andere groepen die dit woord te pas en te onpas gebruiken, doen dit vanuit hun politieke of ideologische aard.

Zolang het niet vastgesteld is door een rechter, zul je van de onschuldspresumptie uit moeten gaan.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 13 mei 2025 @ 16:54:40 #117
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217620066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 15:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wie betichtte ik dan volgens jou. Je lult maar wat. Dus je ontkent dat er mensen staan te juichen bij elke escalatie door Israel?

Dit is gewoon weer je typische projectie, jij hebt een radicale positie waar je alle terreur door Israel bagataliseert en goedpraat. Waar je alle ellende van Palestijnen probeert te nuanceren of in twijfel trekken. Bij jou is het een constante stroom van leugens. Dus ik ga zeker voor jou geen werk verrichten om dingen op te zoeken. Daar heb ik in het verleden al wel eens tijd aan verspild, ik weet dat het toch niets uitmaakt. Ik heb net al voor Etto demonstraties opgezocht. Als jij iets wil vinden mag je ook zelf zoeken. Daarbij geen idee wat er allemaal verwijderd is inmiddels natuurlijk.
Ik wacht nog steeds op voorbeelden van waaruit blijkt dat mensen stellen dat het vernietigen van moslims goed zou zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 13 mei 2025 @ 16:55:25 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217620074
quote:

Als we op deze uitspraken af moeten gaan stellen zij slechts een hele bevolking toegang tot voedsel wordt ontzegd, is dat potentieel genocidaal kan zijn maar of er echt sprake is van genocide enkel door een rechter kan worden vastgesteld.

Kortom, dat betekent dat jij nu al ten onrechte 334 delen van dit topic de claim maakt dat er sprake is van genocide. En bovendien ook nog eens de onterechte aantijging maakt richting andere users dat zij dit toejuichen.
pi_217620164
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat je het vooral als PR moet zien, want Netanyahu's oorlog is belangrijker dan de gijzelaars.
Moet je je eens voorstellen -voorzover mogelijk- dat op een dag uitkomt dat alles door Netanyahu (and his ilk) vooropgezet was.. bedoel, het was toch ook "te perfect" als je de slechte-pet opzet??

Een Internationaal Festival (dus 'de wereld' vertegenwoordigd), aan de grens van een conflictgebied, ten tijde van een Feestdagen, zogenaamd "totaal verrast", etc etc.

Stel nu dat dat op een dag naar buiten komt...

Hoe moet je je dan voelen als gemiddelde Fokker, na al die weerstand die je hebt gegeven tegen een Lihop/Mihop! Na al die reacties die zijn gegeven, waar je voor halve Nazi wordt uitgemaakt en feitelijk gelijk wordt geschakeerd met massa-moordenaars.

Oefff, je zal het allemaal maar getypt en gezegd hebben. Het schaamrood krijg je in geen weken van je gezicht zou ik zeggen, als je een geweten hebt: En terecht.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:02:26 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217620167
Ook wel hilarisch trouwens:

Gezien het feit dat een genocide dus alleen maar door een rechter kan worden vastgesteld en bepaalde mensen nu zeggen dat we deze uitspraken serieus moeten nemen van het Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies (NIOD), hoe kan men dan tegelijkertijd beweren dat er al sprake is van genocide omdat de actiegroep Amnesty het zegt?

'Er is genocide, zie deze rapporten van Amnesty maar!!!'
'Je moet het NIOD serieus nemen!'
NOID: 'Genocide is een heel complex en beladen begrip en kan alleen door een rechter worden vastgesteld'
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:15:45 #121
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217620337
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 21:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Trump krijgt even een vliegtuigje van Qatar, het land dat Hamas financieel bijstaat.....

wij mekkerde ooit over een appartement dat Pechtold kreeg.
Wtf
beter dat dan dat ze het geld aan hamas besteden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_217620397
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:02 schreef HowardRoark het volgende:
Ook wel hilarisch trouwens:

Gezien het feit dat een genocide dus alleen maar door een rechter kan worden vastgesteld en bepaalde mensen nu zeggen dat we deze uitspraken serieus moeten nemen van het Instituut voor Oorlogs-, Holocaust- en Genocidestudies (NIOD), hoe kan men dan tegelijkertijd beweren dat er al sprake is van genocide omdat de actiegroep Amnesty het zegt?

'Er is genocide, zie deze rapporten van Amnesty maar!!!'
'Je moet het NIOD serieus nemen!'
NOID: 'Genocide is een heel complex en beladen begrip en kan alleen door een rechter worden vastgesteld'
Het is geen feit dat genocide alleen door een rechter kan worden vastgesteld. Als de rechter dat vaststeld is het officeel. Maar de constatering op basis van de feiten die we hebben, hetzelfde type feiten als waarmee de rechter een beslissing maakt kunnen we nu ook maken.

Maar als je de woorden van NIOD zo letterlijk als gospel wil nemen. Ga je dit dan niet meer tegenspreken
quote:
we zien nu in ieder geval een genocidaal proces en dat moeten we zeer serieus nemen.
Als jij bekent dat Israel genocidaal bezig is. Zal ik voortaan wel stoppen met zeggen dat genocide al een feit is.
pi_217620549
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als we op deze uitspraken af moeten gaan stellen zij slechts een hele bevolking toegang tot voedsel wordt ontzegd, is dat potentieel genocidaal kan zijn maar of er echt sprake is van genocide enkel door een rechter kan worden vastgesteld.

Kortom, dat betekent dat jij nu al ten onrechte 334 delen van dit topic de claim maakt dat er sprake is van genocide. En bovendien ook nog eens de onterechte aantijging maakt richting andere users dat zij dit toejuichen.
Omdat ze politiek correct moeten blijven en niet de uitspraak van een rechter kunnen doen?
Ze maken heel duidelijk dat zo'n actie genocide is.

Jij post constant anti-moslim opmerkingen. Gaat nooit op argumenten in. Je verdedigt alleen maar alles wat Israel doet (en ook India overigens, als het maar anti-moslim is).

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op voorbeelden van waaruit blijkt dat mensen stellen dat het vernietigen van moslims goed zou zijn.
Heb ik je al meermaals voor ge-quote. Maar ok.
pi_217620556
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Genocide is een juridische term.
Of er daadwerkelijk sprake is van genocide en/of volkerenmoord, kan alleen door een rechter vastgesteld worden.

Alle andere groepen die dit woord te pas en te onpas gebruiken, doen dit vanuit hun politieke of ideologische aard.

Zolang het niet vastgesteld is door een rechter, zul je van de onschuldspresumptie uit moeten gaan.
Dat een rechter pas de uiteindelijke beslissing zou kunnen maken, maakt het er niet meer of minder genocide om.
De daden zijn er en openlijk.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:51:02 #125
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217620769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het is geen feit dat genocide alleen door een rechter kan worden vastgesteld. Als de rechter dat vaststeld is het officeel. Maar de constatering op basis van de feiten die we hebben, hetzelfde type feiten als waarmee de rechter een beslissing maakt kunnen we nu ook maken.

Maar als je de woorden van NIOD zo letterlijk als gospel wil nemen. Ga je dit dan niet meer tegenspreken
[..]
Als jij bekent dat Israel genocidaal bezig is. Zal ik voortaan wel stoppen met zeggen dat genocide al een feit is.
Ik ga niets bekennen wat simpelweg niet waar is en al helemaal niet richting iemand die het brute terrorisme van 7 oktober 'terecht' vind. Ik weiger mee te doen aan de totale geschiedvervalsing en verkapte bloedsprookjes die er binnen de pro-Palestijnse kringen worden omarmd. Daar is men er heilig van overtuigt dat als de leugen maar lang genoeg wordt herhaald, dit op een gegeven moment de waarheid wordt.

De verzameling Arabieren die zichzelf sinds de jaren 1960 onder leiding van Egyptenaar Yasser Arafat ineens de 'Palestijnen' zijn gaan noemen zijn volledig verantwoordelijk voor al het bloedvergieten in deze regio vanwege hun totale onwil om in vrede met Joden samen te leven en het bestaan van Israël te accepteren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat ze politiek correct moeten blijven en niet de uitspraak van een rechter kunnen doen?
Ze maken heel duidelijk dat zo'n actie genocide is.

Jij post constant anti-moslim opmerkingen. Gaat nooit op argumenten in. Je verdedigt alleen maar alles wat Israel doet (en ook India overigens, als het maar anti-moslim is).
[..]
Heb ik je al meermaals voor ge-quote. Maar ok.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')