Nee ik zeg dat het mij niet uitmaakt welk land het gas komt, ookal komt het van mars als Elon.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Russen zijn positief over dat Europa van Russisch gas overstapt op gas uit Qatar?
Laat eens zien dan.
Dat de olieprijs zakt is inderdaad wel fijn.
Een gevolg van het desastreuze economische beleid van Trump.
Sommige zaken hebben ook een positief effect.
Rusland gaat verder kapot bij een lage olieprijs.
Daarmee heeft Reagan destijds de Sovjet Unie mede gesloopt.
Dat klopt, maar niet om de redenen die jij denkt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:08 schreef epicbeardman het volgende:
ik hoor ook niemand meer memen over de eierprijzen
Afgaan op wat er op Facebook staat laat ik liever over aan een pseudo-intellectueel zoals jij.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het hep op Feesboek gestaan en ze zeien ut op Fox. Hur dur.
Mja, ik vind het aanpappen met Islamitische regimes geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url= https://twitter.com/PapiTrumpo/status/1922443371349450962 ]x[/url] ]
Iemand hier al boos om? Elon zit er ooktechnoking
Ik zeg alleen dat hij dementie heeft, niet dat het is aangetoond. Dat zei iemand andersquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op hoe is aangetoond dat hij destijds tekenen van dementie had.
Je hebt het over het moment dat hij gekozen werd.
Nou, kom maar op.
Hoe is aangetoond dat hij toen tekenen van dementie had.
Als ik Google op Trump en Dementia kan ik ook paginas vol vinden van mensen die vinden dat hij tekenen van dementie heeft.
Maar daarmee is dat niet aangetoond.
Kippen vermoorden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het mij niet uitmaakt welk land het gas komt, ookal komt het van mars als Elon.
Trump zorgt nu al voor kostenverlichting en dat op korte termijn, ik hoor ook niemand meer memen over de eierprijzen die de dems zo hoog hebben gekregen dankzij alle kippen te vermoorden, daarna weer vaccinaties uitrollen (geilheid op vaccinaties much)
Dus het is enkel jouw mening.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij dementie heeft, niet dat het is aangetoond. Dat zei iemand anders
Trump is nog maar wat maandjes in het witte huis en nog 7 jaar te gaan. Tegen die tijd leggen de kippen gouden eieren voor het volk. Met Tesla heb je geen benzine meer nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kippen vermoorden?
Dus iedereen die kip eet is een moordenaar?
En wat voor kostenverlichting?
De vraag naar olie is in de VS gedaald dankzij de desastreuze economische beleid van Trump en OPEC gaat meer olie oppompen.
Dat de economie in de VS een opdonder heeft gehad is inderdaad te danken aan Trump.
Iets om trots op te zijn kennelijk.
Wat eieren betreft: gemiddeld in maart was een dozijn $ 6,22
Nu is dat $ 5,24.
Bijna een euro gezakt over 2 maanden tijd.
Het leuke van de eieren is dat in 2024 Maga daar Biden de schuld van gaf, en in 2025 roept Maga er sprake is van overmacht in een complexe situatie van de vogelgriep epidemie...
Jij bent nog in 2024 blijven hangen met het papegaaien.
En wat bestrijding van vogelgriep betreft: je bent dus tegen het ruimen en tegen vaccinatie.
Dus gewoon alle kippen dood laten gaan terwijl de besmettingscijfers blijven door woekeren?
En 5,24 voor 12 eieren is nog steeds erg hoog.
Kortom, je hebt geen tegenargumentenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump is nog maar wat maandjes in het witte huis en nog 7 jaar te gaan. Tegen die tijd leggen de kippen gouden eieren voor het volk. Met Tesla heb je geen benzine meer nodig.
Dat is geen respect dat is weten dat gevoelig is voor vleierij en omkoping.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Is maar goed dat de oud President daar niet liep, die kon het vast niet weerstaan om even aan de haren te ruiken.
Wat een respect daar voor Trump, ze hebben zelfs Theo Von daar overgevlogen
Hij brengt de haatbaarden dichter naar het Westen? Jeetje, wat fijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hij brengt de Arabische wereld en het westen weer dichter bij elkaar, wat zullen Hillary, Obama en de deepstate dit haten.
Ik heb de betekenis opgezocht en je verwacht het niet: rechts wappies zijn weer eens hysterisch slachtoffertje aan het spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:32 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
De partij van vrede die kan het maar niet laten om op te roepen om Trump te vermoorden.
[ afbeelding ]
Net zoals dat Whitmer wijf destijds deed, die overigens ook bij een fake fbi kidnapping plot van hurr durr extreem rechtsen was betrokken.
Gekkies die democraten, dat een 64 jarige oud FBI directeur een code voor "Kill Trump" met schelpen op het strand neerlegt.. kan direct TBS in met zijn TDS.
Volgens Reuters.quote:In U.S. parlance the number 86 can be used as verb meaning to throw somebody out of a bar for being drunk or disorderly, and 47 is code for Trump, the 47th president.
Bnw hoedje op: Er gaat een aanslag op wat vastgoed van Trump op het vaste land van de VS gebeuren en de democraten gaan daarvan de schuld krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hij brengt de haatbaarden dichter naar het Westen? Jeetje, wat fijnHet is al zo lang geleden dat we hier weer een ouderwets gezellige aanslag hebben meegemaakt.
Niet één of andere niet al te snuggere, communistische en Nederlandse arbeider?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bnw hoedje op: Er gaat een aanslag op wat vastgoed van Trump op het vaste land van de VS gebeuren en de democraten gaan daarvan de schuld krijgen.
Nee, die gaat het Capitool in de fik (proberen te) steken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet één of andere niet al te snuggere, communistische en Nederlandse arbeider?
Ja, vind je het mooi dat in de zak zit van regimes die een Amerikaanse journalist hebben vermoord, die hamas spekken en zelfs sommige voormalige al Qaida strijders? Dat Amerika te koop is als je maar investeert in zijn persoonlijke memecoins, in Trump Towers of een vliegtuig geeft?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:50 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hij brengt de Arabische wereld en het westen weer dichter bij elkaar, wat zullen Hillary, Obama en de deepstate dit haten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:32 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
[ x ]
De partij van vrede die kan het maar niet laten om op te roepen om Trump te vermoorden.
Zelfs Trump was tegen geld dat uit Qatar kwam, in 2016 toen het over Hillary ging.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:01 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ja, vind je het mooi dat in de zak zit van regimes die een Amerikaanse journalist hebben vermoord, die hamas spekken en zelfs sommige voormalige al Qaida strijders? Dat Amerika te koop is als je maar investeert in zijn persoonlijke memecoins, in Trump Towers of een vliegtuig geeft?
Daar heb jij bewondering voor?
Dat had echt niemand verwacht zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zelfs Trump was tegen geld dat uit Qatar kwam, in 2016 toen het over Hillary ging.
Op 10 minuten.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |