abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217585131
Ik heb geleerd dat niet alle mensen in de wetenschap geloven ( dat dacht ik echt, ja :o :o ) Ik ben ook opgegroeid in een familie waarvan heel veel mensen in de gezondheidszorg werken. Dan is dat gewoon logisch.

Ik heb ook geleerd dat je mensen die daar anders over denken niet kan overtuigen, en dat je dat gewoon los moet laten.

En jullie?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 mei 2025 @ 14:40:49 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217585156
Dat bepaalde onderdelen van het leven echt superchill zijn als er verplicht afstand gehouden moet worden (en de daarbij passende maatregelen) :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217585167
Dat er veel meer anti-vaxxers zijn dan ik ooit gedacht had.
pi_217585201
Dat wij bij een volgende pandemie zwaar de pineut zijn.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 14:52:27 #5
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_217585254
Dat ik mij wat bewuster ben van " besmet raken" Kijk meer uit met snotterende mensen bijvoorbeeld, om zelf niet ziek te worden.
pi_217585308
Dat ik makkelijk 3 weken zonder menselijk contact kan.
pi_217585330
Het heeft mij geleerd dat je je beter niet voor van alles en nog wat bang moet laten maken.
Verder heeft het mij ook geleerd dat zo'n gebeurtenis allerlei slechte eigenschappen in mensen naar boven kan halen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 15:01:03 #8
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217585335
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 14:57 schreef Evangelion het volgende:
Dat ik makkelijk 3 weken zonder menselijk contact kan.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Redactie Sport vrijdag 9 mei 2025 @ 15:03:18 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217585367
- Dat er mensen zijn met overtuigingen die vrij ver van de mijne af staan en dat dat voor behoorlijke frictie kan zorgen
- Dat de overheid niet zo'n ster is in rampenmanagement, mede door al dat gepolder bij ons
- Dat thuiswerken behoorlijk fijn is
- Dat ik het leven wel aan de lege kant vind zonder af en toe wat sport op TV (Eurosport had die eerste drie maanden gewoon beter op zwart gekund)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217585393
Dat ik nu ook wel inzie hoe er in Nederland zoveel joden afgevoerd konden worden in 1940-1945, want je had hier al direct corona-kliklijnen om aan te geven dat de buurman 5 mensen op bezoek had en coronaskeptici waren al snel untermenschen die de Hema niet meer in mochten.
pi_217585642
Dat het aantal randdebielen groter is dan ik eerder dacht.

@Nober @epicbeardman
pi_217585698
Dat sommige mensen zo enorm fanatiek hun overtuiging kunnen publiceren dat het bijna lijkt alsof dat de waarheid is.

Dat sommige mensen alleen maar leven op sociale media.

Dat internet prima is om te communiceren.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 9 mei 2025 @ 15:36:46 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217585739
Dat solidariteit naar ouderen niet maakt dat er andersom ook maar enige vorm van solidariteit terugkomt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 9 mei 2025 @ 16:04:36 #14
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217586111
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat solidariteit naar ouderen niet maakt dat er andersom ook maar enige vorm van solidariteit terugkomt.
Ik heb niet echt veel solidariteit met ouderen ervaren.

(dor hout)

"Dor hout In het begin van de coronacrisis werd de term 'dor hout' geïntroduceerd door columnist Marianne Zwagerman om ouderen weg te zetten als niet-productief. Voor regisseur Wilberry Jacobs was dit het startschot voor een nieuwe EO-documentaireserie waarin ouderen vertellen hoe het is om oud te zijn in Nederland."
pi_217586127
Dat er zoveel beïnvloedbare wappies rondlopen met geen enkel benul van realiteit.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 16:07:22 #16
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217586141
Dat je nog steeds NSB-ers hebt die mensen zullen verraden omdat ze mongolen zijn.

Wanneer er weer een oorlog komt zullen zij de eerste zijn die het land zullen weggeven.

Kliklijnen voor huisfeestjes waar meer dan 3 mensen aanwezig zijn :')

Kaalscheren zulke mensen
Man of Steal.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 16:07:57 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217586145
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 16:04 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik heb niet echt veel solidariteit met ouderen ervaren.

(dor hout)

"Dor hout In het begin van de coronacrisis werd de term 'dor hout' geïntroduceerd door columnist Marianne Zwagerman om ouderen weg te zetten als niet-productief. Voor regisseur Wilberry Jacobs was dit het startschot voor een nieuwe EO-documentaireserie waarin ouderen vertellen hoe het is om oud te zijn in Nederland."
Uhuh daarom hebben zoveel jongeren een vaccin genomen zeker :|W
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217586166
Dat de overheid nog minder te vertrouwen is dan ik al dacht.
blablablabla
pi_217586220
Dat mensen elkaar niets gunnen
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217586237
Dat de media een verlengstuk van staatspropaganda is.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 16:26:20 #21
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217586350
Dat mensen schaapjes zijn en waarom gebeurtenissen in de geschiedenis zo makkelijk hebben kunnen doen plaatsvinden (holocaust als voorbeeld). Mensen die echt witheet een woede-uitbarsting kregen als iemand geen anderhalve meter afstand hield en het heilig geloven in mondkapjes omdat de beste man op de televisie zei dat het waar was. Dan had je nog figuren die gingen snitchen op anderen, waarschijnlijk omdat ze zelf ook gefrustreerd waren en een ander derhalve ook niets wilde gunnen. Oprecht een donkere vlek op de recente geschiedenis.

Wetenschap bleek ook maar subjectief te zijn en de TV = autoriteit voor velen, dus dat mondkapjes of die anderhalve meter vrij snel debunked werden was ook maar bijzaak.
pi_217586729
Dat menen een snipper informatie krijgen en vervolgens denken de waarheid in pacht te hebben door het uit zijn verband te rukken.

Zie hier direct boven als een voorbeeld daar van.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:04:03 #23
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_217586743
Dat ik mezelf prima kan vermaken. Wist ik eigenlijk al, maar toch fijn om bevestigd te zien B-)
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:04:34 #24
479315 SuperNeger
pi_217586747
Oja

Mensen die: "Zo'n avondklok? Dat gaat hier echt niet gebeuren hoor het is hier geen China haha doe eens niet zo wappie!"

een maand later

"Ja zo'n avondklok dat begrijp ik wel 's avonds op feestjes vinden de meeste besmettingen plaats"

:')_!
Man of Steal.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:17:43 #25
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217586921
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:04 schreef SuperNeger het volgende:
Oja

Mensen die: "Zo'n avondklok? Dat gaat hier echt niet gebeuren hoor het is hier geen China haha doe eens niet zo wappie!"

een maand later

"Ja zo'n avondklok dat begrijp ik wel 's avonds op feestjes vinden de meeste besmettingen plaats"

:')_!
Ik heb ook van een kennis gehoord dat die zelfs zijn WAP-feestjes gewoon door liet gaan tijdens die hele Corona-periode. Dat zijn seksfeestjes.

Dus je had ook gewoon mensen die zich daar niks van aantrokken.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:17:55 #26
479315 SuperNeger
pi_217586923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik heb ook van een kennis gehoord dat die zelfs zijn WAP-feestjes gewoon door liet gaan tijdens die hele Corona-periode. Dat zijn seksfeestjes.

Dus je had ook gewoon mensen die zich daar niks van aantrokken.
Maar ging me meer van wanneer je ramen had en mensen konden het zien of in de tuin of balkon of zo.
Man of Steal.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:19:41 #27
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217586938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Maar ging me meer van wanneer je ramen had en mensen konden het zien of in de tuin of balkon of zo.
Die had gewoon een flat met ramen, hoor. Maar die seks heb je op matrassen. Dus die hadden zwaar schijt, wilde ik er maar even mee zeggen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:20:36 #28
479315 SuperNeger
pi_217586945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die had gewoon een flat met ramen, hoor. Maar die seks heb je op matrassen. Dus die hadden zwaar schijt, wilde ik er maar even mee zeggen.
Ik had een vriendin die had barbeque op een groot dakterras en kreeg gezeik omdat mensen gebeld hadden dat er meer dan 3 personen uit verschillende aanwezig waren ofzo.

Iemand zag dat dus vanuit zijn of haar raam en had politie hierover gebeld...
Man of Steal.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:22:16 #29
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217586961
Dat de vrachtwagenchauffeur niet eens durft om daadwerkelijk een sensationele verhaallijn te lanceren. Hij kan alleen maar domme debiele grapjes lanceren zonder echte gevolgen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:22:48 #30
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217586963
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:20 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik had een vriendin die had barbeque op een groot dakterras en kreeg gezeik omdat mensen gebeld hadden dat er meer dan 3 personen uit verschillende aanwezig waren ofzo.

Iemand zag dat dus vanuit zijn of haar raam en had politie hierover gebeld...
Ja dat geloof ik wel, maar er waren ook genoeg mensen die schijt hadden aan de regels en gewoon hun eigen ding bleven doen. Al was het voor seks.

Snap je wat ik bedoel?

Dus als we ooit een pandemie met een veel gevaarlijker virus krijgen, dan zijn we zwaar de lul. Ook omdat de meeste mensen niet echt snappen hoe dat gaat met de verspreiding van een virus.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:27:02 #31
479315 SuperNeger
pi_217586997
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat de vrachtwagenchauffeur niet eens durft om daadwerkelijk een sensationele verhaallijn te lanceren. Hij kan alleen maar domme debiele grapjes lanceren zonder echte gevolgen.
Wie is de vrachtwagenchauffeur?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja dat geloof ik wel, maar er waren ook genoeg mensen die schijt hadden aan de regels en gewoon hun eigen ding bleven doen. Al was het voor seks.

Snap je wat ik bedoel?

Dus als we ooit een pandemie met een veel gevaarlijker virus krijgen, dan zijn we zwaar de lul. Ook omdat de meeste mensen niet echt snappen hoe dat gaat met de verspreiding van een virus.
Ja dat zien we dan wel weer. Een griepvirus waar alleen oude of dikke mensen echt last van kunnen hebben is niet echt een probleem voor de overige 99% die het geld in het laatje brengen dunkt mij.
Man of Steal.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:44:05 #32
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217587089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Wie is de vrachtwagenchauffeur?
[..]
Ja dat zien we dan wel weer. Een griepvirus waar alleen oude of dikke mensen echt last van kunnen hebben is niet echt een probleem voor de overige 99% die het geld in het laatje brengen dunkt mij.
Ja en dan ging ik vroeger uitleggen voor welke groepen in de bevolking zo een virus gevaarlijk is, ( dus niet alleen die jij noemt) maar dat doe ik nu niet meer.

Want dat is nu juist roepen in de woestijn. Dat bedoelde ik met mijn beginpost.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:45:50 #33
479315 SuperNeger
pi_217587098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja en dan ging ik vroeger uitleggen voor welke groepen in de bevolking zo een virus gevaarlijk is, ( dus niet alleen die jij noemt) maar dat doe ik nu niet meer.

Want dat is nu juist roepen in de woestijn. Dat bedoelde ik met mijn beginpost.
ja fuck hun, gewoon niet zo dik zijn en sporten met je dikke reet en de hele wereld hoeft niet op slot vanwege een griepvirus
Man of Steal.
pi_217587161
Dat wanneer je protesteren 'koffie drinken' noemt, je extra verontwaardigd mag zijn als je een knuppel in je nek krijgt wanneer je met je action thermoskannetje gewoon stoer blijft zitten als de boel na waarschuwingen schoongeveegd wordt.
Muh demostrasieregt! :')
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_217587278
Dat bij onverwachte gebeurtenissen een zekere paniek kan uitbreken bij de overheid en dat er dan draconische noodwetten kunnen worden ingevoerd zonder enig positief effect die zo uit een tyrannie lijken te komen. Ik noem het gedoe met de QR-codes, de avondklok, de mondkapjesplicht, de afstandsregels ... en dan ook de handhaving daarvan. Bijvoorbeeld dat men dan op straat ging controleren of je niet te dicht naast iemand liep en dat je daar dan een boete van 99 euro voor kon krijgen als dat meer dan één persoon was of die persoon niet je huisgenoot was ofzo. En dat men op internet geliefden uit verschillende huishoudens dan adviseerde om geen seks te hebben maar aan verschillende kanten van het bed te gaan zitten met anderhalve meter ertussen en dan samen te masturberen. Of dat je op een gegeven moment wel weer naar de hoeren mocht maar dan alleen met mondkapje.

De absurditeit van al dit soort regels deed mij inzien dat de democratie en vrijheid maar flinterdunne laagjes zijn die eigenlijk van de een op de andere dag kunnen verdwijnen.
Mja
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:09:50 #36
479315 SuperNeger
pi_217587352
En als je echt kwetsbaar bent buiten je eigen toedoen dan maar alleen jezelf in quarantaine
Man of Steal.
pi_217587422
Ik herinner me nog goed de vrijdag 13e maand destijds dat we bericht kregen van de directie dat we de komende drie weken niet welkom waren op kantoor. Ik heb met de armen in de lucht staan juichen. Daarna werd door de maanden heen het thuiswerken gereguleerd. Dat was fantastisch. Ik moest wel enorm wennen aan vergaderen thuis achter de camera, ik vond dat een verschrikking. Maar toen eenmaal het eerste en het tweede jaar de cijfers werden gepubliceerd van de werkproductie, en die uitstegen boven die van voorgaande jaren, was het beslist: we mochten in het vervolg thuis werken wanneer we wilden. Zonder corona was dat nooit gelukt.

Verder zat ik met verbazing te kijken naar die wappies op tv. Wat een idioten. Ik neem ze nog steeds niet serieus.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 18:42:56 #38
479315 SuperNeger
pi_217587597
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef Vincent_student het volgende:
Ik herinner me nog goed de vrijdag 13e maand destijds dat we bericht kregen van de directie dat we de komende drie weken niet welkom waren op kantoor. Ik heb met de armen in de lucht staan juichen. Daarna werd door de maanden heen het thuiswerken gereguleerd. Dat was fantastisch. Ik moest wel enorm wennen aan vergaderen thuis achter de camera, ik vond dat een verschrikking. Maar toen eenmaal het eerste en het tweede jaar de cijfers werden gepubliceerd van de werkproductie, en die uitstegen boven die van voorgaande jaren, was het beslist: we mochten in het vervolg thuis werken wanneer we wilden. Zonder corona was dat nooit gelukt.

Verder zat ik met verbazing te kijken naar die wappies op tv. Wat een idioten. Ik neem ze nog steeds niet serieus.
Kunnen thuiswerken is letterlijk het enige positieve wat deze shit met zich heeft meegebracht. En dat er misschien 0.001% meer wordt gezorgd voor publieke hygiënische voorzieningen zoals plekken om je handen te wassen/ontsmetten.
Man of Steal.
pi_217587635
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:42 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Kunnen thuiswerken is letterlijk het enige positieve wat deze shit met zich heeft meegebracht. En dat er misschien 0.001% meer wordt gezorgd voor publieke hygiënische voorzieningen zoals plekken om je handen te wassen/ontsmetten.
De anderhalve meter afstand vond ik ook een hele goede. Ik zou willen dat dat nu nog zo was. Ik heb geen zin aan menselijk contact. En dat gedoe over de avondklok, onbegrijpelijk.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 19:33:42 #40
479315 SuperNeger
pi_217587999
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
De anderhalve meter afstand vond ik ook een hele goede. Ik zou willen dat dat nu nog zo was. Ik heb geen zin aan menselijk contact. En dat gedoe over de avondklok, onbegrijpelijk.
Of dat de winkelwagens muntjes nodig hebben. Bij mijn AH XL moet je tegenwoordig weer muntje in het karretje stoppen omdat te veel tokkies de wagentjes meenemen of ergens laten staan :')
Man of Steal.
pi_217588083
Wat mij erg bijstaat is : Er spelen opeens dingen in de maatschappij en overal waar je komt lijkt kabaal te zijn maar je krijgt de juiste mensen niet te spreken dus ben je opeens irl slecht geinformeerd?
pi_217589476
Het enige fijne vond ik de anderhalve meter afstand houden, voor de rest was het linksom of rechtsom een ...periode.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:45:28 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217589945
Ik heb geleerd dat de grenzen binnen de EU van de ene op de andere dag gesloten kunnen worden. Dat thuiswerken erg fijn is. En dat ik het leven met afstand houden helemaal prima vond.
pi_217590046
Dat sommige mensen nog gekker zijn dan ik al dacht.
Dat ik het wel lekker rustig vond eigenlijk.
pi_217590356
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb geleerd dat niet alle mensen in de wetenschap geloven ( dat dacht ik echt, ja :o :o ) Ik ben ook opgegroeid in een familie waarvan heel veel mensen in de gezondheidszorg werken. Dan is dat gewoon logisch.

Ik heb ook geleerd dat je mensen die daar anders over denken niet kan overtuigen, en dat je dat gewoon los moet laten.

En jullie?
Ik herken veel in wat je zegt. Ik dacht ook altijd dat wetenschap voor iedereen vanzelfsprekend was, maar de afgelopen jaren hebben me laten zien dat dat niet zo is. Die overtuigingen zitten vaak diep, en ik ben erachter gekomen dat discussies daarover weinig zin hebben. Iedereen heeft z’n eigen kijk op de wereld, en dat moet je soms gewoon accepteren. Uiteindelijk draait het erom dat je je eigen weg vindt en niet te veel energie verspilt aan het proberen te overtuigen van anderen. Dat besef heeft me wel rust gegeven.
Ui verwijderd door admin.
pi_217590394
Voor corona kon je een verschil van mening met iemand hebben en sinds corona kun je een verschil van feiten met iemand hebben. Dit is niet per se door corona ontstaan, maar het heeft het aantal feitengelovers wel flink doen afnemen heb ik het idee.

Ik vind dat heel apart en moeilijk om mee om te gaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 07:20:57 #47
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_217590999
Dat een onzichtbaar iets de hele wereld stil kan zetten – en dat stilte niet per se rust betekent.
Dat thuis soms aanvoelt als een kluis, en soms als een kluizenaarsoord.
Dat aanraking pas opvalt als je huid ernaar hunkert.
Dat complottheorieën groeien in leegtes waar vertrouwen had moeten wonen.
Dat zelfs zuurstof politiek kan worden.

Maar ook:
Dat buren ineens weer buren werden.
Dat lucht weer helder werd toen wij het even lieten.
Dat de mens een taaie soort is – breekbaar, maar vol vindingrijkheid. En dat we allemaal – artys, dichter, bakker, denker – even kwetsbaar zijn.
Maar dus ook: even waardevol.

We vergaten iets essentieels, geloof ik – niet alleen hoe het voelt om de lucht zonder angst in te ademen, maar ook hoe nauw we verweven zijn.
We leerden handgeld smeren, maar vergaten elkaars pijn te voelen. We deelden cijfers, maar geen rouw.
We klapten voor zorghelden, maar maakten hun werk nooit lichter.

En misschien vergaten we ook dat ''terug naar normaal'' soms betekent: terug naar wat eigenlijk nooit goed was. Te druk, te snel, te luid. Te weinig tijd om stil te staan bij wat ons mens maakt.
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:26:20 #48
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_217592134
In de afgelopen jaren heb ik gemerkt dat er steeds meer mensen zijn die geloven in complottheorieën en onjuiste informatie. Deze 'wappies', zoals ze vaak worden genoemd, hebben de samenleving in de war gebracht met hun eigen onderzoek op het internet.

De wereld vóór en na Corona voelt als twee verschillende werelden. De pandemie heeft niet alleen ons dagelijks leven veranderd, maar ook de manier waarop we informatie bekijken en begrijpen. We leven nu in een tijd waarin het moeilijker wordt om te zien wat waar is en wat niet. De opkomst van mensen zoals Trump als president laat goed zien hoe vreemd de situatie is; zijn uitspraken en gedrag zijn vaak een voorbeeld van de verwarring die in onze maatschappij heerst.

Het is zorgwekkend om te zien hoe deze bizarre wereld steeds groter lijkt te worden. Het roept de vraag op hoe we als samenleving weer terug kunnen naar een plek waar we op feiten en betrouwbare informatie kunnen vertrouwen.
pi_217593559
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 16:06 schreef YoopY het volgende:
Dat er zoveel beïnvloedbare wappies rondlopen met geen enkel benul van realiteit.
Gelukkig compenseren de schapen in volgzaamheid.
pi_217593659
Dat er héél veel oliedomme mensen zijn #wappies _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')