abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217597563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb geleerd dat niet alle mensen in de wetenschap geloven ( dat dacht ik echt, ja ) Ik ben ook opgegroeid in een familie waarvan heel veel mensen in de gezondheidszorg werken. Dan is dat gewoon logisch.

Ik heb ook geleerd dat je mensen die daar anders over denken niet kan overtuigen, en dat je dat gewoon los moet laten.

En jullie?
Dat je mensen niet kunt overtuigen wist ik al lang vóór corona, maar ik ben ook al oud dus ik had dat al een tijd eerder geleerd.

Wat ik geleerd heb is dat sociale media echt één grote teringzooi zijn met al die idioten die onzin verspreiden en elkaar opfokken.

Ik verlang naar de tijd zonder internet en mobieltjes. Stel dat de HIV epidemie nu zou uitbreken in plaats van in de jaren 80. Dankzij sociale media zou de chaos compleet hysterisch zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 11-05-2025 02:11:12 ]
Graag verwijderen
pi_217597786
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 02:05 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik verlang naar de tijd zonder internet en mobieltjes. Stel dat de HIV epidemie nu zou uitbreken in plaats van in de jaren 80. Dankzij sociale media zou de chaos compleet hysterisch zijn.
De wereld is natuurlijk veel overzichtelijker als je alleen maar eenzijdig over allerlei onderwerpen geïnformeerd wordt.
  zondag 11 mei 2025 @ 07:59:53 #54
62419 CherryLips
chocoholic
pi_217597852
Dat ik mensen nog meer haat dan ik dacht.
Tap tap tap
pi_217597930
*toch maar niet*

[ Bericht 50% gewijzigd door Lt.Bookman op 11-05-2025 08:29:55 ]
pi_217597999
Ik heb vooral geleerd dat sociale media eerder asociale media is.
  zondag 11 mei 2025 @ 09:06:27 #57
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217598101
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat solidariteit naar ouderen niet maakt dat er andersom ook maar enige vorm van solidariteit terugkomt.
Solidariteit gaat altijd maar in 1 richting.
  zondag 11 mei 2025 @ 09:08:00 #58
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217598109
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 09:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Solidariteit gaat altijd maar in 1 richting.
Onzin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217599359
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 02:05 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat je mensen niet kunt overtuigen wist ik al lang vóór corona, maar ik ben ook al oud dus ik had dat al een tijd eerder geleerd.

Wat ik geleerd heb is dat sociale media echt één grote teringzooi zijn met al die idioten die onzin verspreiden en elkaar opfokken.

Verder nog iets geleerd van bijvoorbeeld de politiek?
pi_217600058
Dat niemand te vertrouwen is en de wereld vol zit met hysterische idioten
  zondag 11 mei 2025 @ 17:33:33 #61
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_217602798
Dat de overheid niet het beste met ons voor heeft. En dat lockdowns/mRNA-genocide niet helpen in strijd tegen het virus en toekomstige virussen.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  dinsdag 13 mei 2025 @ 09:42:48 #62
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217616674
Dat er veel gestoorde wappies rondlopen en hoe makkelijk beïnvloed ze zijn als het leven even tegen zit. Het grappige is dat de meeste mensen door zijn gegaan met hoe het voor corona was maar sommige blijven er in hangen voor welke redenen (slechte intenties) dan ook.

De wappies van toen staan nog steeds bekend als de wappies, iets waar ze voorlopig niet vanaf komen. Sommige van hen zijn compleet doorgedraaid en sommige proberen er vanaf te komen want tja wie wilt er nu als een antisociale randdebiel aangezien worden.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  dinsdag 13 mei 2025 @ 10:24:24 #63
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217616959
Dat het voor mijn leven niet uitmaakt of er wel of geen pandemie is.
Dat de mensheid over het algemeen dom en zelfzuchtig is.
Dat we een boel reisbewegingen maken die niet essentieel zijn.
Dat mensen die we het hardst nodig hebben om de maatschappij draaiende te houden, niet genoeg betaald krijgen en in een pandemie het meeste gevaar voor hun kiezen krijgen.

Introvert zijn soms hemels is.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 13 mei 2025 @ 11:11:45 #64
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_217617243
Dat Nederland vol zit met een clubje zwakkelingen.

Dood gaan aan griep :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_217619414
Dat ziekenhuispersoneel goed hoort te verdienen.

Dat we een verantwoordelijkheid hebben voor iedereen in dit land zoals we ook allemaal iets moeten bijdragen in een woning.

Dat wanneer iemand niets doet, je verwijten krijgt. Dat wanneer je iets doet, je ook verwijten krijgt.

Dat wanneer iets als een pandemie ad-hoc gemanaged moet worden, je geen perfectie mag verwachten. Nergens niet. Maar dat, wanneer je de wetenschap een beetje volgt dichter in de buurt zit van een goede oplossing, dan wanneer je dit volledig overboord knalt.
pi_217620219
Dat als ik een periode nauwelijks een kant op kan dat ik dan opeens geld overhoudt. Het vreemde is dat ik mijn oude ritme eigenlijk nooit meer heb opgepakt. Met name in de winter ben ik erg inactief geworden. Of dat helemaal door corona komt durf ik niet te beweren maar het heeft het wel in gang gezet.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 17:22:12 #67
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217620434
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 11:11 schreef Rozevla het volgende:
Dat Nederland vol zit met een clubje zwakkelingen.

Dood gaan aan griep :')
Ach gus
De Spaanse griep koste meer mensen het leven dan de eerste wereldoorlog, in 1 winter, en dat waren vooral jonge mensen in de kracht van hun leven.
Het leuke van internet is natuurlijk dat mensen met hun ongeïnformeerdheid en dom zijn te koop lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jan_Onderwater op 13-05-2025 17:35:14 ]
  dinsdag 13 mei 2025 @ 18:07:40 #68
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_217620946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 17:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ach gus
De Spaanse griep koste meer mensen het leven dan de eerste wereldoorlog, in 1 winter, en dat waren vooral jonge mensen in de kracht van hun leven.
Het leuke van internet is natuurlijk dat mensen met hun ongeïnformeerdheid en dom zijn te koop lopen.
Ja daar kwamen we mooi van een hoop zwakkelingen af zo.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 18:40:41 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_217621271
Thuiswerken is chill
Mondkapjes zijn kut, maar wappies nog 100 keer kutter
Dat ik een aardig sterk natuurlijk immuunsysteem heb
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217621564
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:07 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Je bedoeld al die knullen die in de oorlog gebrek hadden aan fatsoenlijke gevarieerde maaltijden met voldoende energie voor een twintigjarige?
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 20:16:02 #71
338319 ZarB
Piña colada
pi_217622170
Dat niet reizen en beperkt sociaal contact echt fucked up is voor mijn mentale gezondheid.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_217624657
Dat ik nooit de vaccins had moeten nemen. ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:54:32 #73
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_217626298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 19:12 schreef 215 het volgende:

[..]
Je bedoeld al die knullen die in de oorlog gebrek hadden aan fatsoenlijke gevarieerde maaltijden met voldoende energie voor een twintigjarige?
Ja die kosten veeeeeel te veel.

:W
  woensdag 14 mei 2025 @ 08:43:24 #74
342418 VKV
Plausibel
pi_217628737
Dat ik het echt heel erg vind als mijn vrijheid beperkt wordt.
  woensdag 14 mei 2025 @ 10:29:41 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217629369
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 10:26 schreef Gehakt_bal het volgende:
In de afgelopen jaren heb ik gemerkt dat er steeds meer mensen zijn die geloven in complottheorieën en onjuiste informatie. Deze 'wappies', zoals ze vaak worden genoemd, hebben de samenleving in de war gebracht met hun eigen onderzoek op het internet.

De wereld vóór en na Corona voelt als twee verschillende werelden. De pandemie heeft niet alleen ons dagelijks leven veranderd, maar ook de manier waarop we informatie bekijken en begrijpen. We leven nu in een tijd waarin het moeilijker wordt om te zien wat waar is en wat niet. De opkomst van mensen zoals Trump als president laat goed zien hoe vreemd de situatie is; zijn uitspraken en gedrag zijn vaak een voorbeeld van de verwarring die in onze maatschappij heerst.

Het is zorgwekkend om te zien hoe deze bizarre wereld steeds groter lijkt te worden. Het roept de vraag op hoe we als samenleving weer terug kunnen naar een plek waar we op feiten en betrouwbare informatie kunnen vertrouwen.
Dat de Coronacrisis duidelijk heeft gemaakt hoe ver de desinformatie al was doorgedrongen in de samenleving en dat dit geest niet meer terug de fles in gaat voorlopig totdat er een passende aanpak gevonden wordt.
pi_217638216
- Dat de overheid vaak ook maar wat doet in crisissituaties.
- Dat veel mensen een lang isolement niet trekken.
- Dat sociale media meer kwaad dan goed heeft gedaan.
- Dat meer thuiswerken voor iedereen voordelig is.
Incelfrikandel
pi_217849529
Dat artsen in het EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) berichtjes kregen om aan niet corona overleden patiënten te registreren als corona dode, luister maar eens wat Elke F de Klerk daar over heeft gezegd in der tijd vanaf 13:00

Bekijk deze YouTube-video
pi_217850054
Ummm erg veel actie vs reactie?

de wet wordt opeens vanuit niets aangescherpt? en precies op zelfde moment stijgt overal en nergens de wetteloosheid?

Ewwww voor mij waren het echt een paar enorme kutjaren opeens, Voel me in 3 jaar opeens 15 jaar ouder?
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 juni 2025 @ 18:56:36 #79
22592 crew  Ole
pi_217850225
Niet meer Jan en alleman handen hoeven geven/ zoenen vind ik heel fijn *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_217877374
Hoe makkelijk mensen een prik namen voor een groen vinkje om uit te gaan of op vakantie te kunnen gaan.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:51:00 #81
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217877519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:39 schreef Kickstart het volgende:
Dat artsen in het EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) berichtjes kregen om aan niet corona overleden patiënten te registreren als corona dode, luister maar eens wat Elke F de Klerk
Er zijn geen wetenschappelijke of officiële bronnen die bevestigen dat artsen via het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD) berichten ontvingen waarin hen werd gevraagd om patiënten die niet aan corona zijn overleden toch als corona dode te registreren. De informatie uit relevante bronnen laat juist zien dat er binnen het EPD, zoals Ysis in verpleeghuizen, een zorgvuldig en transparant registratieproces is ingericht voor COVID-19.
Bij verdenking of bevestiging van COVID-19 verschijnt er in het EPD automatisch een registratieformulier waarin artsen expliciet worden gevraagd naar de diagnose en symptomen. Er is geen sprake van een automatische registratie als corona dode zonder bevestiging van de diagnose of zonder klinische verdenking. Artsen moeten zelf aangeven of er sprake is van een verdenking, bevestigde diagnose of uitsluiting van COVID-19. Bij elke wijziging in het dossier verschijnt een follow-up formulier voor aanvullende diagnostiek of herziening van de diagnose.
De doodsoorzaakverklaringen in Nederland worden door artsen afgegeven en verwerkt door het CBS. Hierbij is geen sprake van automatische registratie als corona dode zonder duidelijke diagnose. In de CBS-rapportages wordt bovendien expliciet aangegeven dat er beperkingen zijn in de data, maar dat deze doorgaans zeer volledig zijn en dat er geen aanwijzingen zijn voor systematische vertekening of manipulatie door artsen.
Samengevat: er is geen bewijs dat artsen via het EPD berichten ontvingen om niet-corona overleden patiënten als corona dode te registreren. De registratie binnen het EPD is zorgvuldig en transparant ingericht, waarbij artsen zelf verantwoordelijk zijn voor het vastleggen van de diagnose en doodsoorzaak. De bewering van Elke F. de Klerk wordt door de beschikbare feiten en officiële rapportages niet gestaafd.

https://unoamsterdam.nl/w(...)-4-1e-vs-2e-golf.pdf
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-2021/10-beschouwing

Meisje de Klerk lijkt vooral niet helemaal de goede snik in de bovenkamer te hebben, ofwel is haar paasei niet gevuld
https://www.ad.nl/binnenl(...)vaccinatie~a30492d4/

Maar jij gaat dit natuurlijk afdoen als een complot schat ik zo
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:54:09 #82
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217877546
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 18:07 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Nee Wappie, het waren juist sterke jonge mensen met een heel sterk immuun systeem, ze stierven aan de reactie van hun immuunsysteem op het voor hun nieuwe virus.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 18:31:38 #83
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_217878178
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee Wappie, het waren juist sterke jonge mensen met een heel sterk immuun systeem, ze stierven aan de reactie van hun immuunsysteem op het voor hun nieuwe virus.
Die waren er idd ook bij.
Maar het merendeel was toch oud,zwak of obese.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 19:51:57 #84
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217878784
-Hoe ver beleid van de realiteit afstaat
-Wat de term paniekvoetbal inhoudt
-Hoezeer er tweespalt gezaaid kan worden
-Hoe vies politieke spelletjes zijn als het er echt toe doet
pi_217879201
quote:
Uiteindelijk zijn bijna alle overleden coronapatiënten niet overleden aan het virus zelf, maar aan de reactie van het immuunsysteem op het virus. Doordat hun immuunsysteem slecht gereguleerd was, hield de reactie van het immuunsysteem op het virus niet op op het moment dat het virus uit hun lichaam verwijderd was. De reactie van het immuunsysteem bleef dus maar doorgaan. Vitamine D speelt een belangrijke rol bij dit proces. Vrijwel alle overleden coronapatiënten hadden een tekort aan vitamine D.

Het spreekt uiteraard voor zich dat de combinatie van een sterk maar slecht gereguleerd immuunsysteem een groot risico vormt.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:49:56 #86
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217879310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:31 schreef kibo het volgende:

[..]
Die waren er idd ook bij.
Maar het merendeel was toch oud,zwak of obese.
Nee
Demografie van de slachtoffers van de Spaanse griep
De Spaanse griep (1918-1920) was een uitzonderlijke pandemie, niet alleen door het enorme aantal slachtoffers wereldwijd, maar ook door het opvallende demografische profiel van de overledenen.
Leeftijdsverdeling
In tegenstelling tot de meeste griepepidemieën, waarbij vooral jonge kinderen en ouderen het grootste risico lopen, trof de Spaanse griep vooral jonge volwassenen. De hoogste mortaliteit werd gezien bij mensen tussen de 20 en 40 jaar oud, met een piek in de groep van 14 tot 21 jaar.
Ouderen waren relatief minder kwetsbaar, mogelijk doordat zij eerder in hun leven al met verwante griepvirussen in aanraking waren gekomen en daardoor enige immuniteit hadden opgebouwd.
Verklaring voor het demografische patroon
De hoge sterfte onder jonge volwassenen wordt deels verklaard door een overactieve immuunreactie, een zogenoemde cytokinenstorm, waardoor juist mensen met een sterk immuunsysteem ernstig ziek werden.
Een andere factor was het ontbreken van immuniteit tegen dit specifieke H1N1-virus bij mensen geboren na de vorige grote griepepidemie van 1889.
Samenvatting
De Spaanse griep eiste wereldwijd tientallen miljoenen levens, met een opvallend hoge sterfte onder jonge, gezonde volwassenen. Dit afwijkende patroon maakt de pandemie uniek in de medische geschiedenis
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:59:40 #87
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217879486
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Uiteindelijk zijn bijna alle overleden coronapatiënten niet overleden aan het virus zelf, maar aan de reactie van het immuunsysteem op het virus. Doordat hun immuunsysteem slecht gereguleerd was, hield de reactie van het immuunsysteem op het virus niet op op het moment dat het virus uit hun lichaam verwijderd was. De reactie van het immuunsysteem bleef dus maar doorgaan. Vitamine D speelt een belangrijke rol bij dit proces. Vrijwel alle overleden coronapatiënten hadden een tekort aan vitamine D.

Het spreekt uiteraard voor zich dat de combinatie van een sterk maar slecht gereguleerd immuunsysteem een groot risico vormt.
Of het een belangrijke rol speelt of überhaupt een rol is niet zeker.
De relatie tussen vitamine D-tekort en overlijden aan COVID-19 wordt zowel in onderzoeken als in de wetenschappelijke discussie gezien als een complex samenspel van factoren. Hierbij een overzicht van de belangrijkste bevindingen en interpretaties:

Studies tonen consequent een verband aan tussen lage vitamine D-spiegels en ernstigere COVID-19-uitkomsten. Zo hadden patiënten met een vitamine D-tekort (<20 ng/ml) in een Israëlische studie een 14x hoger risico op kritieke ziektestadia en een 11x verhoogde sterftekans. Vergelijkbare trends werden gezien in Spaanse en Deense onderzoeken.

Aan de andere kan is het zo dat vitamine D-tekort vaak samengaat met onderliggende gezondheidsproblemen (obesitas, diabetes, cardiovasculaire aandoeningen) en leefstijlfactoren (minder buitenactiviteit) die zelf risicofactoren zijn voor ernstige COVID-19. Een analyse van de UK Biobank vond bijvoorbeeld géén direct verband meer tussen vitamine D en COVID-19-sterfte na correctie voor deze factoren.

Ouderen hebben inderdaad vaker vitamine D-tekort door verminderde huidproductie, comorbiditeiten en institutionalisering. Toch blijft het verband tussen vitamine D en COVID-19-sterfte significant ook na correctie voor leeftijd. Dit suggereert dat leeftijd alleen het verband niet volledig verklaart. Hoewel de correlatie robuust is, blijft causatie onbewezen. De huidige data ondersteunen twee plausibele scenario's:
Vitamine D-tekort draagt direct bij aan ernstiger COVID-19 via immunomodulerende effecten. Het tekort fungeert als biomarker voor onderliggende gezondheidsrisico's.
Instanties zoals de Gezondheidsraad benadrukken dat suppletieadviezen voorlopig gebaseerd moeten blijven op algemene gezondheidsrichtlijnen, niet op COVID-19-specifieke claims. Meer RCT's zijn nodig om definitief uitsluitsel te geven.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 21:06:41 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217879610
Wat ik al lang wist maar nog maar een duidelijk werd, de rol van de media die niets liever doen dan strovuur te doen oplaaien, paniek zaaien en achter de feiten aanrennen. Alles voor de kijkcijfers en vette koppen. Hypen en nog eens hypen. Werkte eind jaren 90 als consultant voor millennium problematiek, en werd een paar maar gevraagd voor interviews, daar mijn mening een zeer genuanceerde was en op de echte problematiek voor bedrijven ging was dat saai en werd het nooit wat. Volksmenner Francisco van Jole had een grote bek en was gevonden vreten voor de paniekzaaiers.
pi_217879751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Volgens mij heeft bijna iedereen buiten de zomer om een tekort aan vitamine D, mogen we nog van geluk spreken dat er geen miljoenen doden zijn gevallen in Nederland.
Tap tap tap
pi_217879771
Wacht, ik heb hier helemaal geen zin in. Dit is zoooo 2020.
Tap tap tap
pi_217885409
Dat als je een op zich goed model voor de verkeerde zaken inzet je niet raar moet opkijken dat je model niet klopt.
Het model dat vanaf begin tot eind door het RIVM is gevolgd was vooral geschikt voor een snel opkomende zeer besmettelijke ziekte met een korte incubatietijd. Dit virus was wat dat betreft een enorme Bitch, een sneak incubatietijd, je werd er meestal net niet ziek genoeg van om het helemaal te proberen te ontlopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217885454
Dat ik iedereen met een andere mening in zijn waarde kan laten, maar een hele hoop andere mij niet omdat ik gepast heb voor een prikje.
pi_217885488
Oh, en dat ik 1 van de weinige ben die nooit Coronja heeft gehad, of in ieder geval niets van gemerkt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217886092
Je zou twee jaar na dato nog steeds maar druk zijn met het andere kamp proberen te overtuigen :')
  zondag 8 juni 2025 @ 16:42:40 #95
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_217886839
Dat er een hoop idoten rond lopen. En helaas zijn ze idioot gebleven. Het mooiste voorbeeld is toch wel het wappieveldje langs de A7 tussen Marum en Drachten.

En dat social media echt een riool is. Mensen trekken ongeremd hun bek open.

En ik heb vooral geleerd hoe fucking asociaal veel mensen zijn. :r
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zondag 8 juni 2025 @ 19:55:27 #96
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_217888349
quote:

[..]
Zwakkelingen dus.

^O^
  zondag 8 juni 2025 @ 20:44:17 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217888861
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2025 19:55 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Zwakkelingen dus.

^O^
Die roze vla zit zeker tussen je oren? Ken slimmere halfsteens muurtjes
  zondag 8 juni 2025 @ 20:44:49 #98
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_217888871
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Die roze vla zit zeker tussen je oren? Ken slimmere halfsteens muurtjes
Doe ze lekker de groetjes :B
  zondag 8 juni 2025 @ 22:35:57 #99
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_217890008
De mens is hopeloos verloren.... :N
pi_217890546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:39 schreef Kickstart het volgende:
Dat artsen in het EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) berichtjes kregen om aan niet corona overleden patiënten te registreren als corona dode, luister maar eens wat Elke F de Klerk daar over heeft gezegd in der tijd vanaf 13:00

Bekijk deze YouTube-video
pi_217890588
Was een mooie tijd _O_
pi_217890753
Dat mensen wel heel makkelijk te beïnvloeden en de stuipen op het lijf te jagen zijn voor een veredelde snotneus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')