Waarom hebben vrouwen dan gereageerd op zijn oproep? Roel leek best een aantrekkelijke leuke boer.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:03 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik vind dat kikkerrrtje wel gelijk heeft. juist door die focus erop en die vaste stappen in het proces wordt het allemaal heel lastig en ontstaat er niks spontaans
maar meestal komt dat ook gewoon doordat er geen goede match is, zoals bij Roel
daar is gewoon 0% match
Ja, leuk om te zien, maar verkeerd concept voor de deelnemers (en voor iedereen)quote:Op zondag 11 mei 2025 22:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het format is mensen bij elkaar brengen DIE EEN RELATIE ZOEKEN.
Dat is flauwekul.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien, maar verkeerd concept voor de deelnemers (en voor iedereen)
Net als met geluk zoeken.
Ik heb ook nooit geluk gevonden als ik het zocht. En meestal ook geen relatie. Je moet er wel open voor staan, ja. Maar als je te hard zoekt, dan vind je niks.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is flauwekul.
En ben hier nu wel klaar mee.
Mwah, het concept heeft aardig gefunctioneerd, best veel boeren aan een partner geraakt met een langere relatie en zelfs kinderen.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ja, leuk om te zien, maar verkeerd concept voor de deelnemers (en voor iedereen)
Echt helemaal klaar mee.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geluk gevonden als ik het zocht. En meestal ook geen relatie. Je moet er wel open voor staan, ja. Maar als je te hard zoekt, dan vind je niks.
En het vaakst komen vrouwen op mij af als ik al bezet ben. Alsof ze het kunnen ruiken ofzo ... en als ik single en desperate ben: NIKS.
Je hebt het noch over jezelf noch over een ander, want je zegt "Echt helemaal klaar mee". Je gebruikt geeneens een onderwerp, dus ik kan niet eens zeker weten of je uit eigen naam spreekt, of bedoelt dat iemand anders ergens klaar mee eens, laat staan waar jij of die ander dan klaar mee is.quote:
Ik ben hier wel klaar mee.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je hebt het noch over jezelf noch over een ander, want je zegt "Echt helemaal klaar mee". Je gebruikt geeneens een onderwerp, dus ik kan niet eens zeker weten of je uit eigen naam spreekt, of bedoelt dat iemand anders ergens klaar mee eens, laat staan waar jij of die ander dan klaar mee is.
Als het duidelijk was wat je bedoelde, zou ik niet om verduidelijking vragen.
Hopelijk over het programma, vind jij ook dat de oorzaak van dit rampseizoen komt doordat ze er een ingeblikte uitvoering van hebben gemaakt?quote:
Mogelijk, dat ze na de dagdate direct doorgingen met de logeerweek. Elkaar even niet zien tussen dagdate en logeerweek heeft waarschijnlijk wel een duidelijke functie.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hopelijk over het programma, vind jij ook dat de oorzaak van dit rampseizoen komt doordat ze er een ingeblikte uitvoering van hebben gemaakt?
Dat denk ik dus ook, veel meer tijd om iets te kunnen overwegen en eventueel zelfs stiekum al tussendoor contact maken.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mogelijk, dat ze na de dagdate direct doorgingen met de logeerweek. Elkaar even niet zien tussen dagdate en logeerweek heeft waarschijnlijk wel een duidelijke functie.
Stiekem contact maken was nooit de bedoeling. Verboten, verboten. Maar wel of niet voelen dat je zin hebt om iemand weer te zien bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, veel meer tijd om iets te kunnen overwegen en eventueel zelfs stiekum al tussendoor contact maken.
Mooi voorbeeld daarvan is dat stel van die gladiolenboer.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stiekem contact maken was nooit de bedoeling. Verboten, verboten. Maar wel of niet voelen dat je zin hebt om iemand weer te zien bijvoorbeeld.
Van stiekem al contact maken? Dat was toch koeienboer Richard?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld daarvan is dat stel van die gladiolenboer.
Voor "Boer Zoekt Vrouw" is het dus een prima concept.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:10 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar dat hield geen stand, begreep ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van stiekem al contact maken? Dat was toch koeienboer Richard?
Jos en Dycke hadden elkaar toch niet al stiekem gezien?quote:Op zondag 11 mei 2025 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar dat hield geen stand, begreep ik.
Ja had hij nu met allebei gezond, en de volgende ochtend wordt hij wakker met een koortslip, daar zou ik zelf niet erg blij van wordenquote:Op zondag 11 mei 2025 22:32 schreef Ace1 het volgende:
En Martijn heeft even met beide vrouwen lopen rotzooien? Daar had ik meer over willen weten...
Hoe naief wil je wezen.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jos en Dycke hadden elkaar toch niet al stiekem gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |