Je zou toch hopen dat Oekraiene over een deepstate beschikt die rationele adviezen aandraagt om deze ellende op een fatsoenlijke manier naar de uitgang te begeleiden. Lijkt wel alsof Kallas op de achtergrond "meedenkt". Meiden zoals Kallas is wel het laatste wat je kan gebruiken in zo'n situatie.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt ja, oktober 2022.
https://www.hln.be/buiten(...)m_source=chatgpt.com
Dat Oekraïne all in gaat.quote:
Ze gaan al een heel eind die kant op als het waar is dat er steeds vaker jonge mannen in busjes worden getrokken. Dat doe je niet als de rekrutering op orde is.quote:
Er is idd - ook daar - een wet, die het regering(svertegenwoordigers) verbiedt om rechtstreeks te "onderhandelen" met gekende (oorlogs)misdadigers. Net als dat het ondenkbaar zou zijn geweest dat Bush of Obama of in gesprek zou gaan met Osama.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Was er niet een of andere rare vage wet aangenomen in Oekraïne, een tijd terug, die het verbood om rechtstreeks met Poetin te spreken?
Ik neem aan dat je niet sarcastisch bent? Ik denk dat die goed voor zichzelf zorgt (voldoende beweging, hoogstaand maar ook gezond voedsel, hoogstaande medische zorg/checks en andere zaken zoals een strakke veiligheidsapparaat om zich heen) zodat hij langer aan het hoofd van het land kan blijven staan. Het is geen vanzelfsprekendheid ook niet als je alle weelde hebt die je maar kunt wensen a la Poetin. Figuren als Mao hadden een broertje dood aan gezondheid en at ongezond, poetste zijn tanden nooit, rookte als een ketter maar toch nog volgehouden tot 82 jaar (hoewel de laatste 2 jaar volgens zijn lijfarts een lijdensweg van aftakeling was).quote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ligt het aan mij of is Poetin afgevallen? Hij ziet er goed uit.
Leuk begin als het waar is.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
100 taurus raketten naar Oekraine lijkt het.
Nee wij bespreken de oorlog, jij wil het alleen over php hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 02:37 schreef Parafernalia het volgende:
Terwijl wij hier de oorlogsmisdaden van Rusland bespreken, vraagt Php zich af of Poetin is afgevallen, want hij ziet er zo goed uit.
Je denkt dat het niet gekker kan..
De sancties kunnen nog heel veel strenger, maar zo lang de VS Rusland met fluwelen handschoenen blijft aanpakken gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:27 schreef BEFEM het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-oekraine~bb5bf9cf/
De sancties kunnen wel wat strenger
Van mij mag europa europese bedrijven gewoon verbieden daar activiteiten te ondernemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De sancties kunnen nog heel veel strenger, maar zo lang de VS Rusland met fluwelen handschoenen blijft aanpakken gebeurt er niks.
We kunnen er nog steeds een Noord-Korea van maken. Maar de politieke wil is er niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Van mij mag europa europese bedrijven gewoon verbieden daar activiteiten te ondernemen.
Veevoer is toch wat de Nederlandse boeren verbouwen? Wat zegt de BBB?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:27 schreef BEFEM het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-oekraine~bb5bf9cf/
De sancties kunnen wel wat strenger
Dat we oog moeten hebben voor de terechte zorgen van Russische boeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Veevoer is toch wat de Nederlandse boeren verbouwen? Wat zegt de BBB?
Was niet sarcastisch.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:40 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet sarcastisch bent? Ik denk dat die goed voor zichzelf zorgt (voldoende beweging, hoogstaand maar ook gezond voedsel, hoogstaande medische zorg/checks en andere zaken zoals een strakke veiligheidsapparaat om zich heen) zodat hij langer aan het hoofd van het land kan blijven staan. Het is geen vanzelfsprekendheid ook niet als je alle weelde hebt die je maar kunt wensen a la Poetin. Figuren als Mao hadden een broertje dood aan gezondheid en at ongezond, poetste zijn tanden nooit, rookte als een ketter maar toch nog volgehouden tot 82 jaar (hoewel de laatste 2 jaar volgens zijn lijfarts een lijdensweg van aftakeling was).
Zou er nog een stuk beter uitzien als 'ie uit een raam valt.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Wat dat betreft is het net een Oekraïnse soldaat die ook altijd zo lekker afvallen als ze in Russische krijgsgevangenschap terecht komen ja. Die zien er daarna ook altijd zo goed uit.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben hetero vriend.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:54 schreef ExTec het volgende:
Ja, als je een obsessie hebt met "Sterke Mannen" en de hele dag plaatjes zit te kijken van je man crush zou het best kunnen dat het e.e.a. je opvalt ja.
Normale mensen zitten niet de hele dag plaatjes van bunkerboy te bekijken terwijl ze een paal in hun broek hebben, dus die zal het e.e.a. ontgaan.
Ja jeetje wat naar toch dat mensen dat doen bij zo'n ontzettend aardige man. Volkomen onbegrijpelijk. Je snapt niet waaraan hij dat verdiend heeft. Wat een wereld hè.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
Met groot jolijt werd gefantaseerd welke ziektes daaraan ten grondslag zouden kunnen liggen.
Blijkbaar werkten de medicijnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben hetero vriend.
Toen Poetin zo'n opgeblazen kop had paar jaar geleden zag iedereen het. Met groot jolijt werd gefantaseerd welke ziektes daaraan ten grondslag zouden kunnen liggen.
De medische staat van een leider doet er toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |