@Mikeytt pik je dezequote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:02 schreef Document1 het volgende:
Misschien kan ze mikeyteringtroll om tips vragen hoe je mensen oplicht.
Als de kont lekker is, doe ik alles.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:03 schreef Raw85 het volgende:
Ik geef geen euro aan wijven met zo’n belachelijk kapsel
Dan komt ze waarschijnlijk uit op de stichting kankerbestrijding of de longstichting.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:02 schreef Document1 het volgende:
Misschien kan ze mikeyteringtroll om tips vragen hoe je mensen oplicht.
Zou dat niet voor haar over hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien kan ze haar benen spreiden voor dat geld
Terechte klacht, rijke mensen die gaan leuren om geld
Ik 1 appel en 1 eiquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat niet voor haar over hebben.
'Het moet niet altijd van een kant komen' zeggen die hoeren danquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
Fuck die rijke mensen die hun kutkop inzetten om bij lagere/middeninkomens te schooien voor geld. Geef het zelf, vuige NSB'ers.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:45 schreef Pharkus het volgende:
Misschien kan ze dat in een keer winnen bij Lucky letters.
quote:
Omdat?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Angela Schijf is toch gewoon heel erg eng geworden? Was ooit echt een leuk mens. Bizar wat daarvan overgebleven is.
Omdat ze zo medelevend met haar medemens is, maar eigenlijk nergens een écht duidelijke uitspraak over iets doet. Nooit. Toen ze in een stuk Sonja Barend ging spelen en het onderwerp zelf zich ervan distantieerde, kwam er pas na weken een héél erg uitgekookt media-praatje van haar naar buiten. Rondom haar situatie met Victor Reinier wil ze niks loslaten, en nu ze andere mensen oproept om vooral gul te geven voor... Ja, voor wat eigenlijk, denk ik ook weer - geef zelf een goed voorbeeld?quote:
Ze is wel lekker.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ze zo medelevend met haar medemens is, maar eigenlijk nergens een écht duidelijke uitspraak over iets doet. Nooit. Toen ze in een stuk Sonja Barend ging spelen en het onderwerp zelf zich ervan distantieerde, kwam er pas na weken een héél erg uitgekookt media-praatje van haar naar buiten. Rondom haar situatie met Victor Reinier wil ze niks loslaten, en nu ze andere mensen oproept om vooral gul te geven voor... Ja, voor wat eigenlijk, denk ik ook weer - geef zelf een goed voorbeeld?
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:49 schreef Ferdii het volgende:
Ik geef geen cent aan mensen die hun kinderen Bami en Nasi noemen.
Ik betaal 3500 voor een uurtje met angelaquote:Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dus Mensje, Bloem en Angela willen 3500 euro ophalen. Blijf dan lekker in Nederland en maak alle kosten van vlucht, hotel, uit eten, vervoer, entertainment etc over
Ben jij dat paxcon?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik betaal 3500 voor een uurtje met angela
Pedoquote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij dat paxcon?
Die twee dochters zijn wel lekker
Die namenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensje en Bloem zijn 18 en 20. Alleen Zus is minderjarig. Heb het niet over haar
Pittig kapsel ook toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Angela Schijf is toch gewoon heel erg eng geworden? Was ooit echt een leuk mens. Bizar wat daarvan overgebleven is.
Ook nog eens. Was vroeger gewoon mooi lang haar, nu een Karen-koppie.quote:
Gezicht blijft beeldschoon.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook nog eens. Was vroeger gewoon mooi lang haar, nu een Karen-koppie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |