SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
10 km is een behoorlijke afstand...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wil 10km gaan doen. Deed vaak wedstrijden maar geblesseerd geraakt en 1,5 jaar over gedaan om terug te komen. Nu beetje bij beetje weer tempo erin krijgen (en vooral genieten dat ik pijnvrij kan lopen) en dan straks voor t eerst weer met zo'n wedstrijdje meedoenHow can I make this topic about me?![]()
Leuk bedacht. Las al zoiets dat je inderdaad niet verkleed mag gaan als iets waar Disney copyright op heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje, je pakt een outfit die geïnspireerd is door een character
maar niet verkleed verkleed want dat mag niet![]()
nee, moet gewoon niet zijn dat kleine kinderen denken dat je echt bij het park hoortquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
Bij de Efteling mag dat trouwens ook niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk @devzero het appgroepje waar je het over had.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en nog niet gevlucht uit de WA groep
ik heb trouwens de ezeltje strekje munt van het stoute prinsesje
maar ik ga ze meenemen naar disney en mogelijk weggeven
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Paters klappen mag wel bij de Efteling alleen hebben die eikels tegenwoordig Heinekenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
Bij de Efteling mag dat trouwens ook niet.![]()
![]()
ik zit met hem in een ander appgroepjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk @:devzero het appgroepje waar je het over had.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, moet gewoon niet zijn dat kleine kinderen denken dat je echt bij het park hoort![]()
![]()
Beter een trauma van een groep gestoorden die lief klein konijntje zingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, moet gewoon niet zijn dat kleine kinderen denken dat je echt bij het park hoort![]()
![]()
Met z'n zusje zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit met hem in een ander appgroepje![]()
we willen de volgende keer ook K3 liedjes doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter een trauma van een groep gestoorden die lief klein konijntje zingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon zelf meenemen toch? Maar ik weet niet of dat mag, ik drink niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Paters klappen mag wel bij de Efteling alleen hebben die eikels tegenwoordig Heineken![]()
mag, maar op een dag in de zomer hou je ze niet de hele dag koudquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon zelf meenemen toch? Maar ik weet niet of dat mag, ik drink niet.
plus 16 blikken bier is zwaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met kw of met dev? Als het de laatste is moet hij dus niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit met hem in een ander appgroepje
met devquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Met kw of met dev? Als het de laatste is moet hij dus niet zo zeiken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan moet hij dus niet zeiken.quote:
Ja dat mag maar weet jij wat voor gewicht dat allemaal is om heel de dag mee te zeulen en dan nog koud houden.... paar koude paters mee en de rest koop ik daar welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon zelf meenemen toch? Maar ik weet niet of dat mag, ik drink niet.![]()
![]()
ik wel, ik heb 32 blikken bier naar schiphol gebracht vorige weekquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat mag maar weet jij wat voor gewicht dat allemaal is om heel de dag mee te zeulen en dan nog koud houden.... paar koude paters mee en de rest koop ik daar welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag, maar op een dag in de zomer hou je ze niet de hele dag koud
plus 16 blikken bier is zwaarik zeg niks
![]()
![]()
True, zit wat in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag, maar op een dag in de zomer hou je ze niet de hele dag koud
plus 16 blikken bier is zwaar
Oh wordt dat de modus operandi? Giet iedereen er een krat bier in op zo'n dag?![]()
nee is meer een harrie dingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, zit wat in.
Oh wordt dat de modus operandi? Giet iedereen er een krat bier in op zo'n dag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Paar kratjes bier op een bagagekarretje van het Efteling Grand Hotel en je hebt daar geen last meer van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat mag maar weet jij wat voor gewicht dat allemaal is om heel de dag mee te zeulen en dan nog koud houden.... paar koude paters mee en de rest koop ik daar wel![]()
![]()
en daar heel de dag mee rondgelopen in een rugzakquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wel, ik heb 32 blikken bier naar schiphol gebracht vorige week![]()
![]()
nee joh, half uur na hun aankomst was het opquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
en daar heel de dag mee rondgelopen in een rugzak
en gingen ze de ah to go in voor meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, gewoon op tijd drinken verder geen gekke dingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, zit wat in.
Oh wordt dat de modus operandi? Giet iedereen er een krat bier in op zo'n dag?![]()
![]()
altijd weer meer meer meer, waar ken ik dat toch vanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh, half uur na hun aankomst was het op
en gingen ze de ah to go in voor meer![]()
![]()
zijn er genoeg bij die niet drinken, of maar 1 of 2, het kan echt godvergeten warm zijn op zo'n dag dus water is soms belangrijkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zal nog flyers maken voor de 31ste om jullie uit te nodigen
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op tijd drinken verder geen gekke dingen![]()
![]()
En koffie ook heel belangrijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn er genoeg bij die niet drinken, of maar 1 of 2, het kan echt godvergeten warm zijn op zo'n dag dus water is soms belangrijker![]()
![]()
altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ik vind het altijd wel lachen hoor met mensen die drinken. Alleen echt stomdronken vind ik wel irritant maar dat vindt iedereen irritant volgens mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn er genoeg bij die niet drinken, of maar 1 of 2, het kan echt godvergeten warm zijn op zo'n dag dus water is soms belangrijker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd
We kunnen ook ergens anders heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
altijd
BlasfemieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel leuker johquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik begin met WERKEN![]()
![]()
iemand moet toch het nieuwe sprookje gaan bekijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik begin met WERKENHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben afgelopen weekend een dag naar de efteling geweest. Komt wel dichtbijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als je foto's post is het je vergevenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iemand moet toch het nieuwe sprookje gaan bekijken![]()
en dan bel je mij neit even ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ben afgelopen weekend een dag naar de efteling geweest. Komt wel dichtbijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ben afgelopen weekend een dag naar de efteling geweest. Komt wel dichtbij
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
like this?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als je foto's post is het je vergeven
*Lust geen koffie*![]()
Schoonmoeder heeft voor moederdag ons uitgenodigd en ze wil dan pizzas of iets anders bestellen. Alleen 16.45 is Ajax-nec wat rete spannend gaat worden en ik wil zien. En misschien zelfs de kampioenswedstrijd. Lastig lastig 😬Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Plafquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
plotseling buikgriepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:49 schreef StevenHyde het volgende:
Schoonmoeder heeft voor moederdag ons uitgenodigd en ze wil dan pizzas of iets anders bestellen. Alleen 16.45 is Ajax-nec wat rete spannend gaat worden en ik wil zien. En misschien zelfs de kampioenswedstrijd. Lastig lastig 😬![]()
Akkoord.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
like this?[ link | afbeelding ]
Fijne boulevard is dat richting Symbolica.
Daar is mijn fobo foto ook gemaakt.![]()
![]()
Buikpijn vd spanning sowieso. Vorige wedstrijd tegen sparta laatste 20 minuten niet meer aan kunnen zien en rondje gaan rijden met wedstrijd verslag op de radio. Ik ben echt niet goed..quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon kijken man, lekker met een Bastogne koekje erbijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Buikpijn vd spanning sowieso. Vorige wedstrijd tegen sparta laatste 20 minuten niet meer aan kunnen zien en rondje gaan rijden met wedstrijd verslag op de radio. Ik ben echt niet goed..![]()
ik heb dat soms met F1quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Buikpijn vd spanning sowieso. Vorige wedstrijd tegen sparta laatste 20 minuten niet meer aan kunnen zien en rondje gaan rijden met wedstrijd verslag op de radio. Ik ben echt niet goed..
Als je lilak wilt ontmoeten moet je gewoon op een random dag naar de Efteling gaan. Ze is er toch wel.![]()
Lukt me altijd. Maar deze laatste wedstrijd met zo'n kans op t kampioenschap en dan het zo spannend maken met op de lat schieten 3x daar moest ik ff eruit 😳quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon kijken man, lekker met een Bastogne koekje erbijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja al heen en weer lopendquote:
(en GP radio aan )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
abbo loopt wel volgende maand af dus dan is er een korte pauzequote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:53 schreef KoningWouter het volgende:
Als je lilak wilt ontmoeten moet je gewoon op een random dag naar de Efteling gaan. Ze is er toch wel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja al heen en weer lopend
(en GP radio aan )![]()
![]()
Daar heb ik dan geen last van. Lekker relaxt naar het scherm kijken..... En dan of "mooi zo" of "kut" roepen, en daarna een lekker koekje pakken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lukt me altijd. Maar deze laatste wedstrijd met zo'n kans op t kampioenschap en dan het zo spannend maken met op de lat schieten 3x daar moest ik ff eruit 😳
How can I make this topic about me?![]()
Ik heb nognooit en penalty serie van Nederlands elftal live gezien. Ga altijd rondje fietsen of wandelen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ga je voor een nieuw abbo of ga je gewoon per keer betalen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
abbo loopt wel volgende maand af dus dan is er een korte pauze![]()
tis vaak meer als er iets gebeurt waarbij je weet dat er weer iemand genaaid gaat wordenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou lopen die ook vaak niet goed afquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb nognooit en penalty serie van Nederlands elftal live gezien. Ga altijd rondje fietsen of wandelen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb nognooit en penalty serie van Nederlands elftal live gezien. Ga altijd rondje fietsen of wandelen.
Dat ja!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis vaak meer als er iets gebeurt waarbij je weet dat er weer iemand genaaid gaat worden![]()
![]()
Dat is wel fijn. Aan de andere kant ben ik wel erg rustig/relaxed maar is zo'n voetbal wedstrijd wel iets wat me veel emotie geeft. Goede en slechte. Leuk en hobbyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van. Lekker relaxt naar het scherm kijken..... En dan of "mooi zo" of "kut" roepen, en daarna een lekker koekje pakken.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
weer nieuw abbo, is goedkoper dan per maand betalenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je voor een nieuw abbo of ga je gewoon per keer betalen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het komt misschien ook wel omdat voetbal mij bijzonder weinig boeit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Aan de andere kant ben ik wel erg rustig/relaxed maar is zo'n voetbal wedstrijd wel iets wat me veel emotie geeft. Goede en slechte. Leuk en hobby
How can I make this topic about me?![]()
Misschien zat ik wel naast je in de vliegende Hollander 🥸quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij wel, zaterdag dacht ikBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niet in geweest, daar zijn de kinders nog te klein voorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien zat ik wel naast je in de vliegende Hollander 🥸Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Seizoen 2021 heb ik met een hartslag gelijk aan de bpm van een gemiddelde frenchcore track zitten kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis vaak meer als er iets gebeurt waarbij je weet dat er weer iemand genaaid gaat worden![]()
![]()
Ik wordt maandag wakker en denk wat deed Ajax gister? Owja lekker, goedemorgen!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kom misschien ook wel omdat voetbal mij bijzonder weinig boeit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja als je zo vaak gaat is dat beter inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weer nieuw abbo, is goedkoper dan per maand betalen
Wil nog wel een keer in dat nieuwe hotel slapen lijkt me wel leuk. Weet alleen niet of de interieurkeuze me zo aanstaat.![]()
wil ik nog met het vorige hotel maar die was dicht voor de afgelopen wintermeetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja als je zo vaak gaat is dat beter inderdaad.
Wil nog wel een keer in dat nieuwe hotel slapen lijkt me wel leuk. Weet alleen niet of de interieurkeuze me zo aanstaat.
en ik ga niet zoveel neerleggen voor een nacht in een hotel als ik pas om 10 in de avond het park uit rolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaan jouw kinderen ook elke keer mee als je naar de Efteling gaat?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet in geweest, daar zijn de kinders nog te klein voor![]()
![]()
niet mijn kindersquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan jouw kinderen ook elke keer mee als je naar de Efteling gaat?
die van mijn jongere zussen vorig weekendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja goedkoop is het allemaal niet maar lijkt me wel chill om vanuit het park direct de bar in te rollen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik nog met het vorige hotel maar die was dicht voor de afgelopen wintermeet
en ik ga niet zoveel neerleggen voor een nacht in een hotel als ik pas om 10 in de avond het park uit rolAlthans ik neem aan dat het hotel een bar heeft...
![]()
je kunt ook nu gewoon de bar van het gewone hotel in rollen na een bezoekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahh zo. Hoe oud zijn die?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet mijn kinders
die van mijn jongere zussen vorig weekend![]()
Ik had wel softijs met discodip op. Was goed betaalbaar in de eftelingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
eten is sowieso goed te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had wel softijs met discodip op. Was goed betaalbaar in de efteling
ik heb efteling tegoed gedaan van 100 euro toen ik met dudje ging voor al het eten toen
hebben we snacks gehaald en pollekeskeuken met 3
die qr code is nu pas bijna leeg
ik haal bij ieder bezoek altijd wel een snack ofzo dus gaat lang meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat is wel grappig om een keer te doen. Maar dan moet je alsnog het hele eind naar huis karren naderhand.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
je kunt ook nu gewoon de bar van het gewone hotel in rollen na een bezoek
Vond dat in Walt Disney World wel chill. Na een dagje park lekker naar het resort.![]()
hoeveel km?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is wel grappig om een keer te doen. Maar dan moet je alsnog het hele eind naar huis karren naderhand.
Vond dat in Walt Disney World wel chill. Na een dagje park lekker naar het resort.
ik heb blijkbaar zo'n 2 uur reistijd met het ov nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
de oudste mocht in de max en moritz een paar maanden terugquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel jong ja. Die zullen hun ogen wel uitkijken in het sprookjesbos.
hij is geen fan
komt nog welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt ja gebak en koffie is ook heel goed te doen. Dat ding rechts naast de vogelrock oid had lekkere dingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eten is sowieso goed te doen
ik heb efteling tegoed gedaan van 100 euro toen ik met dudje ging voor al het eten toen
hebben we snacks gehaald en pollekeskeuken met 3
die qr code is nu pas bijna leeg
ik haal bij ieder bezoek altijd wel een snack ofzo dus gaat lang meeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
160km, 1,5 uur met de auto.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoeveel km?
ik heb blijkbaar zo'n 2 uur reistijd met het ov nu![]()
zijn 2 dingen en die veranderd iedere 3 jaar van naamquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt ja gebak en koffie is ook heel goed te doen. Dat ding rechts naast de vogelrock oid had lekkere dingen
kasba nu volgens mij, en de nomadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Las vandaag dat er een Max en Moritz kamer komt in het oude Efteling hotel. Maar dat zal je ook wel gelezen hebben, kwam op de WA voorbij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de oudste mocht in de max en moritz een paar maanden terug
hij is geen fan
komt nog wel![]()
neem de stok mee als je m onderweg tegen komtquote:
*Lust geen koffie*![]()
ja, wel raar want dat hotel is net gerenoveerd, je zou denken dat ze het dan meteen doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Las vandaag dat er een Max en Moritz kamer komt in het oude Efteling hotel. Maar dat zal je ook wel gelezen hebben, kwam op de WA voorbij.
ik wil de fata morgana kamer dus als ze daar maar van af blijvenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De Fok!stok, bestaat dat nog ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
neem de stok mee als je m onderweg tegen komt![]()
![]()
ja tuurlijkquote:
ik wilde heel brabant vol leggen, maar is lastig nu ik geen daily driver hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, wel raar want dat hotel is net gerenoveerd, je zou denken dat ze het dan meteen doen
ik wil de fata morgana kamer dus als ze daar maar van af blijven
Zit op de site te kijken ze hebben wel veel thema kamers zeg. Als ik daar heen ga wil ik in de Konings Suite. Kan niet anders.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vreemd inderdaad.
Zit op de site te kijken ze hebben wel veel thema kamers zeg. Als ik daar heen ga wil ik in de Konings Suite. Kan niet anders.
*Lust geen koffie*![]()
Dacht dat het Wonder hotel wat outdated zou zijn. Maar moet nu zeggen dat het me meer aanspreekt dan het Grand Hotel qua kamers. Het interieur van het Grand Hotel oogt wat klinisch. Zou heel luxe moeten worden maar ik voel het niet.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik er nu nog aan moet beginnen...![]()
Heb je gezien wat Franz Hermann heeft gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wezen testenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Heb je gezien wat Franz Hermann heeft gedaan![]()
![]()
Bosrijk huisjes zijn ook mooiquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
Dacht dat het Wonder hotel wat outdated zou zijn. Maar moet nu zeggen dat het me meer aanspreekt dan het Grand Hotel qua kamers. Het interieur van het Grand Hotel oogt wat klinisch. Zou heel luxe moeten worden maar ik voel het niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mijn vader gaat er in september al heenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
Dacht dat het Wonder hotel wat outdated zou zijn. Maar moet nu zeggen dat het me meer aanspreekt dan het Grand Hotel qua kamers. Het interieur van het Grand Hotel oogt wat klinisch. Zou heel luxe moeten worden maar ik voel het niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als ik de loterij win boek ik een kamer voor je in de Kermis Suite @loveislikeakiss
Alsof je in een flipperkast slaapt.![]()
heel lief maar nee dank jequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:18 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik de loterij win boek ik een kamer voor je in de Kermis Suite @:loveislikeakiss
[ afbeelding ]
Alsof je in een flipperkast slaapt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wonder of Grand?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn vader gaat er in september al heen![]()
Ik heb 1x op skies gestaan als tiener op zo'n kunst buitenschans in Nederland. En toen viel ik een raakte ik met de skie mijn voorhoofd en had ik een dikke bult. Maar ik ben helemaal niet lenig dus fysiek gezien zou dat helemaal niet moeten kunnen. Nogsteeds vreemdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja super vet circuitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Nordschleife is wel een dingetje hè
Kan 'm onderhand wel blind rijden![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb 1x op skies gestaan als tiener op zo'n kunst buitenschans in Nederland. En toen viel ik een raakte ik met de skie mijn voorhoofd en had ik een dikke bult. Maar ik ben helemaal niet lenig dus fysiek gezien zou dat helemaal niet moeten kunnen. Nogsteeds vreemd
Jijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja super vet circuit
Kan 'm onderhand wel blind rijden![]()
vast wel een adhd-er die er blij van wordtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Afschuwelijk toch. Die zal wel nooit bezet zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben nog steeds niet uit over die meet he. ik heb natuurlijk nooit toegezegd hoewel zo benoemd.
LOLik heb het al druk.....
weet t nog niet, doe mij maar wijzigen. naar mss in die hele planning.
Do what you love, love what you do!![]()
de sfeer is een beetje veranderd de laatste maand dus dunno op dit momentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:22 schreef kree het volgende:
ik ben nog steeds niet uit over die meet he. ik heb natuurlijk nooit toegezegd hoewel zo benoemd.
weet t nog niet, doe mij maar wijzigen. naar mss in die hele planning.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welke sfeer?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de sfeer is een beetje veranderd de laatste maand dus dunno op dit moment![]()
Sjaak afhaakquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:22 schreef kree het volgende:
weet t nog niet, doe mij maar wijzigen. naar mss in die hele planning.![]()
het lijkt me nog steeds leuk hoor, maar zoals ik vanaf begin zei. het is eind weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de sfeer is een beetje veranderd de laatste maand dus dunno op dit moment
ik weet het nog niet. en ben ik maar ff eerlijk. Het niet durven is het niet eens.Do what you love, love what you do!![]()
nou mss nog niet, maar moet ff kijken nog. weet het nog niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja net als AVNZM gaat topic. altijd liefde daar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van DTS?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de sfeer is een beetje veranderd de laatste maand dus dunno op dit moment![]()
ik was er ff niet zoveel afgelopen week, maar is ook echt door druk enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Kom gewoon. Wie gaat onze zang anders begeleiden op de piano?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou mss nog niet, maar moet ff kijken nog. weet het nog niet.![]()
die ene waardoor er een handvol vertrokken zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja geen ideequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die ene waardoor er een handvol vertrokken zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:26 schreef StevenHyde het volgende:
Laten we kerstverlichting ophangen voor een betere sfeer
ja nouja beetje dat als verwachting staat me dus soort van tegen. hahaha. ik ben totaal niet een show man namelijk die het ff maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom gewoon. Wie gaat onze zang anders begeleiden op de piano?
Maar dat is trouwens niet de reden hoor, vooral omdat ik er half weekend voor moet uittrekken en omdat ver weg.Do what you love, love what you do!![]()
nouja weet je wat, ik beloof niks en kom er nog op terug. mss kom ik wel ofzo.
maar haal maar ff beloofde uit van "komt" enzo want had ik nooit gezegd natuurlijk
Ja dat moet iedereen toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja beetje dat als verwachting staat me dus soort van tegen. hahaha. ik ben totaal niet een show man namelijk die het ff maakt.
Maar dat is trouwens niet de reden hoor, vooral omdat ik er half weekend voor moet uittrekken en omdat ver weg.
Maar gewoon zeggen dat je niet gaat spelen als je dat niet wilt maat.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2513 / +285 / +228 / 4855 / 5206
2. HappyCharly / 278 / +3 / +68 / 279 / 354
3. devzero / 273 / +36 / +10 / 218 / 281
4. KillemWieft / 254 / +75 / +38 / 139 / 222
5. Dr.Mikey / 249 / +24 / +38 / 129 / 194
6. Harrie / 246 / +1 / +0 / 383 / 493
7. hemarookworst / 211 / +29 / +45 / 460 / 621
8. _UserName_ / 205 / +9 / +73 / 134 / 204
9. aeque / 197 / +76 / +18 / 739 / 938
10. KoningWouter / 166 / +71 / +12 / 585 / 723
11. mario390 / 143 / +0 / +58 / 34 / 71
12. gebrokenglas / 138 / +10 / +2 / 659 / 834
13. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
14. marc0871 / 107 / +46 / +61 / 6 / 30
15. sp3c / 99 / +8 / +11 / 167 / 207
16. MizzezAmy / 93 / +19 / +17 / 576 / 694
17. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
18. Moonlight / 87 / +23 / +2 / 201 / 251
19. Rob / 84 / +7 / +4 / 47 / 74
20. loveislikeakiss / 70 / +25 / +1 / 586 / 693SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maar dat groepje en die efteling groep is niet de beruchte DTS roddelgroep. Toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit met hem in een ander appgroepje![]()
Is er een dts roddelgroepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat groepje en die efteling groep is niet de beruchte DTS roddelgroep. Toch?
weet ik wel, maar hangt beetje van sfeer af, kijk als jullie vragen mij te spelen. dan verwacht ik ook dat jullie uit volle borst meezingen op station.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat moet iedereen toch?
Maar gewoon zeggen dat je niet gaat spelen als je dat niet wilt maat.
HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Dealquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar hangt beetje van sfeer af, kijk als jullie vragen mij te spelen. dan verwacht ik ook dat jullie uit volle borst meezingen op station.
Hahaha![]()
ok ok dit helpt.quote:
toch is het nog even bezien voor mij. maar hou het maar op een mss dan voor mij. Ik hou jullie wel op de hoogte of ik echt kom of niet.Do what you love, love what you do!![]()
niemand nodigt mij uit voor de roddelgroepenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dat groepje en die efteling groep is niet de beruchte DTS roddelgroep. Toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom zou je uitgenodigd moeten worden als je het lijdend voorwerp betreftquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niemand nodigt mij uit voor de roddelgroepen![]()
![]()
Heyquote:
Nu moet je niet van onderwerp veranderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo rol ik wel hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hey
Nu moet je niet van onderwerp veranderen![]()
Zit jij er ook niet in?quote:
Ik vind het allemaal prima. Ik ga in ieder geval WEL naar de meet al moet ik in mijn eentje die striptent afbreken.![]()
Jij hebt een abonnement vd efteling en hoort dan vast wel roddels in t sprookjesbos appgroep toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niemand nodigt mij uit voor de roddelgroepenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zullen we er eentje starten dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ohquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou je uitgenodigd moeten worden als je het lijdend voorwerp betreft
*Lust geen koffie*![]()
Die is hier geen modquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had al een TR bij mijn eigen post gezet, maar @:sp3c zal die wel weer gewoon afvinken
Iedereen met blauw heeft wel mod rechten hier. Maar goed, die discussie is hier al zo vaak gehouden, zelfs het oude kalf is al in die sloot verdronken, dus ik ga er met mijn hakken niet meer instaanquote:![]()
Haha ik zie dit voor mequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind het allemaal prima. Ik ga in ieder geval WEL naar de meet al moet ik in mijn eentje die striptent afbreken.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
The history book on the shelf is always repeating it selfTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maaruh
@devzero wat voor een insinuatie doe je ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kunstmatige?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
Maaruh
@:Devzero wat voor een insinuatie doe je ?![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
Problemen mee ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:42 schreef kree het volgende:
owh gut is het kleffe uurtje weer aangebroken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Over die roddelgroep? Ik weet er eigenlijk behoorlijk weinig vanaf op wat opmerkingen van iemand die nu anoniem is na. Ik insinueer niets hoor, als je zegt dat je er ook niets van weet, geloof ik je direct.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
Maaruh
@:Devzero wat voor een insinuatie doe je ?![]()
Oh jee. Seksueel gefrustreerd Kree?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:42 schreef kree het volgende:
owh gut is het kleffe uurtje weer aangebroken?Well, life can be a riot
Okquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Over die roddelgroep? Ik weet er eigenlijk behoorlijk weinig vanaf op wat opmerkingen van iemand die nu anoniem is na. Ik insinueer niets hoor, als je zegt dat je er ook niets van weet, geloof ik je direct.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar even zonder dollen. Ik ga niet mee naar die striptent. Ooit een keer in Brussel geweest en je wordt genaaid waar je bij staat en dan niet letterlijk.quote:
Plus dat ik mezelf dat niet aan kan doen als geheelonthouder.
Dan pak ik de laatste trein terug naar de heimat.![]()
lol nee, maar als jullie snappen wat ik bedoel, voel me prima als vrijgezel enzo. maar mis je dat huisjeboompjebeestje ofzo toch soms en als stel dingen doen ipv alleen.quote:
Dat is het meer.Do what you love, love what you do!![]()
Straks komt hij hier !!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]Ze zouden ooit samen gaan wandelen in de duinen, maar daar is niets van terecht gekomen
Duke nukem 3d wel in een striptent geweest maar in t echt nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar even zonder dollen. Ik ga niet mee naar die striptent. Ooit een keer in Brussel geweest en je wordt genaaid waar je bij staat en dan niet letterlijk.
Plus dat ik mezelf dat niet aan kan doen als geheelonthouder.
Dan pak ik de laatste trein terug naar de heimat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je vergat de naam aardappelschotel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Over die roddelgroep? Ik weet er eigenlijk behoorlijk weinig vanaf op wat opmerkingen van iemand die nu anoniem is na. Ik insinueer niets hoor, als je zegt dat je er ook niets van weet, geloof ik je direct.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Snap wat je bedoelt. Wat ik daar in mis is het thuiskomen bij iemand, het samen dingen ondernemen, onderdeel uitmaken van iemand haar leven en families. Vond dat érg fijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
lol nee, maar als jullie snappen wat ik bedoel, voel me prima als vrijgezel enzo. maar mis je dat huisjeboompjebeestje ofzo toch soms en als stel dingen doen ipv alleen.
Dat is het meer.Well, life can be a riot
Baas.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duke nukem 3d wel in een striptent geweest maar in t echt niet![]()
nouja dat je metgezel samen dingen eens kunt bespreken en dan samen er iets over denken over dingen en etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt. Wat ik daar in mis is het thuiskomen bij iemand, het samen dingen ondernemen, onderdeel uitmaken van iemand haar leven en families. Vond dat érg fijn
Ik vind dart lastig alleen soms. En kan ik best nog veel mensen vragen enzo, maar die leven niet samen met je of weten eigenlijk ook niet alles wat er speelt of details. En dat bespreken en als samen eentje zijn dan als team of stel,. dat mis ik.Do what you love, love what you do!![]()
Liever niet zo snelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, dus die komt ook wel terug zonder mijn mention![]()
Iedereen mag hier posten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet, dus die komt ook wel terug zonder mijn mention![]()
![]()
In GTA5 niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duke nukem 3d wel in een striptent geweest maar in t echt nietOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
daarom werkt dit topic ook nog altijd natuurlijk. niet te moeilijk over doen allemaal denk.quote:
zo weinig mogelijk aub, vind veel leuker verhalen van jullie te horen als een reeks stomme smileys te zien.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gaan we weerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
zo weinig mogelijk aub, vind veel leuker verhalen van jullie te horen als een reeks stomme smileys te zien.![]()
![]()
Als je een ban hebt mag je hier niet postenquote:
Snap je helemaal manquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat je metgezel samen dingen eens kunt bespreken en dan samen er iets over denken over dingen en etc.
Ik vind dart lastig alleen soms. En kan ik best nog veel mensen vragen enzo, maar die leven niet samen met je of weten eigenlijk ook niet alles wat er speelt of details. En dat bespreken en als samen eentje zijn dan als team of stel,. dat mis ik.Well, life can be a riot
Dat is altijd wel een dingetjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
neem de stok mee als je m onderweg tegen komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een ban hebt mag je hier niet posten![]()
![]()
geen zorgen ga jullie gang, maar om het maar niet te vergeten hequote:
Ga slecht op reeks smileys en weet ook niet echt er wat van te zeggen, dus naja haal ik maar altijd weer eens iets aan over mezelf of iets.Do what you love, love what you do!![]()
te hard rijden mag ook niequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja sommigen vinden trollen wel leuk en dat moet gewoon kunnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:54 schreef Shii het volgende:
[..]
En wat voor de een de een is is voor de ander weer een ander.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: