Je kan nu nog de 5 en 25 gulden biljetten inleveren als je die hebt, over 'n maand is kan het niet meerquote:Op maandag 12 mei 2025 19:50 schreef StephanL het volgende:
Dat is nog aardig veel. Denk dat het meeste gewoon kwijt is.
* greysbones gaat de hutkoffer met briefjes van zolder halenquote:Op maandag 12 mei 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan nu nog de 5 en 25 gulden biljetten inleveren als je die hebt, over 'n maand is kan het niet meer
Had ik gezien ja op tv.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je kan nu nog de 5 en 25 gulden biljetten inleveren als je die hebt, over 'n maand is kan het niet meer
Begrijp het wel als je in een bondje zit die wil verliezen, daar zit je daar niet voor.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
eerst beide als bitchen rond lopen daar
en dan knuffelen en huilen
en het dan gek vinden dat mannen vrouwen niet begrijpen
De febo ziet dit natuurlijk ook, en die ziet het door de vingers. Dat is ook niet correctquote:Op maandag 12 mei 2025 19:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Toch vind ik het sneu als bondje om een ander uit hetzelfde bondje tegen te werken. Dat moet niet kunnen.
Ze moeten alsnog die borg niet teruggeven.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De febo ziet dit natuurlijk ook, en die ziet het door de vingers. Dat is ook niet correct
Dat hoort bij het spel, daar gaat de FEBO zich niet mee te bemoeien.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De febo ziet dit natuurlijk ook, en die ziet het door de vingers. Dat is ook niet correct
Waarom niet? Het is eerlijk gegaan. Manon heeft het zelf verknald, al snap ik haar goed dat ze niet expres wil verliezen. Maar iig nog een maandje Robertquote:Op maandag 12 mei 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten alsnog die borg niet teruggeven.
Op deze site: https://lerensolliciteren.nl/gemiddeld-salaris-nederland/quote:Op maandag 12 mei 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Zoiezo fout.. geen procent maar aantallen
Ik dacht ook direkt aan 6 minutenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
Is toch wel langer dan 6 minuten. Denk eerder aan een uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |