SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
geen cadeautjesquote:![]()
(gelukkig doe jij geen cadeautjes uit eigen zak )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij nam je cadeau niet eens mee naar huisquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen cadeautjes![]()
(gelukkig doe jij geen cadeautjes uit eigen zak )
ondankbaar![]()
uren aan gewerkt
Smile, it's free therapy.![]()
ik heb het cadeautje niet eens gekregen!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij nam je cadeau niet eens mee naar huis
ondankbaar![]()
uren aan gewerkt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Stond in de koelkast! je wilde niet meer terug lopen!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het cadeautje niet eens gekregen!!!Smile, it's free therapy.![]()
een cadeau moet je krijgenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stond in de koelkast! je wilde niet meer terug lopen!!!
niet pakken
Ik had het je wel gegeven als we terug waren gelopenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
een cadeau moet je krijgen
niet pakken![]()
![]()
![]()
2 hele dagen TRAU MA TISCHquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel dagen heb je er mee gezeten?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
wat zal ik doen
naar bed gaan
of
naar bed gaanop de bank liggen
![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:34 schreef greysbones het volgende:
wat zal ik doen
naar bed gaan
of
naar bed gaan![]()
als ik op staquote:
ga ik nog maar 1 richting op
naar bed
All i ever wantedquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:35 schreef Shii het volgende:
Words are very unnecessary
They can only do harm
Trust nobody![]()
quote:![]()
en daarom Lieve Jus
ben jij de besterste beste
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
Fool yourself![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en daarom Lieve Jus
ben jij de besterste beste![]()
jwz dat jij dat bent![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh mi
oh my
het is MAILSYYYYYYYYYYY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeit niet ....quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Het wisselt nogal eens per dag hoor, maar .....
Count your blesdings!![]()
![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo vroeg op morgen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
wekker op 6.30 uur dus hoogste tijd voor nog een laatste koude paterplop
![]()
![]()
Hey Birdiequote:tijdje niet gezien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijne ook, woensdagquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
wekker op 6.30 uur dus hoogste tijd voor nog een laatste koude paterplop
![]()
![]()
zit nu in mn hoofdquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:56 schreef StevenHyde het volgende:
Una paloma blancaaa
[..]
Heerlijk cult nummer
Hey Maily. Ook een tijdje niet gezien:WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:of ik ff mee naar de provincie Zeeland rijd om onderweg een paar geocaches op re pikken en dan kun je maar beter op tijd vertrekken want de tijd vliegt
![]()
![]()
Je hebt toch niet in één keer een leven buiten FOK! Hè?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah wel hartstikke leuk om te doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
jaof ik ff mee naar de provincie Zeeland rijd om onderweg een paar geocaches op re pikken en dan kun je maar beter op tijd vertrekken want de tijd vliegt
![]()
![]()
Ja zo zielig. Rustig is het helaas nog niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
heej Dot
alles weer een beetje rustig?
t'is zonde die kleine meid .....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in één keer een leven buiten FOK! Hè?jawel en dat is echt wel leuker
![]()
Gaat wel slaap slecht.quote:
Besef is er nog niet echt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uit mijn nek getoverd als ik die hadquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
al een keer opgegeten of dat toch niet?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Uit een plooi van je denkbeeldige nek danquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Uit mijn nek getoverd als ik die had![]()
Ging vrijdag no neck animated gifs zoeken en moest het wat te hardop lachen op kantoor 😅quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uit een plooi van je denkbeeldige nek dan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niet fijn ....quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat wel slaap slecht.
Besef is er nog niet echt.
heeft ook even tijd nodig .....
![]()
![]()
Mijn leraar frans deed altijd een smiley tekenen naast t cijfer dat je kreeg. Ik kreeg altijd een lachend gezichtje als ik een 5 haalde. Dat zag hij denk ik als overpresteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ging vrijdag no neck animated gifs zoeken en moest het wat te hardop lachen op kantoor 😅![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat wel slaap slecht.
Besef is er nog niet echt.
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:17 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn leraar frans deed altijd een smiley tekenen naast t cijfer dat je kreeg. Ik kreeg altijd een lachend gezichtje als ik een 5 haalde. Dat zag hij denk ik als overpresteren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik verwacht nu een getekende lachende smiley van maily![]()
![]()
Anders wordt het moelijk slapen pour moiquote:je pleur dans un trou
what do you frommel in the koekjestrommel![]()
Samenwinnenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is niet erg
mensen zoals jij horen er evengoed bij hoooor![]()
Ik verwacht nu een getekende lachende smiley van maily![]()
Snap ook echt niet dat ik een betaalde baan heb. Zit er ook niet voor de mooiigheid
Geen vriendinnetje meer.quote:
Ze was begin dit jaar ook opgenomen sinds twee weken zit ze bij der ouders kreeg ik gisteren op mijn werk appje ik kies voorlopig voor mijzelf.
Ik snap het ook wel voelde al wel aankomen heb mijn best gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeetje wat kut man.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen vriendinnetje meer.
Ze was begin dit jaar ook opgenomen sinds twee weken zit ze bij der ouders kreeg ik gisteren op mijn werk appje ik kies voorlopig voor mijzelf.
Ik snap het ook wel voelde al wel aankomen heb mijn best gedaan.![]()
![]()
Klote zeg mikey dit heb je niet verdiend.
Knap dat je er op deze toon over praat. KnuffelBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat ongelofelijk naar man....quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen vriendinnetje meer.
Ik snap het ook wel voelde al wel aankomen heb mijn best gedaan.*brohug*
Wij zijn er voor je
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heel jammer, maar je hebt je best gedaanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen vriendinnetje meer.
Ik snap het ook wel voelde al wel aankomen heb mijn best gedaan.
Soms gaan dingen niet zoals je het voor ogen had ....![]()
![]()
Alles komt altijd goed is mijn motto. Maar mijn advies is dat wel met een ander vriendinneke te doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen vriendinnetje meer.
Ik snap het ook wel voelde al wel aankomen heb mijn best gedaan.Maar dat zal nu wel niet zo voelen voor je. Komt goed makker
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Had de strijd al een beetje verloren toen ze terugkwam en binnen een maand weer een terugval had. hoop maar dat het snel beter met der gaat. Vind het wel rot ze was altijd heel lief voor mij alleen laatste weken kon ik niet veel goeds meer doen. Ze moest natuurlijk ook ergens frustraties kwijt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:32 schreef StevenHyde het volgende:
Klote zeg mikey dit heb je niet verdiend.
Knap dat je er op deze toon over praat. KnuffelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeie tip, iemand die een relatie verbreekt met een appje kan je beter vergeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alles komt altijd goed is mijn motto. Maar mijn advies is dat wel met een ander vriendinneke te doenMaar dat zal nu wel niet zo voelen voor je. Komt goed makker
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja dat was wel heel lomp.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie tip, iemand die een relatie verbreekt met een appje kan je beter vergeten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dat is echt heel erg bot.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie tip, iemand die een relatie verbreekt met een appje kan je beter vergeten.![]()
Ja begrijpelijk geef jezelf de tijd en verwijt vooral jezelf niks. Genoeg lieve vrouwen op de wereld gelukkigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had de strijd al een beetje verloren toen ze terugkwam en binnen een maand weer een terugval had. hoop maar dat het snel beter met der gaat. Vind het wel rot ze was altijd heel lief voor mij alleen laatste weken kon ik niet veel goeds meer doen. Ze moest natuurlijk ook ergens frustraties kwijt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Awww I'm sorryquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen vriendinnetje meer.
Dat is verdrietig, ook al voelde je het aankomen
Trust nobody![]()
Dat stond in de post waar je op reageerdequote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dat is echt heel erg bot.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Niet even iets vriendelijks terug gestuurd?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen vriendinnetje meer.
Je hebt groot gelijk dat je tijdelijk voor jezelf gekozen hebt.
Ik heb permanent voor mijzelf gekozen.
Veel geluk.
ps. die blonde waarmee je me vast zal zien is niet mijn zus,![]()
Ja ik zie het.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat stond in de post waar je op reageerde![]()
Maar dat het uit was had ik al eerder op de dag gelezen, dus had niet goed de hele post gelezen.![]()
![]()
Waarschijnlijk kreeg ze nog een schouderklopje ook toen ik daarna belde kreeg ik meer die moeder aan de lijn. Ben maar beleefd gebleven.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dat is echt heel erg bot.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat eerste wellicht wel. Die laatste zin niet. Ik denk niet dat het zijn intentie is zijn gram te halenquote:Op zondag 11 mei 2025 00:04 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet even iets vriendelijks terug gestuurd?
Veel geluk.
ps. die blonde waarmee je me vast zal zien is niet mijn zus,En waarom zou je? Wat schiet je daarmee op?
iemand even van repliek dienen na zo'n kut appjequote:Op zondag 11 mei 2025 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat eerste wellicht wel. Die laatste zin niet. Ik denk niet dat het zijn intentie is zijn gram te halenEn waarom zou je? Wat schiet je daarmee op?
![]()
Dan laat je je kennen. Gewoon wat je typt als in 'joe joe, de groeten, succes' is veel krachtigerquote:Op zondag 11 mei 2025 00:10 schreef Rob het volgende:
[..]
iemand even van repliek dienen na zo'n kut appje
Heb wel een soort emotionele afbouw gehad van elke Donderdag tot Zondag samen slapen naar alleen het weekend toen ze weer terug was naar alleen nog maar bellen nadat ze bij der ouders zat. Ergens helpt dat wel maar vandaag duurde wel lang voor mijn gevoel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nah komt zielig over, gewoon doodzwijgen, alles blocken. Klaarquote:Op zondag 11 mei 2025 00:04 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet even iets vriendelijks terug gestuurd?
Veel geluk.
ps. die blonde waarmee je me vast zal zien is niet mijn zus,
Logisch dat zo'n dag ineens lang duurt toch ineens een andere invulling aan geven dan anders.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb wel een soort emotionele afbouw gehad van elke Donderdag tot Zondag samen slapen naar alleen het weekend toen ze weer terug was naar alleen nog maar bellen nadat ze bij der ouders zat. Ergens helpt dat wel maar vandaag duurde wel lang voor mijn gevoel.![]()
Ja ik had wel de hoop dat het weer zoals vanouds zou worden. Al toen ze naar de ouders ging had ik wel zo iets van ik weet niet waar dit heengaat.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Logisch dat zo'n dag ineens lang duurt toch ineens een andere invulling aan geven dan anders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebroken hart is pijnlijk, maar gaat over.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik had wel de hoop dat het weer zoals vanouds zou worden. Al toen ze naar de ouders ging had ik wel zo iets van ik weet niet waar dit heengaat.Iedereen is een kutlultrut
In die periode dat ze weg was kreeg ik ook net nieuw werk gelukkig maar achteraf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoelang waren jullie samen?quote:Op zondag 11 mei 2025 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
In die periode dat ze weg was kreeg ik ook net nieuw werk gelukkig maar achteraf.Iedereen is een kutlultrut
Je moet lekker de eer aan je zelf houden en denken "karma komt nog wel"
Karma heeft hier z'n werk in elk geval wel goed gedaan, zullen we maar zeggen. Sommige dingen verdiende ze absoluut niet, andere dingen absoluut wél. Heb ik ergens nog wat sympathie/empathie voor hoe 't leven bij haar is gelopen? Ja. Maar dat neemt niet weg dat hoe 't uiteindelijk gebeurd is (hoe de relatie over ging) een kutstreek was. En bij jou vind ik dat net zo.
Gewoon nu lekker op jezelf focussen en als 't nodig is het gewoon van je afschrijven. M'n iPhone heeft een dagboek app. Als 't ff niet lekker gaat met wat dan ook gooi ik daar m'n gevoelens in, neem ik allemaal op, en dat lucht ook op. Misschien helpt het jou ook Mikey. Ga je kop ergens anders op proberen te zetten. Ga met vrienden leuke dingen doen, ga er zelf op uit.
Misschien zit er een leuk bruin café bij je in de buurt, ga daar regelmatig heen. Neem een drankje en ga met wat mensen praten over van alles en nog wat. Misschien hou je er leuke kennissen aan over
Well, life can be a riot
Waarom nou weer karma? Blijkbaar had de dame al wat issues.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
Je moet lekker de eer aan je zelf houden en denken "karma komt nog wel"
Karma heeft hier z'n werk in elk geval wel goed gedaan, zullen we maar zeggen. Sommige dingen verdiende ze absoluut niet, andere dingen absoluut wél. Heb ik ergens nog wat sympathie/empathie voor hoe 't leven bij haar is gelopen? Ja. Maar dat neemt niet weg dat hoe 't uiteindelijk gebeurd is (hoe de relatie over ging) een kutstreek was. En bij jou vind ik dat net zo.
Gewoon nu lekker op jezelf focussen en als 't nodig is het gewoon van je afschrijven. M'n iPhone heeft een dagboek app. Als 't ff niet lekker gaat met wat dan ook gooi ik daar m'n gevoelens in, neem ik allemaal op, en dat lucht ook op. Misschien helpt het jou ook Mikey. Ga je kop ergens anders op proberen te zetten. Ga met vrienden leuke dingen doen, ga er zelf op uit.
Misschien zit er een leuk bruin café bij je in de buurt, ga daar regelmatig heen. Neem een drankje en ga met wat mensen praten over van alles en nog wat. Misschien hou je er leuke kennissen aan overIedereen is een kutlultrut
Ja Koenquote:
Een boel zijn naar KLB gevlucht blijkbaarquote:Iedereen is een kutlultrut
wat nu weerquote:Op zondag 11 mei 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Een boel zijn naar KLB gevlucht blijkbaarSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja maar goed. Issues praten niet meteen dingen goed.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom nou weer karma? Blijkbaar had de dame al wat issues.Well, life can be a riot
Gelukszoekerquote:Op zondag 11 mei 2025 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was juist van KLB hierheen gevlucht jaren geleden
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee, ik had wel een gedicht geschreven voor nr. 2 afgelopen maand is sindsdien is die hier niet meerquote:
Nee maar wraak gedachtes zijn ook weer een beetje te.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar goed. Issues praten niet meteen dingen goed.Iedereen is een kutlultrut
In juni twee jaar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Poeh dan is dat wel heftigquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik heb sws al weinig met de Efteling (en pretparken in het algemeen)quote:Op zondag 11 mei 2025 01:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb ook al wel heftigere break ups meegemaakt relatie van 8 jaar twee weken voor mijn dertigste verjaardag over, dan de relatie voor deze waarin we net een halfjaar samenwoonde dat het opeens niet meer ging ook meer door schoonouders.
Dit was eigenlijk de eerste persoon die ik in deze stad leerde kennen en gelijk heel erg aan elkaar vastgekleefd, veel mensen adviseren mij nu kom terug naar Enschede maar dan zit je daar en dan komen ze ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb sws al weinig met de Efteling (en pretparken in het algemeen)
Je zegt ook door schoonouders, maar de keus ligt uiteindelijk bij je vriendin.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ook al wel heftigere break ups meegemaakt relatie van 8 jaar twee weken voor mijn dertigste verjaardag over, dan de relatie voor deze waarin we net een halfjaar samenwoonde dat het opeens niet meer ging ook meer door schoonouders.
Dit was eigenlijk de eerste persoon die ik in deze stad leerde kennen en gelijk heel erg aan elkaar vastgekleefd, veel mensen adviseren mij nu kom terug naar Enschede maar dan zit je daar en dan komen ze ook niet.Iedereen is een kutlultrut
Ach ja, moet ook eigenlijk hier niet allemaal delen maar out there zitten ze ook niet op mijn verhalen te wachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat jij wil, fok is soms wel een fijne uitlaatklepquote:Op zondag 11 mei 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja, moet ook eigenlijk hier niet allemaal delen maar out there zitten ze ook niet op mijn verhalen te wachten.
Fok is vaak een prima luisterend oorquote:Op zondag 11 mei 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja, moet ook eigenlijk hier niet allemaal delen maar out there zitten ze ook niet op mijn verhalen te wachten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja klopt, ik kreeg alleen deze week te horen alleen over leuke dingen hebben want ze staat op punt om weer opgenomen te worden en dan tegelijkertijd haar wel terwijl ze in de war is zo een beslissing laten nemen. Mensen zeggen ook wel tegen mij is beter zo die stress was ook niet goed elke keer. Maar nu is het weer elke dag en nacht boven die gestoorde buurman van mij.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zegt ook door schoonouders, maar de keus ligt uiteindelijk bij je vriendin.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar z'n ex heeft wel op haar in laten praten door schoonouders en misschien wel vriendinnen van haar.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zegt ook door schoonouders, maar de keus ligt uiteindelijk bij je vriendin.
Dat komt echt vaker voor dan je denkt.
Mijn ex sprak ook veel over wat haar dwars zat aan mij met zowel haar vader als moeder als stiefvader, maar dacht er nooit bij na om mij te betrekken. Terwijl dat misschien JUIST iets had op kunnen lossen. Maar als je over iemand gaat praten en adviezen gaat vragen zonder aan wederhoor te doen, krijg je een super eenzijdig beeld en als je dan al vrij makkelijk op in te praten bent, houd zoiets al gauw op. Wij hadden er ook wel gesprekken over, maar ze trok 't blijkbaar ook door naar familie.
Dat is iets wat ik een zwaktebod vind. Óf hou het privé óf betrek de andere partij er ook bij, maar niet dit soort zooi
Well, life can be a riot
Anyway.
Nog ff wat water drinken en dan tukken! Morgen Muttidag @mario390Well, life can be a riot
Ja daar heb je ook mee te dealen nu. En kan even niet vluchten. Fucked up situatie.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kreeg alleen deze week te horen alleen over leuke dingen hebben want ze staat op punt om weer opgenomen te worden en dan tegelijkertijd haar wel terwijl ze in de war is zo een beslissing laten nemen. Mensen zeggen ook wel tegen mij is beter zo die stress was ook niet goed elke keer. Maar nu is het weer elke dag en nacht boven die gestoorde buurman van mij.Iedereen is een kutlultrut
Vriendinnen heeft ze niet echt wel van die ouders die precies weten wat juist is. Ben daar ook wel keer tegen in gegaan een paar keer.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar z'n ex heeft wel op haar in laten praten door schoonouders en misschien wel vriendinnen van haar.
Dat komt echt vaker voor dan je denkt.
Mijn ex sprak ook veel over wat haar dwars zat aan mij met zowel haar vader als moeder als stiefvader, maar dacht er nooit bij na om mij te betrekken. Terwijl dat misschien JUIST iets had op kunnen lossen. Maar als je over iemand gaat praten en adviezen gaat vragen zonder aan wederhoor te doen, krijg je een super eenzijdig beeld en als je dan al vrij makkelijk op in te praten bent, houd zoiets al gauw op. Wij hadden er ook wel gesprekken over, maar ze trok 't blijkbaar ook door naar familie.
Dat is iets wat ik een zwaktebod vind. Óf hou het privé óf betrek de andere partij er ook bij, maar niet dit soort zooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat vroeger prima geregeld al sliepen we ook veel hier zij sliep er altijd wel gewoon doorheen.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook mee te dealen nu. En kan even niet vluchten. Fucked up situatie.
Maar dan snurkte ze vredig hoorde ik die televisie minder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
komt die hier nog wel eens?quote:Op zondag 11 mei 2025 01:34 schreef Grotetijd het volgende:
Anyway.
Nog ff wat water drinken en dan tukken! Morgen Muttidag @:Mario390Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen klote wmbOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hopelijk winnen.quote:Op zondag 11 mei 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág!?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kramer is een racistquote:
Dat schiet al op.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zondag 11 mei 2025 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat schiet al op.Jij bent geen fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet, achterbaks stuk vretenquote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2810 / +297 / +0 / 5240 / 5639
2. HappyCharly / 357 / +78 / +1 / 322 / 431
3. KillemWieft / 281 / +7 / +20 / 160 / 255
4. devzero / 276 / +1 / +0 / 242 / 307
5. Dr.Mikey / 267 / +3 / +15 / 147 / 224
6. Harrie / 263 / +9 / +0 / 453 / 577
7. hemarookworst / 234 / +21 / +2 / 499 / 684
8. _UserName_ / 230 / +25 / +0 / 153 / 229
9. aeque / 226 / +28 / +1 / 845 / 1086
10. KoningWouter / 186 / +19 / +0 / 646 / 802
11. mario390 / 144 / +1 / +0 / 37 / 75
12. gebrokenglas / 142 / +4 / +0 / 725 / 928
13. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
14. marc0871 / 108 / +1 / +0 / 7 / 32
15. kree / 106 / +54 / +0 / 197 / 268
16. Rob / 105 / +19 / +2 / 53 / 90
17. sp3c / 104 / +0 / +5 / 181 / 225
18. MizzezAmy / 98 / +1 / +0 / 591 / 719
19. Moonlight / 91 / +4 / +0 / 205 / 258
20. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het is allemaal niet voor niets he? Die ban op ban en een half jaar pleite. Opzoutenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik heb werkelijk waar geen idee waarom die laatste ban is. En Fresh heb ik ook weleens achter het behang willen plakken, maar de laatste tijd ging het wat mij betreft prima.quote:Op zondag 11 mei 2025 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal niet voor niets he? Die ban op ban en een half jaar pleite. Opzouten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: