Ze is wel echt een pittige tante.quote:
Nou dit. Heb het idee dat al die boeren en logees vanaf minuut 1 al verstijft van spanning en stress daar zaten. Geen tijd om even dingen te laten bezinken.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Simone is opgelucht dat ze eens van de boerderij af is.
Productie: volgend seizoen niet na het keuzemoment logeren aub.
Hij is zo’n adhd chaoot die dat toch maar voor de helft meekrijgtquote:Op zondag 18 mei 2025 21:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Ciska wel 'veel', maar ik vind hun wel echt ontzettend op hun gemak bij elkaar.
Lijkt me vreselijk verstikkend.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:47 schreef S_E het volgende:
[..]
Nou dit. Heb het idee dat al die boeren en logees vanaf minuut 1 al verstijft van spanning en stress daar zaten. Geen tijd om even dingen te laten bezinken.
Dan krijg je alsnog nog genoeg meequote:Op zondag 18 mei 2025 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is zo’n adhd chaoot die dat toch maar voor de helft meekrijgt
Ik denk toch dat Roy een soort van Sander is. Die is wel trouw.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:55 schreef InstortendeSter het volgende:
en Deedry moet je zo goed leren kennen voordat je door hebt wat wel en niet toenadering zoeken is dat elke partner dan al lang en breed weg is.
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze mag in haar handjes knijpen met Roy, leuke gozer met geduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |