quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:57 schreef Evangelion het volgende:
Dat ik makkelijk 3 weken zonder menselijk contact kan.
Ik heb niet echt veel solidariteit met ouderen ervaren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat solidariteit naar ouderen niet maakt dat er andersom ook maar enige vorm van solidariteit terugkomt.
Uhuh daarom hebben zoveel jongeren een vaccin genomen zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb niet echt veel solidariteit met ouderen ervaren.
(dor hout)
"Dor hout In het begin van de coronacrisis werd de term 'dor hout' geïntroduceerd door columnist Marianne Zwagerman om ouderen weg te zetten als niet-productief. Voor regisseur Wilberry Jacobs was dit het startschot voor een nieuwe EO-documentaireserie waarin ouderen vertellen hoe het is om oud te zijn in Nederland."
Ik heb ook van een kennis gehoord dat die zelfs zijn WAP-feestjes gewoon door liet gaan tijdens die hele Corona-periode. Dat zijn seksfeestjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:04 schreef SuperNeger het volgende:
Oja
Mensen die: "Zo'n avondklok? Dat gaat hier echt niet gebeuren hoor het is hier geen China haha doe eens niet zo wappie!"
een maand later
"Ja zo'n avondklok dat begrijp ik wel 's avonds op feestjes vinden de meeste besmettingen plaats"_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |