SPOILER: ArtikelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door NLpop op 12-05-2025 09:17:38 ]
De class van 2025 vind ik zo leuk. Het is een grote vriendengroep. En ik hou van de bromance van Claude en JJquote:
Ja ik vind ze ook heel leuk met elkaar, Claude en JJ. Sissal heeft dat goed gedaan om ze vooraf al in een chatgroep te gooien enzo.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De class van 2025 vind ik zo leuk. Het is een grote vriendengroep. En ik hou van de bromance van Claude en JJ
2023 hing er ook een leuke sfeer.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De class van 2025 vind ik zo leuk. Het is een grote vriendengroep. En ik hou van de bromance van Claude en JJ
Daarbij verwijst de tekst letterlijk in het Engels en Frans naar zijn jongere ik. Best knap als mensen het verband dan niet begrijpenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet om het voor Aran op te nemen (want die had het 'via de verwarmingsbuizen gehoord') maar ik kan me toch echt mooie stagings bedenken waarbij het mooi is als miniclaude te zien is op LED ofzo zonder dat je de clip gezien hebt.
En aangezien Pim het had over 'het verhaal vertellen' zou het best kunnen dat het waar is. Ik zou het heel mooi vinden als het zo is dus ik hoop! ☺️
We snapten de clip toch ook zonder uitleg, dat het jongetje Claude als kind moest voorstellen? Dan snappen mensen dat in een staging vast ook.
Plaatsvervangende schaamte bij dit soort vragen...quote:Op maandag 12 mei 2025 10:37 schreef Momo het volgende:
Ik zit shownieuws terug te kijken en ook daar kunnen ze enkel aan ander kandidaten vragen wat ze van Claude of zijn nummer vinden
Eigenlijk wel spannend zo, dat we pas vanavond weten hoe zijn optreden er op beeld uitziet. Het zou vanmiddag dus ietwat kunnen tegenvallen en vanavond (tv beelden) juist een veel sterkere indruk kunnen maken. Ohhh this rolercoasterquote:
Hahaha ja leuke combi!quote:
Heb elk jaar weer plaatsvervangende schaamte bij onze landelijke media als het gaat om het Songfestival.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:37 schreef Momo het volgende:
Ik zit shownieuws terug te kijken en ook daar kunnen ze enkel aan ander kandidaten vragen wat ze van Claude of zijn nummer vinden
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 10:49 schreef Niels93 het volgende:
Je gaat dicht bij Claude blijven, aldus Pim.
Eindigt met traantje.
Spannend!!! Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 12 mei 2025 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
Ze hebben dingen toegepast waardoor het gaat opvallen.
Daar komt ie weer: “wat is hij toch fotogeniek”. Plaatje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |