SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
Doe niet zo krampachtig, julliequote:Op maandag 12 mei 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is besloten om strengere filtering toe te passen.
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, het komt door het weerer zit hier tegenover een fonteintje waar je zo doorheen kunt lopen en ik heb zovaak zin om daar even doorheen te wandelen
'
en.. mensen hier hebben geen culo?! Wat lastig
hij is gewoon enkelvoudquote:
Oh het zijn dezelfde personen? Schattig.quote:
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, misschien gewoon doen? Wim Hof deed dat ook.Maar dat verhaal is vrij ranzig eigenlijk.
![]()
De culos hier zijn gewoon netjes bedekt.
stapjes gehaald? nu hapjes halen!quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff wat is die wijk rondom het citycentrum in Veldhoven een doolhof..@:Crack_ @:Uitstraling.
Wel eerder gehad, maar man man wat een zoektocht
Nu maar lekker naar huis..
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zijn dingen die bedekt zijn suggestiever dan dingen die dat niet zijn.
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Hier wordt Krek niet rustiger van.
Precies! Ze moet ook nog eten. Dat gaat allemaal niet goed als ze honderd dingen tegelijkertijd wil.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Ehh. Kabbelend beekje. Ritselend bladerdek in een bos op een zonnige dag. Rustig. Kalm ademhalen.
ik heb uitleg nodig over wat broccoliweer isquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog een flinke broccoli. Het is geen broccoliweer, maar ja, dat ding moet toch op.Ik zou wel zin hebben in een niçoise.
HONDERD TENTACULOSquote:Op maandag 12 mei 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Ze moet ook nog eten. Dat gaat allemaal niet goed als ze honderd dingen tegelijkertijd wil.
Eeuhm, meeste weer behalve stralende zon en warm is wel broccoliweer.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb uitleg nodig over wat broccoliweer is
Ik ook vanmorgenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geld van de belastingdienst ontvangen
* TheStigsDutchCousin zwijgtquote:
Zodra ik die helm op zet, ben ik een heel ander persoonquote:Op maandag 12 mei 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh het zijn dezelfde personen? Schattig.
nouquote:Op maandag 12 mei 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin zwijgt
Zijn ze een verrijking voor de samenleving? Of moeten ze in een terugkeercentrum?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga even een stukje schrijven in mijn dagboek over onze asielzoekers in Foqueville.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |