SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
10 km is een behoorlijke afstand...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wil 10km gaan doen. Deed vaak wedstrijden maar geblesseerd geraakt en 1,5 jaar over gedaan om terug te komen. Nu beetje bij beetje weer tempo erin krijgen (en vooral genieten dat ik pijnvrij kan lopen) en dan straks voor t eerst weer met zo'n wedstrijdje meedoenHow can I make this topic about me?![]()
Leuk bedacht. Las al zoiets dat je inderdaad niet verkleed mag gaan als iets waar Disney copyright op heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje, je pakt een outfit die geïnspireerd is door een character
maar niet verkleed verkleed want dat mag niet![]()
nee, moet gewoon niet zijn dat kleine kinderen denken dat je echt bij het park hoortquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
Bij de Efteling mag dat trouwens ook niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk @devzero het appgroepje waar je het over had.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en nog niet gevlucht uit de WA groep
ik heb trouwens de ezeltje strekje munt van het stoute prinsesje
maar ik ga ze meenemen naar disney en mogelijk weggeven
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Paters klappen mag wel bij de Efteling alleen hebben die eikels tegenwoordig Heinekenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
Bij de Efteling mag dat trouwens ook niet.![]()
![]()
ik zit met hem in een ander appgroepjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk @:devzero het appgroepje waar je het over had.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, moet gewoon niet zijn dat kleine kinderen denken dat je echt bij het park hoort![]()
![]()
Beter een trauma van een groep gestoorden die lief klein konijntje zingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, moet gewoon niet zijn dat kleine kinderen denken dat je echt bij het park hoort![]()
![]()
Met z'n zusje zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit met hem in een ander appgroepje![]()
we willen de volgende keer ook K3 liedjes doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beter een trauma van een groep gestoorden die lief klein konijntje zingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon zelf meenemen toch? Maar ik weet niet of dat mag, ik drink niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Paters klappen mag wel bij de Efteling alleen hebben die eikels tegenwoordig Heineken![]()
mag, maar op een dag in de zomer hou je ze niet de hele dag koudquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon zelf meenemen toch? Maar ik weet niet of dat mag, ik drink niet.
plus 16 blikken bier is zwaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met kw of met dev? Als het de laatste is moet hij dus niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit met hem in een ander appgroepje
met devquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Met kw of met dev? Als het de laatste is moet hij dus niet zo zeiken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan moet hij dus niet zeiken.quote:
Ja dat mag maar weet jij wat voor gewicht dat allemaal is om heel de dag mee te zeulen en dan nog koud houden.... paar koude paters mee en de rest koop ik daar welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon zelf meenemen toch? Maar ik weet niet of dat mag, ik drink niet.![]()
![]()
ik wel, ik heb 32 blikken bier naar schiphol gebracht vorige weekquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat mag maar weet jij wat voor gewicht dat allemaal is om heel de dag mee te zeulen en dan nog koud houden.... paar koude paters mee en de rest koop ik daar welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag, maar op een dag in de zomer hou je ze niet de hele dag koud
plus 16 blikken bier is zwaarik zeg niks
![]()
![]()
True, zit wat in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag, maar op een dag in de zomer hou je ze niet de hele dag koud
plus 16 blikken bier is zwaar
Oh wordt dat de modus operandi? Giet iedereen er een krat bier in op zo'n dag?![]()
nee is meer een harrie dingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, zit wat in.
Oh wordt dat de modus operandi? Giet iedereen er een krat bier in op zo'n dag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Paar kratjes bier op een bagagekarretje van het Efteling Grand Hotel en je hebt daar geen last meer van.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat mag maar weet jij wat voor gewicht dat allemaal is om heel de dag mee te zeulen en dan nog koud houden.... paar koude paters mee en de rest koop ik daar wel![]()
![]()
en daar heel de dag mee rondgelopen in een rugzakquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wel, ik heb 32 blikken bier naar schiphol gebracht vorige week![]()
![]()
nee joh, half uur na hun aankomst was het opquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
en daar heel de dag mee rondgelopen in een rugzak
en gingen ze de ah to go in voor meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, gewoon op tijd drinken verder geen gekke dingenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, zit wat in.
Oh wordt dat de modus operandi? Giet iedereen er een krat bier in op zo'n dag?![]()
![]()
altijd weer meer meer meer, waar ken ik dat toch vanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh, half uur na hun aankomst was het op
en gingen ze de ah to go in voor meer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: