Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien. Zijn slechte fase vergeef ik hem, want die hebben we onder andere trainers ook gehad en toen stonden we een stuk lager dan 2de.. In onze 'slechte fase' stonden we gewoon 2de voor Feyenoord, AZ, Utrecht en Twente. Ter vergelijking: Ajax stond in zijn slechte fase 18de..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
In het moment merkte ik het niet zo, maar in die Highlights op Youtube hoor je echt de teleurstelling bij de commentator als die 2-3 toch nog valt
[..]
Opzich wel, maar hij heeft zich tactisch toch ook vaak laten overklassen (o.a. door die pizzabakker in Amsterdam), niet met de vuist op tafel geslagen toen hij met 0 backs het seizoen in ging t/m maart, en hij doet ook af en toe een beetje te gek in z'n interviews. Nu zegt hij dat het dramatisch was, als we hadden verloren had hij gezegd dat het allemaal wel weer mee viel.
Deed die vorig jaar ook vaak, wonnen we met 7-0 was het niet zo goed, speelden we gelijk had die echt goede dingen gezien.

Ajax speelt thuisquote:Op maandag 12 mei 2025 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax krijgt Steijn uit in twente
PSv krijgt Steijn uit bij Sparta
Geloof mij nou maar, Steijn gaat sparta laten verliezen tegen psv om 020 te naaien....

quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien tegen de lamme en de blinde. En ok thuis tegen een subtopper uit Italië deed die het redelijk. Verder weggespeeld door Sevilla, Arsenal, Liverpool, Juventus, Dortmund en Lens.

Ik ben het hier wel mee eens. PSV heeft een prima selectie. Al is die voor een Eredivisieclub die ook Europees wil presteren wel echt te smal en op een enkele positie ook qua basis niet sterk genoeg. In de Eredivisie kun je dat in de meeste wedstrijden nog wel maskeren, maar dit jaar werden de zwakke plekken een aantal keer keihard blootgelegd. Ook in de Eredivisie tegen zwakke tegenstanders.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel trainers (wat zeg ik, geen 1?) geweest die de afgelopen 10 jaar het voetbal hebben laten zien wat Peter Bosz heeft laten zien. Zijn slechte fase vergeef ik hem, want die hebben we onder andere trainers ook gehad en toen stonden we een stuk lager dan 2de.. In onze 'slechte fase' stonden we gewoon 2de voor Feyenoord, AZ, Utrecht en Twente. Ter vergelijking: Ajax stond in zijn slechte fase 18de..

Beetje raar om iemand te quoten en dan de helft te veranderen, afijn.quote:

Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:10 schreef PSVCL het volgende:
Ik verwacht dat het op de laatste speeldag aankomt. Groningen wil te graag tegen ajax wat alleen maar averechts werkt. Zodra je niks van ajax verwacht weten ze meestal wel te winnen (zie PSV uit)

Groningen wel idd, Twente valt wel mee.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.
PSV moet tegen Heracles gewoon een voorbeeld stellen, Sparta uit gaat namelijk een stuk moeilijker worden.

quote:Op maandag 12 mei 2025 15:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maurice Steijn die na afloop mee feest met de PSVers

Je weet hoe het gaat bij PSV...quote:Op maandag 12 mei 2025 16:36 schreef ISVV het volgende:
Is het inmiddels duidelijk of Dest kan starten tegen Heracles, of zullen we dat morgen tijdens de persconferentie te horen krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).

De supporters van die clubs. Da's wat anders dan de spelers die op het veld staan.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het zijn hoe dan ook 2 clubs die intrinsiek een tyfushekel aan Ajax hebben, dus dat is hoe dan ook goed nieuws. Die gaan niks laten lopen.
PSV moet tegen Heracles gewoon een voorbeeld stellen, Sparta uit gaat namelijk een stuk moeilijker worden.

Twente is wel net op tijd weer in vorm geraakt met die overwinningen op Sparta en Utrecht. Die waren toch ook een tijdje aan het dolen.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
De supporters van die clubs. Da's wat anders dan de spelers die op het veld staan.

Ik denk toch wel dat het momentum bij PSV ligt momenteel, het zou mij echt verbazen als Ajax opeens wel 2 keer de volle 3 punten pakt.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..
[..]
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.

Gaat niet gebeuren. Ajax pakt sowieso geen punten tegen Twente en tegen Groningen hoogstens een gelijkspel.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat het momentum bij PSV ligt momenteel, het zou mij echt verbazen als Ajax opeens wel 2 keer de volle 3 punten pakt.

En ondertussen heel vaak spelers huren/overnemen van die gehate club.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Ik zie het ook al voor me.
Bij Twente hebben ze trouwens echt wel een diepgewortelde haat richting Ajax hoor. Daar zijn ze echt wars van dergelijke sterallures. Poosje in de regio gewoond dus heb het van dichtbij meegemaakt

Dit seizoen is zo bizar, dat niks mij meer verbaast.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat het momentum bij PSV ligt momenteel, het zou mij echt verbazen als Ajax opeens wel 2 keer de volle 3 punten pakt.

zoals je gisteren thuis speelde maak je tegen twente helemaal geen kansquote:

Och dat snap ik wel. Ik vind ajax ook helemaal niks maar als je bij PSV ineens de beschikking zou kunnen krijgen over.... over....quote:Op maandag 12 mei 2025 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
En ondertussen heel vaak spelers huren/overnemen van die gehate club.

Dat vind ik ook oprecht lastig. Zelfs in de verdediging, al denk ik dat Hato wel een serieus goede speler kan worden als hij een klein beetje kan vertrouwen op de spelers om hem heen en dan de tijd krijgt om meer in de luwte te groeien. Geldt ook wel voor Godts trouwens, maar die is nu zeker nog geen versterking voor PSV.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och dat snap ik wel. Ik vind ajax ook helemaal niks maar als je bij PSV ineens de beschikking zou kunnen krijgen over.... over....
Je verdomme nou probeer ik een speler van ajax te bedenken maar kan ik gewoon niemand vinden die in aanmerking komt. Daar gaat mijn voorbeeld

Prima backup voor Noa Lang als laatstgenoemde geschorst is wegens te provocerend juichenquote:Op maandag 12 mei 2025 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:Geldt ook wel voor Godts trouwens, maar die is nu zeker nog geen versterking voor PSV.

Wij hebben Driehoekquote:Op maandag 12 mei 2025 21:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Prima backup voor Noa Lang als laatstgenoemde geschorst is wegens te provocerend juichen

Hato, Godts en Sutalo. Dat zijn stuk voor stuk jongens die hebben laten zien dat ze een niveau hoger wel aan kunnen. Henderson uiteraard ook in het verleden, maar die wordt te oud.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook oprecht lastig. Zelfs in de verdediging, al denk ik dat Hato wel een serieus goede speler kan worden als hij een klein beetje kan vertrouwen op de spelers om hem heen en dan de tijd krijgt om meer in de luwte te groeien. Geldt ook wel voor Godts trouwens, maar die is nu zeker nog geen versterking voor PSV.

PSV heeft wel altijd een beetje gezapige shirts hoor.. er mag wel eens wat vernieuwends komen. Dat doen ze in Amsterdam dan wel weer een stuk beter, daar heb ik al een pak leuke shirts voorbij zien komen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.footyheadline(...)-25-26-away-kit.html
[ x ]

Je kunt veel van het huidige uit-shirt zeggen, maar niet dat het gezapig is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:13 schreef Solispolar het volgende:
[..]
PSV heeft wel altijd een beetje gezapige shirts hoor.. er mag wel eens wat vernieuwends komen. Dat doen ze in Amsterdam dan wel weer een stuk beter, daar heb ik al een pak leuke shirts voorbij zien komen.

Klopt, uitzonderingen zijn er inderdaad wel. Maar zelfs dan zijn het vaak wel variaties op iets wat al bestaat..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt veel van het huidige uit-shirt zeggen, maar niet dat het gezapig is.

In dit shirt zal Perisic nog meer shinen! (lijkt een beetje op een kroatisch shirt)quote:Op maandag 12 mei 2025 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.footyheadline(...)-25-26-away-kit.html
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |