quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:57 schreef Evangelion het volgende:
Dat ik makkelijk 3 weken zonder menselijk contact kan.
Ik heb niet echt veel solidariteit met ouderen ervaren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat solidariteit naar ouderen niet maakt dat er andersom ook maar enige vorm van solidariteit terugkomt.
Uhuh daarom hebben zoveel jongeren een vaccin genomen zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb niet echt veel solidariteit met ouderen ervaren.
(dor hout)
"Dor hout In het begin van de coronacrisis werd de term 'dor hout' geïntroduceerd door columnist Marianne Zwagerman om ouderen weg te zetten als niet-productief. Voor regisseur Wilberry Jacobs was dit het startschot voor een nieuwe EO-documentaireserie waarin ouderen vertellen hoe het is om oud te zijn in Nederland."
Ik heb ook van een kennis gehoord dat die zelfs zijn WAP-feestjes gewoon door liet gaan tijdens die hele Corona-periode. Dat zijn seksfeestjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:04 schreef SuperNeger het volgende:
Oja
Mensen die: "Zo'n avondklok? Dat gaat hier echt niet gebeuren hoor het is hier geen China haha doe eens niet zo wappie!"
een maand later
"Ja zo'n avondklok dat begrijp ik wel 's avonds op feestjes vinden de meeste besmettingen plaats"_!
Maar ging me meer van wanneer je ramen had en mensen konden het zien of in de tuin of balkon of zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb ook van een kennis gehoord dat die zelfs zijn WAP-feestjes gewoon door liet gaan tijdens die hele Corona-periode. Dat zijn seksfeestjes.
Dus je had ook gewoon mensen die zich daar niks van aantrokken.
Die had gewoon een flat met ramen, hoor. Maar die seks heb je op matrassen. Dus die hadden zwaar schijt, wilde ik er maar even mee zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ging me meer van wanneer je ramen had en mensen konden het zien of in de tuin of balkon of zo.
Ik had een vriendin die had barbeque op een groot dakterras en kreeg gezeik omdat mensen gebeld hadden dat er meer dan 3 personen uit verschillende aanwezig waren ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die had gewoon een flat met ramen, hoor. Maar die seks heb je op matrassen. Dus die hadden zwaar schijt, wilde ik er maar even mee zeggen.
Ja dat geloof ik wel, maar er waren ook genoeg mensen die schijt hadden aan de regels en gewoon hun eigen ding bleven doen. Al was het voor seks.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik had een vriendin die had barbeque op een groot dakterras en kreeg gezeik omdat mensen gebeld hadden dat er meer dan 3 personen uit verschillende aanwezig waren ofzo.
Iemand zag dat dus vanuit zijn of haar raam en had politie hierover gebeld...
Wie is de vrachtwagenchauffeur?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat de vrachtwagenchauffeur niet eens durft om daadwerkelijk een sensationele verhaallijn te lanceren. Hij kan alleen maar domme debiele grapjes lanceren zonder echte gevolgen.
Ja dat zien we dan wel weer. Een griepvirus waar alleen oude of dikke mensen echt last van kunnen hebben is niet echt een probleem voor de overige 99% die het geld in het laatje brengen dunkt mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, maar er waren ook genoeg mensen die schijt hadden aan de regels en gewoon hun eigen ding bleven doen. Al was het voor seks.
Snap je wat ik bedoel?
Dus als we ooit een pandemie met een veel gevaarlijker virus krijgen, dan zijn we zwaar de lul. Ook omdat de meeste mensen niet echt snappen hoe dat gaat met de verspreiding van een virus.
Ja en dan ging ik vroeger uitleggen voor welke groepen in de bevolking zo een virus gevaarlijk is, ( dus niet alleen die jij noemt) maar dat doe ik nu niet meer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wie is de vrachtwagenchauffeur?
[..]
Ja dat zien we dan wel weer. Een griepvirus waar alleen oude of dikke mensen echt last van kunnen hebben is niet echt een probleem voor de overige 99% die het geld in het laatje brengen dunkt mij.
ja fuck hun, gewoon niet zo dik zijn en sporten met je dikke reet en de hele wereld hoeft niet op slot vanwege een griepvirusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja en dan ging ik vroeger uitleggen voor welke groepen in de bevolking zo een virus gevaarlijk is, ( dus niet alleen die jij noemt) maar dat doe ik nu niet meer.
Want dat is nu juist roepen in de woestijn. Dat bedoelde ik met mijn beginpost.
Kunnen thuiswerken is letterlijk het enige positieve wat deze shit met zich heeft meegebracht. En dat er misschien 0.001% meer wordt gezorgd voor publieke hygiënische voorzieningen zoals plekken om je handen te wassen/ontsmetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:17 schreef Vincent_student het volgende:
Ik herinner me nog goed de vrijdag 13e maand destijds dat we bericht kregen van de directie dat we de komende drie weken niet welkom waren op kantoor. Ik heb met de armen in de lucht staan juichen. Daarna werd door de maanden heen het thuiswerken gereguleerd. Dat was fantastisch. Ik moest wel enorm wennen aan vergaderen thuis achter de camera, ik vond dat een verschrikking. Maar toen eenmaal het eerste en het tweede jaar de cijfers werden gepubliceerd van de werkproductie, en die uitstegen boven die van voorgaande jaren, was het beslist: we mochten in het vervolg thuis werken wanneer we wilden. Zonder corona was dat nooit gelukt.
Verder zat ik met verbazing te kijken naar die wappies op tv. Wat een idioten. Ik neem ze nog steeds niet serieus.
De anderhalve meter afstand vond ik ook een hele goede. Ik zou willen dat dat nu nog zo was. Ik heb geen zin aan menselijk contact. En dat gedoe over de avondklok, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:42 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Kunnen thuiswerken is letterlijk het enige positieve wat deze shit met zich heeft meegebracht. En dat er misschien 0.001% meer wordt gezorgd voor publieke hygiënische voorzieningen zoals plekken om je handen te wassen/ontsmetten.
Of dat de winkelwagens muntjes nodig hebben. Bij mijn AH XL moet je tegenwoordig weer muntje in het karretje stoppen omdat te veel tokkies de wagentjes meenemen of ergens laten staanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
De anderhalve meter afstand vond ik ook een hele goede. Ik zou willen dat dat nu nog zo was. Ik heb geen zin aan menselijk contact. En dat gedoe over de avondklok, onbegrijpelijk.
Ik herken veel in wat je zegt. Ik dacht ook altijd dat wetenschap voor iedereen vanzelfsprekend was, maar de afgelopen jaren hebben me laten zien dat dat niet zo is. Die overtuigingen zitten vaak diep, en ik ben erachter gekomen dat discussies daarover weinig zin hebben. Iedereen heeft z’n eigen kijk op de wereld, en dat moet je soms gewoon accepteren. Uiteindelijk draait het erom dat je je eigen weg vindt en niet te veel energie verspilt aan het proberen te overtuigen van anderen. Dat besef heeft me wel rust gegeven.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb geleerd dat niet alle mensen in de wetenschap geloven ( dat dacht ik echt, ja![]()
) Ik ben ook opgegroeid in een familie waarvan heel veel mensen in de gezondheidszorg werken. Dan is dat gewoon logisch.
Ik heb ook geleerd dat je mensen die daar anders over denken niet kan overtuigen, en dat je dat gewoon los moet laten.
En jullie?
Gelukkig compenseren de schapen in volgzaamheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:06 schreef YoopY het volgende:
Dat er zoveel beïnvloedbare wappies rondlopen met geen enkel benul van realiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |