Zeg dan gewoon het merk/modelquote:Op zondag 18 mei 2025 19:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geloof me, dit is niet zomaar een 35 jaar oud blikkie
maar we blijven om de hete brij heen draaien, het antwoord is al vele malen gegeven en je luistert gewoon niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geloof me, dit is niet zomaar een 35 jaar oud blikkie
Wat een onzin. Waar lees jij dat ik niet luister dan? Ik heb de antwoorden al ter harte genomen en vind het inderdaad een prima idee als het op naam van zijn vader komt te staan. En ik heb nu ook door dat dat kan ivm de verzekering enzo. Het zijn anderen die hier maar blijven reageren dat ze het een raar verhaal vinden van Singapore ... kan ik er wat aan doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
maar we blijven om de hete brij heen draaien, het antwoord is al vele malen gegeven en je luistert gewoon niet.
-als hij dat ding zo nodig wil houden kan het kreng prima in een berging. wil hij er ook nog eens mee rondrijden zal het ding in NL ingeschreven en verzekerd moeten zijn. dan is zijn vader een prima optie. je hebt geen rijbewijs nodig om een auto op naam te hebben of de auto verzekerd te hebben.
-als jij dat ding op naam hebt dan wel verzekerd, ben jij 100 procent verantwoordelijk. daar gaat geen schuldbekentenis bij helpen. en die financieele constructie is al helemaal debiel die hij voorsteld en helpt jou niets. wel de lusten, niet de lasten, zo is die vriend het aan het insteken. en als hij een ongeluk rijd, boete, of het hok wordt gejat en een overval mee gepleegd of iemand doodgereden staan ze bij jou op de stoep.
conclude;
als die vriend dat hok wil houden, kun jij niets voor hem betekenen.
wellicht komt dat door, en dit is even een kleine gokquote:Op maandag 19 mei 2025 14:55 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waar lees jij dat ik niet luister dan? Ik heb de antwoorden al ter harte genomen en vind het inderdaad een prima idee als het op naam van zijn vader komt te staan. En ik heb nu ook door dat dat kan ivm de verzekering enzo. Het zijn anderen die hier maar blijven reageren dat ze het een raar verhaal vinden van Singapore ... kan ik er wat aan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |