SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ouch 5 uurtjesquote:
Ja ik heb goed geslapen, ben lekker op tijd naar bed gegaan dus was al vroeg op.![]()
Ah dat is fijn! Ja ik ben ook gewoon te laat gaan slapenquote:Op zondag 11 mei 2025 10:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ouch 5 uurtjes
Ja ik heb goed geslapen, ben lekker op tijd naar bed gegaan dus was al vroeg op.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Net gedaan, toch wat fijner dan buitenshuis terwijl wachtenden aan je deur rammelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja beter thuis of op het werkquote:Op zondag 11 mei 2025 10:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net gedaan, toch wat fijner dan buitenshuis terwijl wachtenden aan je deur rammelen![]()
Lekker laten gaanquote:Op zondag 11 mei 2025 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat je mobiel afgaat als je net zit....![]()
Alleen de Radler Zitronequote:Op zondag 11 mei 2025 10:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij hebt de hele mario weekmenu zeker![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 11:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie heeft de rest van het menu laten laufen?
Uw ADH vitamine Worst
Daar is het zondag voorquote:Op zondag 11 mei 2025 11:43 schreef Bally-b het volgende:
Zo de leunstoel erbij en doe geen fuck meer vandaag![]()
![]()
![]()
Al gedaan, maar ga lekker achterover zo. Ff bij kleuren met die witte melkflessenquote:Op zondag 11 mei 2025 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rondje lopen kan ook met dit heerlijke weer![]()
![]()
Kijk uit dat je niet verbrandtquote:Op zondag 11 mei 2025 11:47 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ga lekker achterover zo. Ff bij kleuren met die witte melkflessen![]()
![]()
Oh je gaf licht?quote:Op zondag 11 mei 2025 11:51 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Eén keer gehad, vergeten te smeren leek wel zo een Engelsman op het strand![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Soooww, en dat doet toch zeer later.quote:
Ben blond rossig en dan heeft men dat.
Ga ff lui en, fijne middag![]()
![]()
Jussiequote:
Ja dan moet je altijd uitkijkenquote:Op zondag 11 mei 2025 11:54 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Soooww, en dat doet toch zeer later.
Ben blond rossig en dan heeft men dat.
Ga ff lui en, fijne middag
Geniet ervan![]()
![]()
Euh ja verbaasd, verward, ongeloof en zorgenquote:
Met de kleine meid gaat het redelijk. Het rode trekt al aardig weg alleen haar holte achter de knie doet wel pijn.
Maar het is een sterke dame, je hoort haar bijna niet klagen of huilen. Heel af en toe even en dan is ze ook moe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterke meid is hetquote:Op zondag 11 mei 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh ja verbaasd, verward, ongeloof en zorgen
Met de kleine meid gaat het redelijk. Het rode trekt al aardig weg alleen haar holte achter de knie doet wel pijn.
Maar het is een sterke dame, je hoort haar bijna niet klagen of huilen. Heel af en toe even en dan is ze ook moe.Gelukkig trekt het al aardig weg
![]()
Ja dat zeiden ze gisteren in het ziekenhuis ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sterke meid is hetGelukkig trekt het al aardig weg
Ze hielp zelfs mee het verband er af te halen.
Ja ik was heel trots op haar gisteren.
Alleen zo het einde van de dag vond ze het niet meer leuk, steeds veel gedoe aan haar bedje, ze kwamen steeds met drie artsen tegelijk en dan ook nog eens twee zusters erbij. Toen werd ze moe en vond ze het niet meer leuk. Maar goed zo kindje moet het ook verwerken natuurlijk wat er gebeurd isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is natuurlijk allemaal wat op zo'n dag. Gelukkig gaat het zo te horen redelijk goed met drquote:Op zondag 11 mei 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze gisteren in het ziekenhuis ook.
Ze hielp zelfs mee het verband er af te halen.
Ja ik was heel trots op haar gisteren.
Alleen zo het einde van de dag vond ze het niet meer leuk, steeds veel gedoe aan haar bedje, ze kwamen steeds met drie artsen tegelijk en dan ook nog eens twee zusters erbij. Toen werd ze moe en vond ze het niet meer leuk. Maar goed zo kindje moet het ook verwerken natuurlijk wat er gebeurd is![]()
![]()
Gelukkig wel, baal alleen dat ik er niet even heen kan.
Zou wel mogen hoor van vaders, maar er is de afgelopen tijd zoveel gebeurd waar ik hem niet dankbaar voor ben waardoor er zoveel spanning heerst en dat wil ik dat kleine meisje niet aandoen.
De spanning gisteren was ook te snijden niet leuk
Maar goed vandaag schijnt de zon, de vogeltjes fluiten en de bloemen bloeien
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja heerlijk he. Vooral de standaard droogte die we tegenwoordig hebben is echt heerlijk en goed voor de natuur.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zonovergoten.... heerlijk.
zo even een stuk wandelen...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat mag maar niet op 15 meiquote:Op zondag 11 mei 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
het gaat vast weer flink regenen eind deze week...Werewolf![]()
Nopequote:Op zondag 11 mei 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
het gaat vast weer flink regenen eind deze week...
Internationale dag van het gezin lees ik net.quote:
er zijn ook overal dagen voorquote:Op zondag 11 mei 2025 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Internationale dag van het gezin lees ik net.
How can I make this topic about me?![]()
Het leven vieren en elke dag een feestje van makenquote:
Uw ADH vitamine Worst
mee eens....quote:Op zondag 11 mei 2025 13:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het leven vieren en elke dag een feestje van maken
Vandaag hebben we meerdere dingen op de agenda staan, zoals eet wat je wilt dag of National Veal Ban Action Day, wat lichtelijk tegenstrijdig is maar ach, moet kunnen.quote:
Gemiste kans GG. Je had op Amy kunnen antwoorden met: 'Jou'.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2025 14:02 schreef aeque het volgende:
Gemiste kans GG. Je had op Amy kunnen antwoorden met: 'Jou'.
Tegen GG moet je zeggen "met jou zou ik wel een kopje koffie willen drinken" ipv beschuitje.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
heel goed, heel goed...quote:Op zondag 11 mei 2025 14:18 schreef StevenHyde het volgende:
Tegen GG moet je zeggen "met jou zou ik wel een kopje koffie willen drinken" ipv beschuitje.
Dat zal ik niet snel zeggenquote:Op zondag 11 mei 2025 14:18 schreef StevenHyde het volgende:
Tegen GG moet je zeggen "met jou zou ik wel een kopje koffie willen drinken" ipv beschuitje.
Met jou zou ik graag jou een koppie koffie zien drinken terwijl ik thee drink.quote:
Die kun je wel zeggen tochBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ben allang blij dat je alleen Justin zegt.quote:
niet?quote:![]()
met een lekkere Bastogne koek!!
dan toch wel, hoop ik?
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 11-05-2025 14:38:30 ]How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3012 / +297 / +202 / 5336 / 5752
2. HappyCharly / 357 / +78 / +1 / 322 / 431
3. aeque / 318 / +28 / +93 / 871 / 1140
4. KillemWieft / 296 / +7 / +35 / 163 / 263
5. devzero / 276 / +1 / +0 / 242 / 307
6. Dr.Mikey / 267 / +3 / +15 / 147 / 224
7. Harrie / 266 / +9 / +3 / 456 / 583
8. _UserName_ / 262 / +25 / +32 / 158 / 242
9. hemarookworst / 242 / +21 / +10 / 513 / 710
10. KoningWouter / 190 / +19 / +4 / 659 / 824
11. gebrokenglas / 183 / +4 / +41 / 759 / 991
12. mario390 / 144 / +1 / +0 / 37 / 75
13. Fogel / 135 / +6 / +69 / 88 / 143
14. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
15. Rob / 118 / +19 / +15 / 54 / 95
16. marc0871 / 111 / +1 / +3 / 7 / 33
17. kree / 106 / +54 / +0 / 197 / 268
18. sp3c / 104 / +0 / +5 / 181 / 225
19. MizzezAmy / 101 / +1 / +3 / 609 / 747
20. Bally-b / 96 / +0 / +6 / 12 / 25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oeh, +69
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Psst ze lust geen koffie.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
niet?![]()
met een lekkere Bastogne koek!!
dan toch wel, hoop ik?![]()
Niet alleen qua puntenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Justin is wel wat stiller. Zal hij toch bij @greysbones aan het werk zijn?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat vervelend nuquote:Op zondag 11 mei 2025 14:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met die stand moet ie iemand anders ook punten gevenI'm surrounded by morons!
dan ga ik gezellig met haar thee drinkenquote:
En een Bastognekoek kun je ook prima bij thee nemen...
En witte chocola eten.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dan ga ik gezellig met haar thee drinken
dat kan ook, alleen weet ik niet hoe Amy tegenover het eten van chocolade staat.....quote:How can I make this topic about me?![]()
@MizzezAmy zolang het maar wit is toch?quote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat kan ook, alleen weet ik niet hoe Amy tegenover het eten van chocolade staat.....
quote:Op zondag 11 mei 2025 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat kan ook, alleen weet ik niet hoe Amy tegenover het eten van chocolade staat.....Inderdaad, witte chocoladequote:
Nee, die hebben pechquote:Op zondag 11 mei 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je hebt toch wel koffie in huis voor gasten?![]()
![]()
Dat zou ik kunnen zeggen ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met jou zou ik graag jou een koppie koffie zien drinken terwijl ik thee drink.
Die kun je wel zeggen toch
Maar dan gaan we maar gewoon een glaasje cola drinkenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Regendansen, stromdansen, orkaandansen, apacolypsedansen. Niets werktquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Blijf jij maar lekker weg.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
laat de regen nog maar mooi even wegblijven
dat kan ook, hoewel liever thee en koffiequote:Op zondag 11 mei 2025 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen zeggen ja.
Maar dan gaan we maar gewoon een glaasje cola drinkenHow can I make this topic about me?![]()
Ik zei dat met veel liefde.quote:
Jij drinkt toch ook vaak cola?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat kan ook, hoewel liever thee en koffie![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Kan je voor ggg gebruiken als ie je weer koffie aanbiedt
Ja, morgen ofzo
ieksquote:Op zondag 11 mei 2025 15:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Kan je voor ggg gebruiken als ie je weer koffie aanbiedt
* gebrokenglas mompelt wat en neemt een slok van zijn koffie.....How can I make this topic about me?![]()
Nee maar dat is wel een van mijn ingrediënten.quote:Met kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
ProostI'm surrounded by morons!
Oh, nou hallotjesquote:Op zondag 11 mei 2025 15:41 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel een van mijn ingrediënten.![]()
Identificeer je meer met aardappel, prei of kaas?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:41 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel een van mijn ingrediënten.Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Preiquote:Op zondag 11 mei 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Identificeer je meer met aardappel, prei of kaas?Met kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Not very lady like...quote:I'm surrounded by morons!
Maar totaal oke als een man het doetquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar totaal oke als een man het doet
Deze vrouw hequote:Op zondag 11 mei 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar totaal oke als een man het doet![]()
![]()
Als een man het doet is het ook niet lady like.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar totaal oke als een man het doetI'm surrounded by morons!
Ik gok op ijsthee.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet eens iets gegeten was gewoon prikdrinkenMet kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Je kent mij goed genoeg om te weten dat ik een lady ben als ik dat wilquote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als een man het doet is het ook niet lady like.![]()
En ook goed genoeg om te weten dat je geen man bentquote:Op zondag 11 mei 2025 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je kent mij goed genoeg om te weten dat ik een lady ben als ik dat wil
I'm surrounded by morons!
Heb je mogen voelen ja?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ook goed genoeg om te weten dat je geen man bentOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou in mijn slipje kan dat wel heel anders zijnquote:Op zondag 11 mei 2025 15:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ook goed genoeg om te weten dat je geen man bent![]()
Mogelijk. Maar dan is de rest van de operatie wel goed geslaagd.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou in mijn slipje kan dat wel heel anders zijnI'm surrounded by morons!
Ik vat dit maar op als een compliment :pquote:Op zondag 11 mei 2025 15:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar dan is de rest van de operatie wel goed geslaagd.![]()
Gelukkig.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als een compliment :pI'm surrounded by morons!
Of op hele jonge leeftijd al begonnen met hormonen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar dan is de rest van de operatie wel goed geslaagd.
Gelukkig heb ik die ellende niet nodig en was het vrij duidelijk in alles dat ik wel echt een meisje benquote:Op zondag 11 mei 2025 15:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Of op hele jonge leeftijd al begonnen met hormonen.![]()
Alleen maar beter dan toch.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die ellende niet nodig en was het vrij duidelijk in alles dat ik wel echt een meisje benScheelt weer een hoop mentale struggles.
Met kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Desondanks had/heb ik ook wel mentale struggels hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 15:57 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Alleen maar beter dan toch.Scheelt weer een hoop mentale struggles.
![]()
![]()
Dat is wel minder maar gelukkig zeg je ook al had en niet alleen heb.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Desondanks had/heb ik ook wel mentale struggels hoor
Met kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Hij zei al niksquote:Op zondag 11 mei 2025 16:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je moet er ff aan toevoegen of hij een string aan heeft
Jij hebt die sowieso niet aan. Of het moet wasdag zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tis wasdagquote:Op zondag 11 mei 2025 16:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zei al niks
Jij hebt die sowieso niet aan. Of het moet wasdag zijn.![]()
![]()
Wel een handdoekje eronder anders wordt je bank misschien vies.quote:
Zijn ze ookquote:Op zondag 11 mei 2025 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind mijn high waisted slipjes veel sexyerder en comfi
Maar strings hebben gewoon iets extra's.
Zo dan. Nog steeds hetzelfde topic.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel even danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: