SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
Ik lig al op bedI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wow!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
@:JustinK
@:loveislikeakiss![]()
![]()
Ja supervet deze!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij is vetter geworden dan ik in eerste instantie dacht. Ben er best wel blij mee.![]()
![]()
GREAT SCOTquote:Op zondag 11 mei 2025 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
@:loveislikeakissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
GREAT SCOTGoede tip! Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bedoelt, bijna afquote:Op zondag 11 mei 2025 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
@:loveislikeakiss![]()
https://www.lightmybricks(...)e-time-machine-10300![]()
Wel vet! Alleen 104 euro voor een paar ledjes vind ik dan weer best aan de prijs.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je bedoelt, bijna af![]()
https://www.lightmybricks(...)e-time-machine-10300![]()
![]()
Ah joh, wat led je?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel vet! Alleen 104 euro voor een paar ledjes vind ik dan weer best aan de prijs.![]()
![]()
die kan op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je bedoelt, bijna af![]()
https://www.lightmybricks(...)e-time-machine-10300Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeger klonk het belachelijk snel, de snelheid die die auto moest halen om door die flux capacitor te gaan: 88 mph (142 km/h). Maar dat is gewoon cruise snelheid op de snelweg. 's Avonds tenminste
How can I make this topic about me?![]()
voor die auto is het vet snel jaquote:Op zondag 11 mei 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger klonk het belachelijk snel, de snelheid die die auto moest halen om door die flux capacitor te gaan: 88 mph (142 km/h). Maar dat is gewoon cruise snelheid op de snelweg. 's Avonds tenminste
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
The Car’s Performance:quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor die auto is het vet snel ja
Despite its cool look, the real-world DeLorean wasn’t the fastest car—its actual top speed was around 85 mph (137 km/h), less than the fictional 88 mph needed for time travel. Filmmakers had to tweak the speedometer to make sure 88 mph was visible.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: