Niks werkt op deze waardeloze site.quote:
quote:Wie wordt Eredivisie Speler van het Jaar? 🏆
⭐ Igor Paixão
⭐ Ismael Saibari
⭐ Kenneth Taylor
⭐ Sem Steijn
⭐ Davy Klaassen
Als dit geen Steijn wordt kun je deze verkiezng wel opdoeken.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe Klaassen in deze lijst is gekomen.
De genomineerden zijn tot stand gekomen op basis Opta-statistieken en uitverkiezingen tot KPN Man of the Match. Uiteindelijk bepalen de aanvoerders van de 18 eredivisieclubs de winnaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe Klaassen in deze lijst is gekomen.
Wat een treurig lijstje. Ik snap ook eigenlijk niet wat Saibari op die lijst doet. Of Taylor. Of Klaassen. Of Paixao.quote:
Dan feliciteren we Sem.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De genomineerden zijn tot stand gekomen op basis Opta-statistieken en uitverkiezingen tot KPN Man of the Match. Uiteindelijk bepalen de aanvoerders van de 18 eredivisieclubs de winnaar.
Gelachen. Wat een lijst.quote:
Perisic hoort hier gewoon bij, ondanks een half seizoen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eens maar heb jij iets beters alternatief dan?
Klaassen blijft vreemd.
Taylorquote:Op maandag 12 mei 2025 21:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Eens maar heb jij iets beters alternatief dan?
Klaassen blijft vreemd.
Perisic en Clasie in de lijst, ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Perisic hoort hier gewoon bij, ondanks een half seizoen.
Clasie heeft AZ lange tijd echt gedragen.
Tillman, al was het wel wat minder in veel wedstrijden.
Henderson durf ik ook nog wel aan.
Dat zijn dus allemaal spelers met een half seizoen of minder zoals je zelf al stelt.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen Perisic, de rest zit daar gewoon boven. En juist bij Perisic kun je aantoonbaar aanwijzen dat hij iets toevoegt.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zijn dus allemaal spelers met een half seizoen of minder zoals je zelf al stelt.
Dat zou pas raar zijn als speler van het jaar.
Maar hebt het over een speler van het jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen Perisic, de rest zit daar gewoon boven. En juist bij Perisic kun je aantoonbaar aanwijzen dat hij iets toevoegt.
Clasie en Tillman zijn goede opties. Hancko had ook gewoon weer een goed seizoen. Sutalo of Hato verdienen het ook meer dan Klaassen.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tillman heeft 24 van de 32 wedstrijden meegedaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat zijn dus allemaal spelers met een half seizoen of minder zoals je zelf al stelt.
Wellicht Clasie dan inderdaad.
Aldi troep.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4690284/
Gij rene @:zipportal
Speler van het jaar 2025quote:Op maandag 12 mei 2025 21:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar hebt het over een speler van het jaar.
Verder echt een dramatische keuzelijst dus maakt het uit
Hwang hoort toch thuis in dat lijstje.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al met al zou ik de volgende spelers nomineren.
Paixao
Taylor
Steijn
Clasie
Tillman
Waarbij ik Malik best nog wel wil inruilen voor een goed verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |