Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen is wel in vorm hoewel ze vandaag verloren bij AZ. Maar goed eerst zelf winnen en wat Ajax doet, daar heeft PSV toch geen invloed meer op
Zeker. Op voorhand is de kans 98% dat Ajax kampioen wordt, nu schat ik het 50% in.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.
En Ajax… wat gaan die met lood in de schoenen naar de Euroborg zeg. 9 punten voor met 5 wedstrijden te spelen en in 3 wedstrijden tijd pak je (met alle geluk van de wereld) 1 punt en krijg je 8 doelpunten om te oren.
Helpt ook niet dat je maar 2 rustdagen ertussen hebt zitten.
En sowieso, dat het nu waarschijnlijk een ontknoping op de laatste dag wordt. Dat is altijd top.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zeker. Op voorhand is de kans 98% dat Ajax kampioen wordt, nu schat ik het 50% in.
Maar het is nog maar 5 potjes geleden dat we tegen clubs als Heracles met speels gemak nog punten lieten liggen. PSV moet zelf ook nog echt 2x vol aan de bak en zelfs dan is het maar de vraag of het voldoende is.
Maar los van dat alles, dit is natuurlijk wel leukA: dat PSV weer in de race is en B: dat ze in Amsterdam zo ontzettend zweten.
Alle geluk van de wereld is nou ook wel wat veel eer voor Sparta.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een voordeel dat Groningen tegen AZ heeft verloren. Die hebben voor eigen publiek wat goed te maken.
En Ajax… wat gaan die met lood in de schoenen naar de Euroborg zeg. 9 punten voor met 5 wedstrijden te spelen en in 3 wedstrijden tijd pak je (met alle geluk van de wereld) 1 punt en krijg je 8 doelpunten om te oren.
Helpt ook niet dat je maar 2 rustdagen ertussen hebt zitten.
Correcte toon op de begrafenis van het seizoen 2024/2025 van Feyenoord.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:48 schreef PSVCL het volgende:
https://youtube.com/shorts/y4HycU0-K3M?si=S4o4O1nlW7v-chE5
Commentator is lekker objectief
Ze hadden ongeveer 1 minuut om te repareren…quote:Op zondag 11 mei 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alle geluk van de wereld is nou ook wel wat veel eer voor Sparta.
Ik verwacht objectief commentaar, het is geen Feyenoord TV , betaal 15 euro peer maand..quote:Op zondag 11 mei 2025 22:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Correcte toon op de begrafenis van het seizoen 2024/2025 van Feyenoord.
Laat je de tientallen schoten waarvan meerderen op het aluminium voor het gemak even buiten beschouwing. Het is eerder een godswonder dat het zondagsschot uit die indirecte vrije trap de eerste goal was.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hadden ongeveer 1 minuut om te repareren…
Dat ga je dit seizoen nog wel vaker zien helaas.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:14 schreef Wotte het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik genoten heb van juichen van Noa Lang. Heerlijk.
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat ga je dit seizoen nog wel vaker zien helaas.
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.
Het was ondanks de zeperd van Ajax wel een fantastische wedstrijd tussen Feyenoord en PSV.
Wat slik jij het liefst?quote:Op maandag 12 mei 2025 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.
Denk dat deze speelronde vooral illustreert wat voor verschil het maakt als je spelers die structureel ondermaats presteren gewoon eens eruit flikkert. Een Ledezma, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zij zo als het zover is. Denk dat deze speelronde wel weer illustreert dat alles nog mogelijk is. Alles of niets de komende rondes betekent ook dat de kampioenenstress niet alleen op de Amsterdamse schouders rust.
Het was ondanks de zeperd van Ajax wel een fantastische wedstrijd tussen Feyenoord en PSV.
Hoe gaat het vandaag met je? Kijk, Ajax en PSV zijn beide niet al te best natuurlijk, dat geven we ruiterlijk toe. Maar hoe Feyenoord daar nog enigszins ruim achter staat is toch ook wel tamelijk bizarquote:Op maandag 12 mei 2025 00:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja met Dest en Lang is het straks toch nog een Ajax feestje. Zou mij niet verbazen als ze straks bij de huldiging met een Ajax vlag komen. Ik denk dat ze dat in Eindhoven nog zouden slikken ook.
Dat scenario ging vanmorgen in de auto ook in mijn hoofd rondquote:Op maandag 12 mei 2025 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Groningen woensdag niet verliest, maar dat PSV het alsnog vergooit tegen Sparta
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..quote:Op maandag 12 mei 2025 09:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat deze speelronde vooral illustreert wat voor verschil het maakt als je spelers die structureel ondermaats presteren gewoon eens eruit flikkert. Een Ledezma, bijvoorbeeld.
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb nu 1 taak
2x winnen, zo moeilijk kan dat niet zijn
020 heeft een moeilijker programma met twente uit
steijn zal helemaal gemotiveerd zijn om 020 te naaien
Waar heb jij het overquote:Op maandag 12 mei 2025 09:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met je? Kijk, Ajax en PSV zijn beide niet al te best natuurlijk, dat geven we ruiterlijk toe. Maar hoe Feyenoord daar nog enigszins ruim achter staat is toch ook wel tamelijk bizar
En even zonder dollen: die van Persie die wordt weer terug de provincie in gestuurd toch? Dat kan echt niet.. Die jongen heeft nog nooit 1 teken van tactisch vernuft laten zien als trainer en hij staat bij jullie voor de groep.
[..]
Dat scenario ging vanmorgen in de auto ook in mijn hoofd rond![]()
Maar, en dit meen ik uit de grond van mijn hart, ik vind het serieus al leuk dat we gewoon een einde van de competitie hebben wat er toe doe. Sure, als het dan toch een afgetekend kampioen moet zijn dan liever PSV, maar die heeft ook altijd iets gaafs. En lekker om te beseffen dat er sowieso al CL binnen isIn Rotterdam hebben ze nu toch wel een serieus probleem, die grijpen echt overal naast en hebben ook een behoorlijk dure selectie.
Ajax krijgt Steijn uit in twentequote:Op maandag 12 mei 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Die Dest heeft meer talent in zijn teen dan Ledezma in zijn hele lijf..
[..]
Zelfs dan heb je niks in eigen hand. Ik zie de kansen nu echt als 50/50. Ajax zal (denk ik) echt 2x moeten winnen, maar PSV moet ook 'maar even' winnen op het Kasteel.
Ja. En dus? Dan kom je een sterke tegenstander uit een A-land tegen en zijn de kansen hooguit 50/50. De focus ligt ontzettend op Ajax en PSV (en terecht, want het feit dat PSV 9 punten weg heeft gegeven is bizar, ongeacht het verdere verloop van deze competitie) maar opvallend weinig mensen hebben het over het feit dat Feyenoord ook een kleine straatlengte achterstaat op zowel Ajax als PSV. Dat is gewoon ontzettend slecht.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar heb jij het over
Feyenoord gaat gewoon voorronde CL spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |