Ik zie zowel pa als zoon Bush liever als president dan deze dwaasquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toevallig keek ik afgelopen dagen een documentaire waarin Bush nog veelvuldig te zien was, tijdens de aanslagen op de twin towers. Zelfs Bush die ook niet bepaald populair was en veelvuldig werd bespot kwam 1000 keer frisser en aardiger over dan deze debiel.
Dat was natuurlijk wel onderdeel van het beleid van Trump.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:07 schreef raptorix het volgende:
Wat een hoop mensen ook niet realiseren is dat de Dollar 10% weggezakt is sinds mijnheer Trump het voor het zeggen heeft.
Kom zeg. Dan zou je dat toch merken in zijn posts? Dan zou hij dingen roepen als ‘godenzoon Trump’ of zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:40 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb het idee dat epicbeardman wel een klein beetje fan van Trump is
het is ook maar een licht vermoedenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom zeg. Dan zou je dat toch merken in zijn posts? Dan zou hij dingen roepen als ‘godenzoon Trump’ of zo.
Hoor ik daar Russische hoeren?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:52 schreef raptorix het volgende:
Je zal maar fan zijn van een lelijke dikke bejaarde man, met een paddestoel Micro pener die zich door russische hoeren laat onderpissen.
Maga blijft gefrustreerd over Biden en dat hij van Trump gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 01:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Trump is een klootzak om de crime family te onderzoeken en al de pardons nu dit in eens geconstateerd is.![]()
Nee, hij is Qatar's bitch.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
Trump is een beetje boos. Krijgt hij een mooi nieuw vliegtuig, vind iedereen dat hij dat moet weigeren. Gelukkig is hij de baas
Hond krijgt koekje.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
Trump is een beetje boos. Krijgt hij een mooi nieuw vliegtuig, vind iedereen dat hij dat moet weigeren. Gelukkig is hij de baas
Het is een 13 jaar oud toestel waarin de Emir van Qatar niet meer wil vliegen.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
Heb je gezien hoe blij Trump er mee is? Ik heb meerdere fragmenten gezien waarin hij duidelijk maakt dat het een prachtig cadeau is en hij het niet gaat weigeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een 13 jaar oud toestel waarin de Emir van Qatar niet meer wil vliegen.
Een afdankertje dus, in de misplaatste potsierlijkheid die bij een alleenheerser past.
Als hij een drol cadeau zou krijgen zou hij waarschijnlijk roepen dat het de mooiste drol is die ooit gedraaid is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe blij Trump er mee is? Ik heb meerdere fragmenten gezien waarin hij duidelijk maakt dat het een prachtig cadeau is en hij het niet gaat weigeren.
Het past ook precies bij hem.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe blij Trump er mee is? Ik heb meerdere fragmenten gezien waarin hij duidelijk maakt dat het een prachtig cadeau is en hij het niet gaat weigeren.
Wat had hij zelf? Een oude 727? En het zit vol met gouden elementen en bekleding! Zijn soort wansmaak! Nu alleen nog verzinnen hoe hij het privé kan gebruiken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hij een drol cadeau zou krijgen zou hij waarschijnlijk roepen dat het de mooiste drol is die ooit gedraaid is.
Ik denk dat de kosten die nodig zijn om dat ding geschikt te maken gigantisch zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Wat had hij zelf? Een oude 727? En het zit vol met gouden elementen en bekleding! Zijn soort wansmaak! Nu alleen nog verzinnen hoe hij het privé kan gebruiken.
Zijn beste vrienden zijn de mensen die hem het duurste omkopen.
Zolang hij ze zelf niet hoeft te betalen, interesseert hem dat niets.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat de kosten die nodig zijn om dat ding geschikt te maken gigantisch zijn.
Moet hij eerst de importtarieven verlagenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Misschien wel een goed idee voor de EU: geef hem de eerste Airbus A380 Neo die van de band rolt, helemaal op zijn manier ingericht. Die zijn nog een heel stuk groter dan een 747.
Dat vind hij vast een prima deal: een mooi vliegtuig voor hem, geen tarieven voor ons.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moet hij eerst de importtarieven verlagen
Tarieven zijn voor het Amerikaanse volk hèquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat vind hij vast een prima deal: een mooi vliegtuig voor hem, geen tarieven voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |