SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen idee. Dan moet @:Rob het plaatje maar posten.![]()
Van je zusjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ook geeeeeeeeeeeeeeen idee welk plaatje dat is.![]()
Zie edit.quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mag je in mijn dm droppen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Gewoon allebeiquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes vind ik nog lekkerder dan Bastognekoeken![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn er super veel dus kom maar. Uurtje is het zover.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Snap ik want zitten er meestal 4 in een pak.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toegegeven: Saucijzenbroodjes eet ik niet in porties van 3
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2448 / +285 / +163 / 4667 / 4993
2. HappyCharly / 278 / +3 / +68 / 279 / 354
3. devzero / 268 / +36 / +5 / 208 / 268
4. KillemWieft / 254 / +75 / +38 / 130 / 212
5. Harrie / 246 / +1 / +0 / 372 / 482
6. Dr.Mikey / 235 / +24 / +24 / 123 / 186
7. hemarookworst / 211 / +29 / +45 / 450 / 609
8. _UserName_ / 205 / +9 / +73 / 134 / 204
9. aeque / 195 / +76 / +16 / 687 / 878
10. KoningWouter / 159 / +71 / +5 / 521 / 655
11. mario390 / 143 / +0 / +58 / 33 / 69
12. gebrokenglas / 136 / +10 / +0 / 635 / 804
13. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
14. marc0871 / 107 / +46 / +61 / 6 / 30
15. sp3c / 99 / +8 / +11 / 167 / 207
16. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
17. Moonlight / 87 / +23 / +2 / 201 / 251
18. Rob / 84 / +7 / +4 / 44 / 71
19. MizzezAmy / 76 / +19 / +0 / 518 / 618
20. loveislikeakiss / 69 / +25 / +0 / 532 / 637SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Laat staan 22!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toegegeven: Saucijzenbroodjes eet ik niet in porties van 3![]()
![]()
Beckers had vroeger echt goddelijke worstenbroodjes. Gaan ze de receptuur veranderen.Krengen waren niet meer te vreten en inmiddels kan ik ze ook nergens meer in de supermarkt vinden.
Heb jij een zusje?quote:
En misschien nog belangrijker wel, heb jij een broer?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hoe plaats je jezelf uit de marktquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:31 schreef aeque het volgende:
Beckers had vroeger echt goddelijke worstenbroodjes. Gaan ze de receptuur veranderen.Krengen waren niet meer te vreten en inmiddels kan ik ze ook nergens meer in de supermarkt vinden.
![]()
![]()
Nee ik heb geen zusje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij een zusje?
Wel een broertje, hoezo?![]()
Gewoon interessequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zusje.
Wel een broertje, hoezo?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij een zusje?
Amy wil picquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zusje.
Wel een broertje, hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amy wil pic
Deze man weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amy wil pic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja vond ik wel. Maar moet nu steeds aan Peter Gilles denken bij het woord worstenbroodje en hoor dan hatsaflats en heb direct geen trek meerquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jazeker, anders kan ik geen zusje zijn!quote:
Een 5 jaar oudere broer en 4 jaar oudere zusIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je komt hier ook altijd wel onaangekondigd binnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben een date voor je aan het regelenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, anders kan ik geen zusje zijn!
Een 5 jaar oudere broer en 4 jaar oudere zus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben een date voor je aan het regelen
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Met een naam als nareman kan dat alleen maar een succes worden.
[..]
[ afbeelding ]!
DM staat altijd open voor picsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik app der wel ff of ik pics mag sturen![]()
Of regel gelijk een date net zoals KW dat doet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik app der wel ff of ik pics mag sturenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Of regel gelijk een date net zoals KW dat doet.![]()
Nare man, ja dat klinkt wel als mijn typequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Match made in heavenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nare man, ja dat klinkt wel als mijn type![]()
![]()
Ja dat is een anagram van zijn echte naam.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nare man, ja dat klinkt wel als mijn type
Met zijn voor en achternaam kun je precies maken: knip
[ Bericht 1% gewijzigd door KoningWouter op 09-05-2025 16:30:41 ]![]()
Toch altijd weer die badboys he.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nare man, ja dat klinkt wel als mijn type
Klinkt primaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is een anagram van zijn echte naam.
Met zijn voor en achternaam kun je precies maken: Nareman Negerklit
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is een anagram van zijn echte naam.
Met zijn voor en achternaam kun je precies maken: Nareman Negerklit![]()
![]()
Zo wordt er vanalles via dts geregeld, een baan, de liefdequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Is hij ook een beetje gek?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij is zo ook op de verjaardag. Zal hem wel even vragen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo wordt er vanalles via dts geregeld, een baan, de liefdeAlleen voor geselecteerde users blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo wordt er vanalles via dts geregeld, een baan, de liefdeWaar DTS toch allemaal niet goed voor isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
![]()
Ah, mijn omschrijving:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij is zo ook op de verjaardag. Zal hem wel even vragen.
Nare vrouw, lelijk, viesdik, 41 jaar, beetje raar, maar wel lief
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, mijn omschrijving:
Nare vrouw, lelijk, viesdik, 41 jaar, beetje raar, maar wel lief![]()
![]()
![]()
![]()
Je vergat: voorliefde voor alles wat wit is.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb het hem via WA gestuurd. Hij zit nu in de auto, dus vanavond heb ik uitsluitsel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, mijn omschrijving:
Nare vrouw, lelijk, viesdik, 41 jaar, beetje raar, maar wel lief![]()
![]()
quote:
quote:
Chocolademelk dan? Ijskoffie?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het hem via WA gestuurd. Hij zit nu in de auto, dus vanavond heb ik uitsluitsel.
Ik ben unlovablequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet jij misschien toch maar met Amy daten![]()
![]()
Ahw dat geloof ik nietquote:
Ik dacht dat jij gewoon stiekem nare man was
En wat is je mening over kaas?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik wel, lekker zoetquote:
Maar bruine chocolademelk met slagroom lust ik stiekem ook wel
Nee Nareman is echt mijn broertjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw dat geloof ik niet
Ik dacht dat jij gewoon stiekem nare man was![]()
![]()
Ah oke, anders kende ik nog wel iemand voor je.quote:
Oohhh hahaha, die is dus veels te jong voor mijquote:
Is je broertje wel nog single? Kunnen jullie samen op jacht?
Oh, geen probleem ermee om alle kaas in mn eentje op te eten hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah oke, anders kende ik nog wel iemand voor je.
#viesdikIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Val jij niet op lekker jong?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oohhh hahaha, die is dus veels te jong voor mij
Is je broertje wel nog single? Kunnen jullie samen op jacht?![]()
![]()
Statushoudende nektasje buurman wilt geen buurtbemiddelingsgesprek. Goh wat een verrassing.
Die is vandaag 36 geworden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je broertje wel nog single? Kunnen jullie samen op jacht?Wilde niet te veel info geven maar is nu toch al gebeurd.
Ja die is ook single.Alleen moet hij eens met zijn reet van zijn bureaustoel komen en onder de mensen komen.
![]()
Gefeliquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is vandaag 36 geworden.Wilde niet te veel info geven maar is nu toch al gebeurd.
Ja die is ook single.Alleen moet hij eens met zijn reet van zijn bureaustoel komen en onder de mensen komen.
![]()
![]()
Nee?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee?Maar dan is ie dus niet te jong voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je een meeting vergeet en je 10 minuten voor het geplande einde binnen valt. En je dan binnen 8 minuten alles hebt afgehandeld. Ik moet dit vaker doen![]()
![]()
[..]
Nee?panseksueel gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is je broertje wel nog single? Kunnen jullie samen op jacht?36 is toch niet te jong voor jou Amy?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is vandaag 36 geworden.Wilde niet te veel info geven maar is nu toch al gebeurd.
[..]
Nee?En dan toch een vraagteken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jet juiste antwoord was natuurlijk "ik val wel op lekkerquote:"
+jonguh!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jet juiste antwoord was natuurlijk "ik val wel op lekker"
![]()
![]()
Oh, ik dacht dat jij rond de 36 zat, maar dan schelen jullie gewoon niet zoveel in leeftijdquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik ben 38quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij rond de 36 zat, maar dan schelen jullie gewoon niet zoveel in leeftijd![]()
![]()
Jeetje, ik ben niet scherp vandaagquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, vroeg me af waar die wijsheid op gestoeld wasquote:
Ik weet niet of ik dat voor je kan beantwoorden?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vroeg me af waar die wijsheid op gestoeld was![]()
Jij kan alles devquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat voor je kan beantwoorden?![]()
Ze is bezetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Of regel gelijk een date net zoals KW dat doet.
Daar voelt zowel zij als ik niks van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ongesteld worden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ook niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat voor je kan beantwoorden?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dan had het allang in het schriftje gestaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschien staat het wel in het schriftje van gggquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had het allang in het schriftje gestaan.![]()
Voel je niets vanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:18 schreef StevenHyde het volgende:
38 en 41 is toch helemaal niet zo'n groot verschil amy en wouter?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voel je niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me iig niet anders als 41 jarige ten opzichte van dat ik 38 was
Groetjes aan je broertje van fok en speciaal van Amy.quote:
Vraag me af in welke context je die zou willen gebruiken....quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
wtfdeze heb ik niet eerder gezien
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Bondagequote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me af in welke context je die zou willen gebruiken....
Om de huidige politieke situatie uit te beelden?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me af in welke context je die zou willen gebruiken....![]()
![]()
op extreemradicaalrechtse fora denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Vraag me af in welke context je die zou willen gebruiken....Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We gaan die kant misschien wel op maar op dit moment zijn we er gelukkig nog niet. Beetje te vroeg dusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om de huidige politieke situatie uit te beelden?![]()
![]()
Ja het was ook wel ietwat gekscherendquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:31 schreef bondage het volgende:
[..]
We gaan die kant misschien wel op maar op dit moment zijn we er gelukkig nog niet. Beetje te vroeg dus![]()
![]()
Ik keek gister zo'n Engels Amerikaanse Lubach op HBO (naam is me ontschoten), werd er wel wat verdrietig vanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Door hoe slecht het was?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik keek gister zo'n Engels Amerikaanse Lubach op HBO (naam is me ontschoten), werd er wel wat verdrietig van![]()
Zou kunnen maar slechte naam voor FOK gezien ze zijn afgeleid van onze smilies, die tweede dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op extreemradicaalrechtse fora denk ik
Bedoelde meer het gebruik op dit forum![]()
![]()
John Oliver was het!quote:
Door alles wat hij vertelde over Trump. Dus jaIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Maar het item over de visdeurbel was natuurlijk wel geweldig
Trump is sowieso om verdrietig van te wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
John Oliver was het!
Door alles wat hij vertelde over Trump. Dus ja![]()
of in cynische contextquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou kunnen maar slechte naam voor FOK gezien ze zijn afgeleid van onze smilies, die tweede dan.
Bedoelde meer het gebruik op dit forumUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat moet ik me voorstellen bij een visdeurbel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar het item over de visdeurbel was natuurlijk wel geweldig
Deze site hielp niet echt om duidelijkheid te krijgen: https://visdeurbel.nl/![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een visdeurbel?
Deze site hielp niet echt om duidelijkheid te krijgen: https://visdeurbel.nl/It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Sarcastischequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar wel leuke show, vind ik danquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sarcastische
KillempieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb er wel eens eerder een fragment van gezien. Hij komt over als iemand die vooral zichzelf grappig vindt.quote:
Maar ik heb er te weinig van gezien om er een goed oordeel over te vellen![]()
![]()
Karma is aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
Neinquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazekerquote:Zit lekker in de tuin nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JazekerZit lekker in de tuin nu.
WoohoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heerlijk gevoel he![]()
![]()
quote:Echt wel!
Heb gister het gras gemaaidburen vroegen of ik gek was geworden omdat ik dat een paar weken terug ook al had gedaan.
Oke toen vooral alles met de grasschaar geknipt. Kl*te werk was dat.
Smile, it's free therapy.![]()
Een beetje zoals Lubach dusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens eerder een fragment van gezien. Hij komt over als iemand die vooral zichzelf grappig vindt.
Maar ik heb er te weinig van gezien om er een goed oordeel over te vellen
Werkschuw volk die vrouwen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Echt wel!
Heb gister het gras gemaaidburen vroegen of ik gek was geworden omdat ik dat een paar weken terug ook al had gedaan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rare vraag van je buren. Die moeten toch al lang weten dat je gek bentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Echt wel!
![]()
![]()
Met een grasschaar is idd een lekker werk![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Is heul nie waar nie!
grasmaaien is echt niet leuk om t doen. Vind ik ook meer een mannenklus
FOK! dus?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op extreemradicaalrechtse fora denk ik![]()
Je bent zelluf een mannenklusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Is heul nie waar nie!
grasmaaien is echt niet leuk om t doen. Vind ik ook meer een mannenklus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rare vraag van je buren. Die moeten toch al lang weten dat je gek bent![]()
![]()
Met een grasschaar is idd een lekker werkze mogen blij zijn met zo'n leuke buuf
Die aan de andere kant?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ze mogen blij zijn met zo'n leuke buuf
![]()
![]()
Ik heb hem wel eens gezien. Goede showquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
John Oliver was het!
Door alles wat hij vertelde over Trump. Dus ja![]()
Rechtsdragend. Maar daar houdt het wel bij opquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus jij bent ook radicaal rechts?![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Is heul nie waar nie!
grasmaaien is echt niet leuk om t doen. Vind ik ook meer een mannenklus
Ik ben @greysbones aan het gek maken dat ze hier stenen komt leggenquote:![]()
Als goede vriendin zou ze dat best kunnen doen
Ik wist hetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wonen wel 2 vrouwen toevalllig![]()
![]()
Maar die zijn niet aardig![]()
![]()
Ja, maar wel beetje deprimerend misschien als je in Amerika woont?quote:
Mja dat is het ook wel als je zijn show niet kijkt natuurlijk
Lekker scharen ✂✂quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup zo zijn ze![]()
2 zure leraarscharen wonen er![]()
![]()
![]()
In ruil voor Groenland, wordt de Noordzee wel binnenkort veranderd in de Zee van Denemarken. Goede ruil toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar wel beetje deprimerend misschien als je in Amerika woont?
Mja dat is het ook wel als je zijn show niet kijkt natuurlijk![]()
Ik heb nog een paar stenen voor je.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben @:greysbones aan het gek maken dat ze hier stenen komt leggen![]()
Als goede vriendin zou ze dat best kunnen doen
En nog een mooie asbak erbij voor de rokersquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar stenen voor je.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ruilen doet huilenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
In ruil voor Groenland, wordt de Noordzee wel binnenkort veranderd in de Zee van Denemarken. Goede ruil toch?![]()
Maar dat is het toch wel
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:12 schreef devzero het volgende:
[..]
En nog een mooie asbak erbij voor de rokers
[ afbeelding ]
Zo maar de dutje idd. Val haast omquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar stenen voor je.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zou wel weten wie ik eronder wil hebben dan ook![]()
Ik heb een lijstjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou wel weten wie ik eronder wil hebben dan ook![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik snap soms echt niets van Ikea
Alles kan met de post, behalve de lijstjes van 10x15
Trotste mama van Ambar
quote:Komen we wel uit
![]()
Heb je nog nieuws over Amber gehoord? En nog proficiat met je verjaardag.Smile, it's free therapy.![]()
Dankquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Komen we wel uit
![]()
Heb je nog nieuws over Amber gehoord? En nog proficiat met je verjaardag.
Ambar gaat dinsdag naar de dierenorthopeet van de uni van Coimbra voor een consult. Daarna hoor ik meer.Trotste mama van Ambar
Oh oke. Nog een paar dagen en dan weet je meer. Spannend!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank
Ambar gaat dinsdag naar de dierenorthopeet van de uni van Coimbra voor een consult. Daarna hoor ik meer.Smile, it's free therapy.![]()
Hij heeft nu nog ontstekingsremmers gekregen en hij gaat gewoon door mijn zijn vrolijke zelf zijn. Maar tot nu toe ziet het er allemaal nog wel goed uit, moet alleen geduld hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh oke. Nog een paar dagen en dan weet je meer. Spannend!Trotste mama van Ambar
Gelukkig heeft ze niet veel last van de ontstekingsremmers (die van mij gaat ervan braken) en is ze vrolijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog ontstekingsremmers gekregen en hij gaat gewoon door mijn zijn vrolijke zelf zijn. Maar tot nu toe ziet het er allemaal nog wel goed uit, moet alleen geduld hebben.
Je bent er al lang over bezig geweest. Wel of geen hond.. knoop doorgehakt en dan dit. Komt hopelijk allemaal goed alleen duurt het iets langer.Smile, it's free therapy.![]()
Jups en er is tussen al die honden die ik bekeken heb nog met geen enkele hond deze klik geweest. Dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze niet veel last van de ontstekingsremmers (die van mij gaat ervan braken) en is ze vrolijk.
Je bent er al lang over bezig geweest. Wel of geen hond.. knoop doorgehakt en dan dit. Komt hopelijk allemaal goed alleen duurt het iets langer.Trotste mama van Ambar
Afwachten hoop op goed nieuws voor je/ jullie en dat ze snel hierheen kan komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups en er is tussen al die honden die ik bekeken heb nog met geen enkele hond deze klik geweest. Dus.Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: