Ik vind het wat tegenvallen tov de foto’squote:
Dit voelt nog steeds niet als een winnaar ondanks dat ze alles uit de kast halen. Vind haar stem ook niet zo prettig maar da's smaak.quote:
Tsja, ook dit vind ik erg mooi gedaan. Voor mij nog steeds een mogelijke winnaar.quote:
Denk ik wel. De commentatoren vertellen bij elk lied wel een beetje waar het over gaat, het gevoel brengt ze volgens mij aardig over en maman verstaat iedereen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaat dit overkomen als je geen woord Frans spreekt?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof Italië vindt dat jij er geweldig uitziet
Die hebben duidelijk hetzelfde te horen gekregen als de Nederlandse delegatie. Maar de Fransen hadden wel gewoon een team dat een oplossing daarvoor kon vinden.quote:
Dit is denk ik wel het einde, dus het is even afwachten wat daarvoor zit.quote:Op zondag 11 mei 2025 07:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mooi, maar als dit drie minuten zo doorgaat heb je het denk ik ook wel snel weer gezien.
Zwitserland mag van mij ook winnen! Wat mij betreft net zo mooi als Frankrijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwitserland staat al vanaf het moment dat dat lied bekend werd op 1 in m'n My Eurovision Scoreboard app en het is ook niet meer van die plek af gekomen.
Het was en is mijn winnende lied.
Oh ja ik zal die app ook eens afstoffen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwitserland staat al vanaf het moment dat dat lied bekend werd op 1 in m'n My Eurovision Scoreboard app en het is ook niet meer van die plek af gekomen.
Het was en is mijn winnende lied.
Als de volgende 2.5 minuut van Zwitserland meer van hetzelfde is, kan dat ook nog behoorlijk tegenvallen. Het enige dat vast staat is dat Zwitserlands snippet een intiemere kwaliteit heeft.Ik wacht nog even de reis van Claude af, voordat ik de hele performance nu al ga vergelijken.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:17 schreef Meridiaan het volgende:
De Zwitserse omroep heeft een betere interpretatie van ‘klein, intiem en gevoelig’ dan Nederland blijkt
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:01 schreef Blueberry. het volgende:
Weet iemand hoe morgen het programma eruit ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |