Zekerquote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Begin wel Graafschap-vibes te krijgen
Ja was ook klote maar ik kon dat voor mijzelf makkelijk verwerken. Bij mij overheerste trots dat ze zover kwamen hoe zuur het ook was gegaan dan schaam ik mij uiteindelijk niet voor een nederlag tegen de Tottenham.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat? Tottenham was toch wel een x of 10 erger.
Beide op 8 mei
Truequote:
KNVB moet het wel spannend houden hequote:Op zondag 11 mei 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Hele seizoen zijn dat handsballen en penalties tot irritatie aan toe.
Nu opeens niet.
En espn. Vooral.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
KNVB moet het wel spannend houden he
Ze hadden wel mooi van een Champions League-finalist verlorenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja was ook klote maar ik kon dat voor mijzelf makkelijk verwerken. Bij mij overheerste trots dat ze zover kwamen hoe zuur het ook was gegaan dan schaam ik mij uiteindelijk niet voor een nederlag tegen de Tottenham.
Ik kan me niet voorstellen dat dit Zeistbeleid is!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Hele seizoen zijn dat handsballen en penalties tot irritatie aan toe.
Nu opeens niet.
Koninklijke Nederlandse Boerenbondquote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef franske19 het volgende:
Net zo lang doorspelen totdat PSV scoort lol. Dat worden knikkende knietjes dadelijk.
Inderdaad. Dit gaat echt nergens overquote:Op zondag 11 mei 2025 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit elftal gaat geen punt pakken tegen Twente en Groningen. Flikker die schaal maar over het hek bij Peevee.
Ranzig betonmiddenveld ookquote:Op zondag 11 mei 2025 17:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit gaat echt nergens over
Tsja wie moet je anders opstellen..quote:
Flikker Jong Ajax er maar in , slechter kan toch niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie moet je anders opstellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |