SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat heb je erin gegooid?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je, ik heb even wat in de airfryer gegooid.![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Abert Heijn Airfryermaaltijd kibbelinglekker
![]()
![]()
Precies. Nu heb ik dat weer gecompenseerd door eerder deze week patat te doen....quote:
How can I make this topic about me?![]()
Gezond weekjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Nu heb ik dat weer gecompenseerd door eerder deze week patat....![]()
![]()
Scheelt weerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:59 schreef Harrie het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen taken om mijn lijst staan![]()
![]()
Een lekkere kalme dag dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:59 schreef Harrie het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen taken om mijn lijst staan
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:59 schreef Harrie het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen taken om mijn lijst staanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:59 schreef Harrie het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen taken om mijn lijst staanPatertjes klappenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:59 schreef Harrie het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen taken om mijn lijst staanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wel en heb er gelukkig ook heel wat gedaan. Dus nu even 'verdiend' een drankje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:59 schreef Harrie het volgende:
Ik had vandaag helemaal geen taken om mijn lijst staan![]()
![]()
beetje pizza deeg aan het kneden nu (nou ja, dat doet de machine gelukkig) en wat bier drinken dan kan ik de dag wel doorquote:![]()
![]()
quote:Dusquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
beetje pizza deeg aan het kneden nu (nou ja, dat doet de machine gelukkig) en wat bier drinken dan kan ik de dag wel door
Proostquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik wel en heb er gelukkig ook heel wat gedaan. Dus nu even 'verdiend' een drankje.![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Ja kloptquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja klopt![]()
![]()
Geen idee dat is voor morgen, dat deeg moet natuurlijk wel 24 uur rijzen enzoquote:
Meestal of Kip of Shoarma of iets anders wat vroeger zelf een hartslag had![]()
![]()
Mijn oudste zoon die wilde vroeger altijd pizza Hawaii maar die heb ik gewoon een keer buiten gezet toen hij dat vroeg toen ik zelf pizza's ging makenquote:die is genezen.
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon die wilde vroeger altijd pizza Hawaii maar die heb ik gewoon een keer buiten gezet toen hij dat vroeg toen ik zelf pizza's ging makendie is genezen.
Tosti Hawaï at ik vroeger thuis vaak. Dat maakte m'n vader vaak op zaterdag. Sweet memories.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon die wilde vroeger altijd pizza Hawaii maar die heb ik gewoon een keer buiten gezet toen hij dat vroeg toen ik zelf pizza's ging makendie is genezen.
![]()
![]()
Ik heb niks met fruit en ik vind het warm helemaal verschrikkelijk en als hij daar blij van wordt maak ik dat gewoon voor hem maar mijn statement was duidelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Tosti Hawaï at ik vroeger thuis vaak. Dat maakte m'n vader vaak op zaterdag. Sweet memories.En aangezien die gasten alles vreten als het maar pizza eet dus geen ananas meer op de pizza hier
![]()
![]()
ik ben nogal liberaal ingesteldquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen mag op zijn pizza pleuren waar hij of zij gelukkig van wordtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nogal liberaal ingesteld
iedereen mag op zijn pizza pleuren waar hij of zij gelukkig van wordt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nogal liberaal ingesteld
iedereen mag op zijn pizza pleuren waar hij of zij gelukkig van wordtIk ook want het boeit me verder niks maar ik moest het toch ff testenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb niks met fruit en ik vind het warm helemaal verschrikkelijk en als hij daar blij van wordt maak ik dat gewoon voor hem maar mijn statement was duidelijkEn aangezien die gasten alles vreten als het maar pizza eet dus geen ananas meer op de pizza hier
![]()
![]()
Ieder z'n ding. Ik zou er zelf niet mee zitten, maar je hebt je punt gemaakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb niks met fruit en ik vind het warm helemaal verschrikkelijk en als hij daar blij van wordt maak ik dat gewoon voor hem maar mijn statement was duidelijkEn aangezien die gasten alles vreten als het maar pizza eet dus geen ananas meer op de pizza hier
![]()
![]()
Pizza puntquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik zou er zelf niet mee zitten, maar je hebt je punt gemaakt.![]()
![]()
Ik zit er echt niet meequote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik zou er zelf niet mee zitten, maar je hebt je punt gemaakt.maar altijd alleen maar ja zeggen is ook saai
![]()
![]()
is nog best een goed ideequote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Kibbeling op je pozza gooien @:gebrokenglasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind jou niet het type om op alles gewoon ja te zeggenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zit er echt niet meemaar altijd alleen maar ja zeggen is ook saai
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen als het om bier gaatquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind jou niet het type om op alles gewoon ja te zeggen![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind jou niet het type om op alles gewoon ja te zeggen![]()
Maar als mijn kinderen komen eten dan krijgen ze meestal gewoon waar ze zin in hebben![]()
![]()
Dat is een idee.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Kibbeling op je pozza gooien @:gebrokenglas
"Nou pap, we willen vanavond graag aardappelen met andijvie en kipfilet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Maar als mijn kinderen komen eten dan krijgen ze meestal gewoon waar ze zin in hebben".
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Maar als mijn kinderen komen eten dan krijgen ze meestal gewoon waar ze zin in hebben![]()
![]()
op de pizza?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Nou pap, we willen vanavond graag aardappelen met andijvie en kipfilet.".
*Lust geen koffie*![]()
Warme prak op de pizza?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
fix ik dat en stook ik voor mezelf de BBQ aan ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Nou pap, we willen vanavond graag aardappelen met andijvie en kipfilet.".
![]()
Wel makkelijker iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou zeggen vouw het dan in een calzoneOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
tja, ik ben gewoon een liefhebber maar het moet wel zo uitkomen anders zeg ik gewoonquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij die potentieel nee zegt tegen bier![]()
![]()
smakelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ravioli gevuld met kaas en peer![]()
helemaal makkelijk
maar hier gaat het geen gerecht met fruit worden vandaag dat is iets wat zeker is![]()
![]()
Maar fruit apart is vaak ook wel lekkerder. Ik zal het zelf ook niet zogauw ergens door doen afgezien van vroeger de ananas in de tosti.![]()
eigenlijk ben jij best een heel verstandige vrouwquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:36 schreef Shii het volgende:
Maar fruit apart is vaak ook wel lekkerder. Ik zal het zelf ook niet zogauw ergens door doen afgezien van vroeger de ananas in de tosti.
* Harrie was die ananas al weer vergeten![]()
![]()
zo jammer als mensen een goede burger weten te verpestenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ananas kan ook op een goede burger![]()
![]()
oh o
mijn zus vraagt of we morgen bij der komen bbqenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Luister naar 'De Nederlandse bewaaksters van Auschwitz': https://npo.nl/luister/po(...)ksters-van-auschwitz
Ik loop naar deze podcast te luisteren, op m'n koptelefoon, en op circa 12 minuten van de eerste aflevering dacht ik heel even wat the fuck? Het klinkt zo realistisch dat ik dacht dat het echt was ipv wat ik in de podcast hoordeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
mijn burgerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo jammer als mensen een goede burger weten te verpesten
*Lust geen koffie*![]()
Ach verstandig, doe gewoon maar wat.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij best een heel verstandige vrouw
* Harrie was die ananas al weer vergeten![]()
![]()
Gezellig toch? Of niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh o
mijn zus vraagt of we morgen bij der komen bbqen![]()
dat is toch lief van d'rquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh o
mijn zus vraagt of we morgen bij der komen bbqenik moet de eerste uitnodiging van mijn zus nog krijgen dit jaar
![]()
hun idee van bbq is altijd engquote:
bevroren frikandellen op een niet hete kolenbbq enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hun idee van bbq is altijd eng
bevroren frikandellen op een niet hete kolenbbq enzo![]()
![]()
hahahahahahaha ik heb nu een beeld voor me van een BBQ waar we ooit geweest zijn..... toen de verse worst op de bbq ging zijn we naar huis gegaan...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bevroren frikandellen op een niet hete kolenbbq enzo![]()
Ik heb dat trouwens nog nooit meegemaakt op een bbq. Maar anders alleen een stokbroodje kruidenboter en de frikandellen overslaan.quote:![]()
![]()
Eng nog welquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bevroren frikandellen op een niet hete kolenbbq enzo
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
kom ik toch niet aan mijn proteine doel
dan is het bbq maar vantevoren dan even eten
*Lust geen koffie*![]()
beter eerst even een goeie burger naar binnen werken dan jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
dan is het bbq maar vantevoren dan even etenmet ananas
![]()
![]()
Dat doe ik ook weleens als ik weet dat ik ergens niet veel of lekker ga eten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
dan is het bbq maar vantevoren dan even eten![]()
ik ga dan gewoon nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat doe ik ook weleens als ik weet dat ik ergens niet veel of lekker ga eten.![]()
![]()
Je kunt achteraf altijd nog even aan dudjes frikandel knabbelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
dan is het bbq maar vantevoren dan even eten
heb me afgemeld vanwege de werkzaamheden aan de a27
de rit is nu veel te lang ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
waar kennen we dit soort kansloze opmerkingen ook al weer vanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt achteraf altijd nog even aan dudjes frikandel knabbelen.![]()
![]()
fokkersquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar kennen we dit soort kansloze opmerkingen ook al weer van
*Lust geen koffie*![]()
Mooi opgelost.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb me afgemeld vanwege de werkzaamheden aan de a27
de rit is nu veel te lang ook![]()
![]()
Ach gossie neem anders nog een biertjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar kennen we dit soort kansloze opmerkingen ook al weer vanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij wel schijnbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker op dat kleine pikkie getrapt ook nog
jongens jongens stop met piemels trappen
kinky dingen doe je maar buiten deze chat omHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga marioparty spelen en hopelijk niet verslagen worden door een tienjarigeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Succes!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga marioparty spelen en hopelijk niet verslagen worden door een tienjarige![]()
![]()
Kleine kans denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga marioparty spelen en hopelijk niet verslagen worden door een tienjarige
en anders uit verdriet bastognekoekjes etenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga marioparty spelen en hopelijk niet verslagen worden door een tienjarigeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar is geen verdriet voor nodigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en anders uit verdriet bastognekoekjes eten![]()
Of bevroren frikandellenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en anders uit verdriet bastognekoekjes eten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zou ze haast eerst rectaal inbrengen om op te warmenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn dochter racete er vroeger bijna iedereen uit met Mario Kart. Kon je ook tegen iedereen over de hele wereld spelen.![]()
ik kan er echt niets van maar ik heb het denk ik ook maar 2x gespeeld ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kinky dingen doe je maar buiten deze chat omquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou ze haast eerst rectaal inbrengen om op te warmen
heb net in de ksc nog even fisten gemeldquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
kinky dingen doe je maar buiten deze chat om
*Lust geen koffie*![]()
Oh oke, ja dan mag het wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb net in de ksc nog even fisten gemeld
Käsespätzlesquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zal die gooien ipv bananenschillen![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik weet opeens een echte gerecht uit zijn streek, daar groet ik je morgen nog wel meequote:
Uw ADH vitamine Worst
Vannacht 5 uurtjes geslapen wel geprobeerd vanmiddag maar ging niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nu ben ik benieuwdquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet opeens een echte gerecht uit zijn streek, daar groet ik je morgen nog wel mee![]()
![]()
Hey Jussie 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop dat ik het niet vergeet en met kartoffelsalat komtquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee daar kom je nu niet meer mee wegquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop dat ik het niet vergeet en met kartoffelsalat komt![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Pervers weer hoorquote:
Rust niet echt. Het hoofd blijft malen hè.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aeque 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rust niet echt. Het hoofd blijft malen hè.![]()
Moeten we je afleiden met dubbelzinnige en vunzige opmerkingen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rust niet echt. Het hoofd blijft malen hè.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten we je afleiden met dubbelzinnige en vunzige opmerkingen?![]()
![]()
Is er wat aan de hand?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rust niet echt. Het hoofd blijft malen hè.![]()
Beide dochters zijn even de hond uitlaten. Heb zo wel afleiding genoeg als ze weer terug zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten we je afleiden met dubbelzinnige en vunzige opmerkingen?
quote:
Is dit een dubbelzinnige opmerking?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide dochters zijn even de hond uitlaten. Heb zo wel afleiding genoeg als ze weer terug zijn![]()
Kleindochter heeft gisteren brandwonden opgelopen. Zo zieligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het dubbelzinnige er niet in.?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat meen je niet. Hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleindochter heeft gisteren brandwonden opgelopen. Zo zielig![]()
Oeh een vluggertje dusquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide dochters zijn even de hond uitlaten. Heb zo wel afleiding genoeg als ze weer terug zijn
Hey Stoor
Even snel de hond uit latenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij ben ik vandaag verbrand in de zon
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het dubbelzinnige er niet in.?![]()
Die was vrij krachtig jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens mij ben ik vandaag verbrand in de zon![]()
![]()
Ik doe mijn riem vast om.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de wiiu toevallig? Want dat heb ik wat jaren terug toen avonden online gespeeld samen met mijn vrouw. Waren best goedquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef Shii het volgende:
Mijn dochter racete er vroeger bijna iedereen uit met Mario Kart. Kon je ook tegen iedereen over de hele wereld spelen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En toen werd je steeds door een kleine Toad verslagen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op de wiiu toevallig? Want dat heb ik wat jaren terug toen avonden online gespeeld samen met mijn vrouw. Waren best goed![]()
![]()
Nee daarna stopte hij zijn Toad in haar princess Peach.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
En toen werd je steeds door een kleine Toad verslagen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee niet de wiiu. Was gewoon wii toen nog. Heb het over wat jaartjes geleden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op de wiiu toevallig? Want dat heb ik wat jaren terug toen avonden online gespeeld samen met mijn vrouw. Waren best goed![]()
Ben zelf met Mariokart altijd toadquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
En toen werd je steeds door een kleine Toad verslagen?
Maar verlies soms wel van mezelf dus klopt welBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee daarna stopte hij zijn Toad in haar princess Peach.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben zelf met Mariokart altijd toad
Maar verlies soms wel van mezelf dus klopt wel![]()
![]()
![]()
Iemand nog belang bij een leuke achtergrond? Ik ga deze printen en dan inlijsten![]()
Foto's zijn hoge resolutie dus even klikken om te vergroten.
Uitgeknipt:
Uitgeknipt:![]()
![]()
Lekker slapen straksquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Beetje moe maar wel okemet jou dan?
![]()
Met mij goed hoor![]()
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker slapen straks![]()
Met mij goed hoor![]()
Ah fijn Jus!![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:00 schreef bondage het volgende:
Iemand nog belang bij een leuke achtergrond? Ik ga deze printen en dan inlijsten![]()
[ afbeelding ]
Uitgeknipt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitgeknipt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is dat plasma? Tesla-coil?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:00 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgeknipt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitgeknipt:
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nice. Heb je zo'n ding zelf?quote:
Edit: Ah, ja dus
Je hebt de Russische Amazon op zolder zitten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jup, tijdje terug gekocht als bouwpakket en paar dagen geleden eindelijk tijd gevonden om het in elkaar te zetten. En zojuist tijd gevonden om wat leuke foto's ervan te maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nice. Heb je zo'n ding zelf?
Edit: Ah, ja dus![]()
![]()
Zonder het nummer te horen zit het direct alweer in mijn hoofd.quote:
Ozon is trouwens wel behoorlijk ongezondquote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Zonder het nummer te horen zit het direct alweer in mijn hoofd.![]()
![]()
Is dat niet gevaarlijk?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, tijdje terug gekocht als bouwpakket en paar dagen geleden eindelijk tijd gevonden om het in elkaar te zetten. En zojuist tijd gevonden om wat leuke foto's ervan te maken.![]()
Nicequote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, tijdje terug gekocht als bouwpakket en paar dagen geleden eindelijk tijd gevonden om het in elkaar te zetten. En zojuist tijd gevonden om wat leuke foto's ervan te maken.
hoor net dat we morgen vroeg om 7 uur ff voor de gein naar Zeeland rijden om een paar geocaches op te gaan rapen dus uitslapen gaat hem niet worden nie![]()
![]()
Zoiets. En ach, verdwijnt vanzelf wel weerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt de Russische Amazon op zolder zitten?![]()
![]()
Dan draai ik me nog een keer omquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:23 schreef Harrie het volgende:
hoor net dat we morgen vroeg om 7 uur ff voor de gein naar Zeeland rijden om een paar geocaches op te gaan rapen dus uitslapen gaat hem niet worden nie![]()
![]()
Weet ik, daarom doe ik het op zolder zodat ik het kan laten voor wat het is zodra ik klaar ben.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ozon is trouwens wel behoorlijk ongezond![]()
Dat benne geen geintjes, dat benne streken!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:23 schreef Harrie het volgende:
hoor net dat we morgen vroeg om 7 uur ff voor de gein naar Zeeland rijden om een paar geocaches op te gaan rapen dus uitslapen gaat hem niet worden nie“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Juist. Lekker naar de buren laten waaien!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik, daarom doe ik het op zolder zodat ik het kan laten voor wat het is zodra ik klaar ben.
Positief bekijken, het is gewoon een tijdelijke extra bescherming tegen schadelijke uv straling van de zon.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets. En ach, verdwijnt vanzelf wel weer
Hopelijk wat laterquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij bent om 7.30 uur wel weer paraat hier![]()
![]()
Als dat geen neuken wordt...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een geheime aanbidder!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
als dat geen nueken wordtquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Nu is het niet geheim meerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als het naar buiten waait is het al snel niet meer gevaarlijk. Beste is om het buiten in de open lucht te doen maar had geen zin om buiten alles op te stellen en het is nog te licht.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Juist. Lekker naar de buren laten waaien!![]()
De laatste tijd niet echt in de 'tech', maar meer in het harde sloop bikkelwerk. Maar sommige mensen vinden die ruwe bouwvakkershanden ook retegeilquote:
Denk dat de ozon schadelijker is dan uv, waar ik op zolder sowieso al niet veel van hebquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Positief bekijken, het is gewoon een tijdelijke extra bescherming tegen schadelijke uv straling van de zon.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: