Ze pakken rommel van de tafel zodat het er wat netter uit ziet op de foto?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:05 schreef Jabba het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
https://x.com/goddeketal/status/1921558762684367174
Ah, het is weer tijd om te werken voor de Roebels.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:05 schreef Jabba het volgende:
Tuurlijk wel. Een Koshi-guruma en Zelensky ligt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
Dat durft de vreselijk stoere bunkerboy natuurlijk niet.
Eerst zien dan geloven. Ik geef hem een halve week.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een Koshi-guruma en Zelensky ligt.
Laat wat maar eens duidelijk worden?quote:Anyway, beter dat ze eens met elkaar gaan spreken zonde ruis, media, en ambtenaren die er tussen zitten. Gewoon van persoon tot persoon. Ook al zouden ze er niet uitkomen, laat het maar eens duidelijk worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk worden voor Zelensky of er met de Russen écht niet te onderhandelen valt, en voor Poetin of er nog ruimte is bij Zelensky om met een ruimer voorstel te komen dan wat tot hiertoe vooral wordt genoemd. Aftasten of je er uit kan komen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Ik geef hem een halve week.
[..]
Laat wat maar eens duidelijk worden?
Als ik dit zo lees van je dan hoor ik het je zeggen met die schijt stem van Gideon van Meijeren, ieeeeeeeees dezzzzee alvoorbiiiiiiij gekomen?????quote:Op zondag 11 mei 2025 20:05 schreef Jabba het volgende:
Nee hoor, is puur toeval. Ik ken die hele Gideon niet zo goed, geen idee hoe die praat.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees van je dan hoor ik het je zeggen met die schijt stem van Gideon van Meijeren, ieeeeeeeees dezzzzee alvoorbiiiiiiij gekomen?????
Zelensky daagt hem inderdaad uit om daar onder vier ogen te praten. Blijft uiteraard afwachten of hier sowieso wat van terechtkomt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zelensky daagt Poetin uit en wil met hem om tafel in Istanbul
Poes Poes Poetin zal wel weer niet komen opdagen.
Hoe is het mogelijk dat mensen zo achterlijk zijn om daar in te trappen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees van je dan hoor ik het je zeggen met die schijt stem van Gideon van Meijeren, ieeeeeeeees dezzzzee alvoorbiiiiiiij gekomen?????
quote:Macron, in consultations with the leaders of the "coalition of the willing", Zelensky and Trump, insisted on the priority of a ceasefire, - Elysee Palace.
Macron spoke with Merz, Starmer, Tusk, Trump and Zelensky to coordinate efforts to determine a plan of action for the next few days.
Omdat ze het willen geloven.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat mensen zo achterlijk zijn om daar in te trappen.
*Present adjudant!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nee, niet helemaal. Als alle beroepsmilitairen ergens heengestuurd worden moeten de reservisten de nationale taken/bewaking etc. gaan regelen aangezien dat niet meer door het beroepspersoneel uitgevoerd kan worden. Daarnaast heb je gewoon verplichte opkomstdagen/oefeningen.
Ik zie in die zin weinig taken weggelegd voor het MCD (vroeger de AVDD).
@:Bouke-P weet daar volgens mij wel meer vanaf, hij is voor zover ik weet reservist geweest na zijn beroepsperiode.
Allemaal leuk en aardig, maar eerst van de daken schreeuwen dat Trump wel even de oorlog gaat stoppen, omdat ie vriendjes is met Putin, maar zelfs wanneer Putin helemaal geen concessies hoeft te doen laat Putin nu niet bepaald zien dat ie 'naar Trump aan het luisteren is', integendeel. Zou Trump dan gelogen hebben dat die oorlog er nooit zou zijn geweest als hij president was?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duidelijk worden voor Zelensky of er met de Russen écht niet te onderhandelen valt, en voor Poetin of er nog ruimte is bij Zelensky om met een ruimer voorstel te komen dan wat tot hiertoe vooral wordt genoemd. Aftasten of je er uit kan komen.
Als dat niet lukt dan kunnen beide partijen zich bezinnen over hoe verder. Zelensky zal dan een groot beroep op zijn Westerse partners moeten doen om door te vechten, en Poetin zal moeten uitzoeken of het militair haalbaar is om te veroveren wat hij wil en of daar draagvlak voor is bij de generale staf.
Op de foto’s (veel hogere resoluties) zie je dat het om een servetje en zo een bamboe prikker gaat. Dus ja dat is de reden :-)quote:Op zondag 11 mei 2025 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze pakken rommel van de tafel zodat het er wat netter uit ziet op de foto?
Dit dus komt er trouwens nog een iris-T XL die grotendeels de Patriot kan overnemen?quote:
Veel mensen zijn echt heel erg achterlijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:46 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat mensen zo achterlijk zijn om daar in te trappen.
De IRIS-T SLX is in ontwikkeling, die heeft een bereik van 80km ver en 30km hoog volgens de specs op wikipedia.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit dus komt er trouwens nog een iris-T XL die grotendeels de Patriot kan overnemen?
Want het is ook leuk spul maar we hebben gezien dat afhankelijk zijn van de VS voor die taken niet heel handig is.
Begrijpen wel. Er begrip voor hebben niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doorgaan met discussiëren, uiteindelijk zal je hem wel een keer begrijpen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |