SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik weet ook wat ik een perfecte match vindTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dacht dat je het nooit zou zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet ook wat ik een perfecte match vind![]()
![]()
Zo wat was dit een lange werkdag. Zo maar richting huis en vanavond lekker niksen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hard getafelvoetbald ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
Zo wat was dit een lange werkdag. Zo maar richting huis en vanavond lekker niksen![]()
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentjequote:
Oef, zwaarquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentje![]()
Hard werken dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentje
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ach germ tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waren maar met 3 voetballers, dus moest een deel vd potjes in mijn eentje
Aai over de bol (die op de nek zit )Smile, it's free therapy.![]()
Ja paar keer boos geworden. Weer mezelf opgepept. En zelfs 2x in mijn eentje gewonnen
Trots op jequote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ja paar keer boos geworden. Weer mezelf opgepept. En zelfs 2x in mijn eentje gewonnen![]()
tnxquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ach germ toch
Aai over de bol (die op de nek zit )
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sorryquote:![]()
Wrijf ik het je weer erin dat je die niet hebt door al die bastognekoekjesdiejewegvreet![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Geen ruggengraat en geen nek. Ik ga maar weer op mijn buik slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wrijf ik het je weer erin dat je die niet hebt door al die bastognekoekjesdiejewegvreet![]()
En in mijn auto stappen naar huusBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geen ruggengraat en geen nek. Ik ga maar weer op mijn buik slapen
En in mijn auto stappen naar huusje zegt het zelf
![]()
Zul je zien dat je ook nog in de vrijdagmiddagfile komt te staan UUUUREN![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat gaat iedereen eten vanavond? Ik heb gebakken aardappels, sperziebonen, drumsticks en kidney bonen in chilisaus. Lekker veelzijdig qua vitamines
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gebakken lucht.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:11 schreef Grotetijd het volgende:
Wat gaat iedereen eten vanavond? Ik heb gebakken aardappels, sperziebonen, drumsticks en kidney bonen in chilisaus. Lekker veelzijdig qua vitamines
Beste luchtquote:
Well, life can be a riot
GenietenAmy
Well, life can be a riot
Dank u!quote:
Well, life can be a riot
Ah ok. Nog wel een saucijzenbroodje op?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kort vooral
Morgen vieren we de echte verjaardag maar dit was even op de dag zelf.![]()
![]()
Twee zelfsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah ok. Nog wel een saucijzenbroodje op?![]()
![]()
Hahaha ja kon het er niet echt over hebben. Had de omschrijving via WA gestuurd. Maar mijn moeder en man zaten er ook bij dus hij ging er niet op in.quote:![]()
![]()
Laatst zei ze dat het wel uitmaaktequote:
Wat een watje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja kon het er niet echt over hebben. Had de omschrijving via WA gestuurd. Maar mijn moeder en man zaten er ook bij dus hij ging er niet op in.
Jammerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja kon het er niet echt over hebben. Had de omschrijving via WA gestuurd. Maar mijn moeder en man zaten er ook bij dus hij ging er niet op in.![]()
![]()
Haha maar beter ook, ik neem aan dat hij ook wel snapte dat je een geintje maakte.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja kon het er niet echt over hebben. Had de omschrijving via WA gestuurd. Maar mijn moeder en man zaten er ook bij dus hij ging er niet op in.
Hoop ik
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wispelturig hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja soms wel soms niet, hangt ervanaf hoe mn hoed staat
Dus we kunnen eigenlijk niet van je op aan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja soms wel soms niet, hangt ervanaf hoe mn hoed staat
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar beter ook, ik neem aan dat hij ook wel snapte dat je een geintje maakte.
Hoop ikNo worries
![]()
![]()
Nee, ik zou niet op me rekenenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wispelturig hoor [ afbeelding ]
Dus we kunnen eigenlijk niet van je op aan?![]()
Ben je in verwachting?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht dat er sowieso al "geen verwachtingen " stond
Ja maar de hoop is nu ook wegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht dat er sowieso al "geen verwachtingen " stond![]()
![]()
Weekendbolkquote:Well, life can be a riot
Goed, lekker rustig dagje gehadquote:
Hoe is/was jou dagje?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
haha, nee het is niet constant feestquote:. Ik ben al uren thuis.
How can I make this topic about me?![]()
Het mooie van je eigen mini-terras is dat je bediening perfect is ... En dat je krijgt wat je bestelt.quote:
Je weet het nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
haha, nee het is niet constant feest. Ik ben al uren thuis.
Maar zou wel een beetje veel van het goede geweest zijn
![]()
Maar je het wel zelf moet halen en makenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het mooie van je eigen mini-terras is dat je bediening perfect is ... En dat je krijgt wat je bestelt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pijnlijke kuitenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, lekker rustig dagje gehad
Hoe is/was jou dagje?
De rest meh.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar je het wel zelf moet halen en makenHow can I make this topic about me?![]()
En prijzig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je weet het nietMaar zou wel een beetje veel van het goede geweest zijn
Niet echtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zal wel een opgelucht gevoel zijn dan![]()
![]()
Valt mee, kuiten zijn het gewoon niet gewend gok ik.quote:
Weekend
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat kan ook, dan vaker gaan sporten of meer wandelen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt mee, kuiten zijn het gewoon niet gewend gok ik.
Aaaahhhh als ik jou over hoop hoor, denk ik automatisch aanquote:
Vandaag niet, had vannacht last van mijn buik..dus even rustig aan gedaan met etenquote:
Laatste aflevering van Glaskupan kijken best een spannende serie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja leuke seriequote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
Laatste aflevering van Glaskupan kijken best een spannende serie![]()
![]()
Oh vandaar de drie keerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaag niet, had vannacht last van mijn buik..dus even rustig aan gedaan met eten![]()
Beterschap!Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
El Eternauta lijkt mij ook wel wat, had een klein stukje van gezien..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh die ken ik niet... Ook Netflix?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
El Eternauta lijkt mij ook wel wat, had een klein stukje van gezien..![]()
Meer stretchen, af en toe masseren en eiwitten en magnesium. En op den duur kunnen ze ook wat meer aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan ook, dan vaker gaan sporten of meer wandelen?
Dat is sowieso wel belangrijk magnesiumquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Meer stretchen, af en toe masseren en eiwitten en magnesium. En op den duur kunnen ze ook wat meer aan natuurlijk.Moet ik eigenlijk ook maar weer eens gaan gebruiken..
Lekker nie. Ben zojuist thuis gearriveerdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je zegt het zelf
![]()
Zul je zien dat je ook nog in de vrijdagmiddagfile komt te staan UUUUREN![]()
Ik vind het wel goed, maar heb toen alles natuurlijk ook van dichterbij meegemaakt. Neem aan dat het ook gaat over de "schuldvraag" en het onderzoek enzo en niet alleen de ramp zelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn lijst om te kijken..
Al vond ik die serie over de Bijlmerramp ook wel gewoon goed
Is t dan niet nog heftiger om het te kijken enz?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, maar heb toen alles natuurlijk ook van dichterbij meegemaakt. Neem aan dat het ook gaat over de "schuldvraag" en het onderzoek enzo en niet alleen de ramp zelf.
Al vond ik die serie over de Bijlmerramp ook wel gewoon goed![]()
Dat lijkt mij wel, maar ik hoor ook veel slechte reviews over de serie, maar goed er zijn altijd wel van die azijn zeikers
Die heb ik zelf nog nooit gezien.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hmm ja ik vind het wel heftig om te zien nog steeds, ook echte beelden van de ramp, maar wil het toch zien, benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is t dan niet nog heftiger om het te kijken enz?![]()
Dat lijkt mij wel, maar ik hoor ook veel slechte reviews over de serie, maar goed er zijn altijd wel van die azijn zeikers
Die heb ik zelf nog nooit gezien..
Het is ook wel een deel fictie natuurlijk.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
Preischotel is wel lekker sowieso is prei lekkerHeeeeeeel veeeeeeel kaas.quote:
Wanneer kom je een keer eten dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel lekker idd zo'n krokante kaas korst:9
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:54 schreef JustinK het volgende:
Bastogne volgende week in de bonus 2e halve prijs!![]()
@:StevenHyde
Kom maar wanneer je tijd hebtquote:
Moet het leven weer alleen door.quote:
Ging al langer niet goed beter zo denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah dat is wel kut, maar anderzijds als het al langer niet meer goed ging. Is het maar beter denk ik..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet het leven weer alleen door.
Ging al langer niet goed beter zo denk ik."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gelijk vunzig weer. Zo jammer.
Mannen.
Ja sinds eerste opname begin dit jaar elke keer alquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut, maar anderzijds als het al langer niet meer goed ging. Is het maar beter denk ik..
moeilijk gehad. Anderen die gingen bepalen hoeveel we elkaar mochten zien enzo. Kijk nu wel op tegen de saaie weekenden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Waarom bepaalde andere mensen dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sinds eerste opname begin dit jaar elke keer al
moeilijk gehad. Anderen die gingen bepalen hoeveel we elkaar mochten zien enzo. Kijk nu wel op tegen de saaie weekenden.![]()
![]()
Geen vrienden of collega's waar je in t weekend langs kan gaan?
Of zelf ergens naar toe gaan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tnx man!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:54 schreef JustinK het volgende:
Bastogne volgende week in de bonus 2e halve prijs!![]()
@:StevenHyde
Moet ik er dus een even aantal kopen. 4 of 6.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb net allemaal nieuwe collega’s maar ben ook wel op mezelf. Vrienden heb ik een handje vol maar was veel tijd aan haar kwijt de laatste twee jaar vooral in de weekenden die zien mij nú opeens aankomen. Me moeder nog gebeld maar vooral met zichzelf bezig zoals altijd. Die zegt nog je bent een volwassen man je hangt teveel aan mensen maar die heeft het mij sinds de scheiding vooral zelf laten uitzoeken is ook een soort overlevingsstrategie die ik ontwikkeld heb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom bepaalde andere mensen dan?![]()
![]()
Geen vrienden of collega's waar je in t weekend langs kan gaan?
Of zelf ergens naar toe gaan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Minimaalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx man!
Moet ik er dus een even aantal kopen. 4 of 6.![]()
![]()
Je kan een collega altijd vragen om een biertje te gaan drinken ergens..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb net allemaal nieuwe collega’s maar ben ook wel op mezelf. Vrienden heb ik een handje vol maar was veel tijd aan haar kwijt de laatste twee jaar vooral in de weekenden die zien mij nú opeens aankomen. Me moeder nog gebeld maar vooral met zichzelf bezig zoals altijd. Die zegt nog je bent een volwassen man je hangt teveel aan mensen maar die heeft het mij sinds de scheiding vooral zelf laten uitzoeken is ook een soort overlevingsstrategie die ik ontwikkeld heb.
Ah je hebt je vrienden een beetje verwaarloosd, dan is het idd lastiger om daar weer aan te kloppen.
Hhm daar heb je dan ook niks aan..
Misschien kan iemand hier mij het verlossende antwoord geven.
Vorige maand was ik in de Romeinse Katakomben in Valkenburg, en daar werd expliciet verboden om de in winterslaap zijnde vleermuizen te fotograferen.
Nu ging ik er in eerste instantie vanuit dat dat met de flits van de camera te maken heeft, waardoor ze wakker kunnen schrikken en te vroeg wakker worden en overlijden omdat ze te weinig voedsel kunnen vinden.
Maar.... Tijdens de rondleiding scheen de gids wel uitgebreid met z'n zaklamp op de slapende vleermuizen. Dus mijn theorie dat ze van fel licht te vroeg wakker worden gaat volgens mij niet op.
Waarom mag men ze niet fotograferen maar wel wel met een zaklamp bekijken?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het fotograferen van vleermuizen met een flits kan verstorend werken, vooral voor actieve vleermuizen in de zomer. Hoewel vleermuizen niet direct verblind worden door flitslicht, kunnen ze een verstoorde houding aannemen of schrikken, wat hun gedrag beïnvloedt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:57 schreef DJMO het volgende:
Misschien kan iemand hier mij het verlossende antwoord geven.
Vorige maand was ik in de Romeinse Katakomben in Valkenburg, en daar werd expliciet verboden om de in winterslaap zijnde vleermuizen te fotograferen.
Nu ging ik er in eerste instantie vanuit dat dat met de flits van de camera te maken heeft, waardoor ze wakker kunnen schrikken en te vroeg wakker worden en overlijden omdat ze te weinig voedsel kunnen vinden.
Maar.... Tijdens de rondleiding scheen de gids wel uitgebreid met z'n zaklamp op de slapende vleermuizen. Dus mijn theorie dat ze van fel licht te vroeg wakker worden gaat volgens mij niet op.
Waarom mag men ze niet fotograferen maar wel wel met een zaklamp bekijken?
Een zaklamp daarentegen geeft een constante lichtbron, waardoor vleermuizen minder plotseling worden blootgesteld aan fel licht. Bovendien wordt vaak aangeraden om LED-zaklampen te gebruiken, omdat deze niet warm worden en daardoor minder verstorend zijn voor overwinterende vleermuizen.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Dus als ik zonder flits een foto maak moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het fotograferen van vleermuizen met een flits kan verstorend werken, vooral voor actieve vleermuizen in de zomer. Hoewel vleermuizen niet direct verblind worden door flitslicht, kunnen ze een verstoorde houding aannemen of schrikken, wat hun gedrag beïnvloedt.
Een zaklamp daarentegen geeft een constante lichtbron, waardoor vleermuizen minder plotseling worden blootgesteld aan fel licht. Bovendien wordt vaak aangeraden om LED-zaklampen te gebruiken, omdat deze niet warm worden en daardoor minder verstorend zijn voor overwinterende vleermuizen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt, dat moet inderdaad kunnen. Ik maak ook foto's onder flits, bij aquariums en terrariums in dierentuinen, en ook in zulke donkere grotten. En dat gaat best aardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dus als ik zonder flits een foto maak moet dat toch geen probleem zijn?
Je had inderdaad gewoon foto's (zonder flits) mogen maken.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja wat is het nou, een serie of film?quote:
Wees duidelijk GG!
Een serie. Ik ben net begonnen aan Seizoen 2.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, een serie of film?
Wees duidelijk GG!How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig nu ben ik weer kalm.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een serie. Ik ben net begonnen aan Seizoen 2.
heftig in de war zo op de vrijdagavond
kom hier voor m'n rustHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou dat dus. Zelfs mijn gebruikersnaam lukte je niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
kom hier voor m'n rustOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Doe chillquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
kom hier voor m'n rust![]()
Verkeerde plekquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
kom hier voor m'n rust![]()
jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dat dus. Zelfs mijn gebruikersnaam lukte je niet meer.![]()
is ook wel een woord dat niet dagelijks in mijn woordenboek zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker voetbal kijken op de bank. Dames zijn op pad om een ijsje te gaan eten. Deze vreetzak sloeg een keer overBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lovely is stiekem een beetje sadistischquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je post niet gezien
Anders deed ik wel![]()
![]()
Dank. Volgende keer toch even een moment aan wagen dus. Eind juni zijn we weer in die buurt, al ben ik bang dat er dan geen slapende vleermuizen meer zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, dat moet inderdaad kunnen. Ik maak ook foto's onder flits, bij aquariums en terrariums in dierentuinen, en ook in zulke donkere grotten. En dat gaat best aardig.
Je had inderdaad gewoon foto's (zonder flits) mogen maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moeder is op de verkeerde plek
knufje voor jou Mikeyquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging al langer niet goed beter zo denk ik.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou nee hoor..maar ik had je wel gewaarschuwdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lovely is stiekem een beetje sadistisch
join the club makkerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging al langer niet goed beter zo denk ik.
Do what you love, love what you do!![]()
Kun je ongestoord zelf Bastognekoeken etenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker voetbal kijken op de bank. Dames zijn op pad om een ijsje te gaan eten. Deze vreetzak sloeg een keer over![]()
Nou zegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moeder is op de verkeerde plek![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor zesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee hoor..maar ik had je wel gewaarschuwd![]()
hmmm koningwouter heeft gisteren besloten mee te gaan naar de eftelingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:19 schreef Harrie het volgende:
Heb ik nog aanmeldingen gemist vandaag of heb ik weer eens niks gemistHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat voor aanmeldingen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:19 schreef Harrie het volgende:
Heb ik nog aanmeldingen gemist vandaag of heb ik weer eens niks gemistIk heb er één en ik ben er trots op
Bij jou blijkbaar welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor zes
Yess!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmmm koningwouter heeft gisteren besloten mee te gaan naar de efteling![]()
![]()
Haha is op. Heb maar yoghurt op. Wil over wat weken hardloopwedstrijdje gaan lopen. Toch soms maar ff een goede keuze maken waar betreft eten en niet alleen maar voor slecht kiezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je ongestoord zelf Bastognekoeken eten![]()
Hoor mezelf praten helpBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Over hoeveel kilometer gaat het, die hardloopwedstrijd?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha is op. Heb maar yoghurt op. Wil over wat weken hardloopwedstrijdje gaan lopen. Toch soms maar ff een goede keuze maken waar betreft eten en niet alleen maar voor slecht kiezen.
Hoor mezelf praten helpHow can I make this topic about me?![]()
en nog niet gevlucht uit de WA groepquote:
ik heb trouwens de ezeltje strekje munt van het stoute prinsesje
maar ik ga ze meenemen naar disney en mogelijk weggevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nope heb me uitermate vermaakt gisteren en vandaag. Een warm bad. Leuk ook dat het over de Efteling gaat maar ook een lego groep.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en nog niet gevlucht uit de WA groep
ik heb trouwens de ezeltje strekje munt van het stoute prinsesje
maar ik ga ze meenemen naar disney en mogelijk weggeven
Waarom ga je ze meenemen naar Disney? Wat kun je er daar mee?![]()
Wat leuk, is wel weer lang geleden dat ik in de Efteling wasquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hmmm koningwouter heeft gisteren besloten mee te gaan naar de efteling![]()
![]()
Wil 10km gaan doen. Deed vaak wedstrijden maar geblesseerd geraakt en 1,5 jaar over gedaan om terug te komen. Nu beetje bij beetje weer tempo erin krijgen (en vooral genieten dat ik pijnvrij kan lopen) en dan straks voor t eerst weer met zo'n wedstrijdje meedoenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over hoeveel kilometer gaat het, die hardloopwedstrijd?
niets, maar ik heb een piraten disney bound met een moneypouch dus ik dacht oh dat is wel grappigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope heb me uitermate vermaakt gisteren en vandaag. Een warm bad. Leuk ook dat het over de Efteling gaat maar ook een lego groep.
Waarom ga je ze meenemen naar Disney? Wat kun je er daar mee?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke dat moest ik even googlen. Is dat een cosplay iets?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niets, maar ik heb een piraten disney bound met een moneypouch dus ik dacht oh dat is wel grappig
Wel een leuk idee om daar die munten in te doen ja.![]()
beetje, je pakt een outfit die geïnspireerd is door een characterquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dat moest ik even googlen. Is dat een cosplay iets?
Wel een leuk idee om daar die munten in te doen ja.
maar niet verkleed verkleed want dat mag nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: