quote:Op maandag 26 mei 2025 21:23 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan stroom in die dressing room? Lampjes stonden aan ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zou zeggen dat we ongeveer op de helft zitten nu.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Vond het een prima afluister, als niet-game-speler. Al merk je wel echt dat het soms recht uit een game komt, bijvoorbeeld die Seraphite ophangscene.
Wel beetje closure, iedereen lekker weer bij elkaar op het einde, maar dan Jesse...
Wel blij dat ze die baby er niet heeft uitgehaald. Dan zit je daar mee opgescheept voor de rest van het verhaal. Dat zou echt heel irritant zijn.
Seizoen één was wel echt beter, maar heb me hier ook echt prima vermaakt. Ik hoop alleen niet dat seizoen drie allemaal Abby wordt. Misschien één standalone aflevering ofzo, want je wil ook gewoon graag verder met de mensen die je al kent. Zoals ik eerder zei, zoiets doen doet de serie echt niet ten goede.
Voor de game spelers, hoe veel procent verhaal is er nog te gaan? Of is dat echt heel veel Abby, en dan een beetje afluister met Ellie (wat dan seizoen vier moet worden?). Niet te grote spoilers geven aub.
Seizoen drie gaat zwaar op Abby leunenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:15 schreef Discombobulate het volgende:
Vond het een prima afluister, als niet-game-speler. Al merk je wel echt dat het soms recht uit een game komt, bijvoorbeeld die Seraphite ophangscene.
Wel beetje closure, iedereen lekker weer bij elkaar op het einde, maar dan Jesse...
Wel blij dat ze die baby er niet heeft uitgehaald. Dan zit je daar mee opgescheept voor de rest van het verhaal. Dat zou echt heel irritant zijn.
Seizoen één was wel echt beter, maar heb me hier ook echt prima vermaakt. Ik hoop alleen niet dat seizoen drie allemaal Abby wordt. Misschien één standalone aflevering ofzo, want je wil ook gewoon graag verder met de mensen die je al kent. Zoals ik eerder zei, zoiets doen doet de serie echt niet ten goede.
Voor de game spelers, hoe veel procent verhaal is er nog te gaan? Of is dat echt heel veel Abby, en dan een beetje afluister met Ellie (wat dan seizoen vier moet worden?). Niet te grote spoilers geven aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond beide scènes met de Scars onnodig, maar de tweede scène sloeg echt werkelijk nergens op.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:50 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, nog 2 klachten sorry
Die scene dat ze bijna werd opgehangen sloeg nergens op en voegt niks toe aan het verhaal
Die tekst van "I'm not like you" toen ze beloofde hun niet te vermoorden sloeg nergens op. Zij hebben Ellie immers ook/wel laten leven. Wat een dom mens zeg.
En dat gevoel van het spel mis ik juist in de show. Dit voelt veel meer als een show over de relatie tussen Ellie en Dina terwijl ze ook nog op zoek zijn naar Abby. In het spel voel je de wraakgevoelens veel meer. Ze wil wraak op iedereen, niet alleen Abby. Nu komt het slechts soms naar boven.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
Abby’s verhaal is ook een stuk meer interessant in TLOU Part II. Ellies verhaal is puur wraak nemen. Bij Abby is het meer een reis zoals in TLOU Part I/Seizoen 1. Joel is gewoon middelmatig weggezet helaas in het algehele verhaal, waardoor Abby al meteen op een achterstand begint bij de meeste mensen.
Seizoen 3 heeft in ieder geval meer potentie dan het afgelopen seizoen.
Daar hadden ze het moeten eindigen. Dat was de ideale cliffhanger geweest.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:34 schreef DKUp het volgende:
You’ve wasted it
Ik wist het
Nou ze hadden wel twee afleveringen meer mogen gebruiken voor seizoen 2.
Het moet standalone ook goed zijn hé. Het moet niet zo zijn dat je dan maar de spellen moet spelen. Nogmaals, seizoen drie zwaar op Abby leunend zou echt heel matig zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:20 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Seizoen drie gaat zwaar op Abby leunen
Maar je hebt nu twee jaar de tijd om de spellen te gaan spelen, kan ik van harte aanraden en dan is ze gelijk bekend voor je
Je zegt het al: in de game. Dit is de show dat wordt wel uitgelegd in S3.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:29 schreef Bananenpap het volgende:
Er klopt iets niet aan het einde. In de game heeft Ellie haar kaart mee waar hun schuilplaats in het theater op staat, die ze in alle haast na haar moord op Owen en Mel achterlaat. Daardoor weet Abby uiteindelijk waar ze de moordenaars kan vinden. In de serie stippelt Owen iets uit op zijn eigen landkaart. Maar volgens mij laat Ellie dit keer geen sporen achter die naar het theater leiden. Dus hoe weet Abby in de serie waar ze moet zijn?
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het moet standalone ook goed zijn hé. Het moet niet zo zijn dat je dan maar de spellen moet spelen. Nogmaals, seizoen drie zwaar op Abby leunend zou echt heel matig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet.Ik kies ook graag één kant, en dat is gewoon de kant van Ellie en haar groep. Waarom? Heel simpel: alle twee seizoenen gaan al over haar en je hebt met haar een band. Daarom zou het m.i. ook matig zijn als ze heavy op Abby gaan in seizoen drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het moet niet een serie zijn voor de game spelers, maar voor iedereen, ook mensen die de game niet gespeeld hebben.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ja. Maar het bronmateriaal is nou eenmaal ook in tweeën gesplitst. Het is gek als je Abby enkel als bad guy neerzet en haar kant niet vertelt. Dan mis je zoveel wat TLOU2 interessant maakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kies ook graag één kant, en dat is gewoon de kant van Ellie en haar groep. Waarom? Heel simpel: alle twee seizoenen gaan al over haar en je hebt met haar een band. Daarom zou het m.i. ook matig zijn als ze heavy op Abby gaan in seizoen drie.
Maar het moet niet een serie zijn voor de game spelers, maar voor iedereen, ook mensen die de game niet gespeeld hebben.
Werkt misschien voor een game, maar niet een serie. Dan hadden ze Abby in seizoen één al moeten introduceren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Maar het bronmateriaal is nou eenmaal ook in tweeën gesplitst. Het is gek als je Abby enkel als bad guy neerzet en haar kant niet vertelt. Dan mis je zoveel wat TLOU2 interessant maakt.
Eens. Wat betreft het volgende seizoen, dat hoeft van mij niet 3-4 afleveringen van Abby. Zoals ik zei één aflevering is prima. Als je 20 uur Abby hebt om te gamen, dan bouw je veel sneller gewoon een band op en dan werkt het wel, maar in een serie niet denk ik. We hebben haar amper gezien en totaal geen band met haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
https://www.rollingstone.(...)2-finale-1235343181/
Rolling Stone had wel een terechte kritiek wat mij betreft. Het lijkt me ook een rare keuze hoe de tijdslijn nu is gelopen. Want als ik het goed begrijp gaan we dus het volgende seizoen opeens een paar dagen terug in de tijd met Abby, die we nu nog amper kennen. Maar ze hadden gewoon het verhaal chronologisch kunnen vertellen door heen en weer te gaan tussen Ellie en Abby. Of als ze het gescheiden houden zoals nu hadden ze helemaal niet hoeven onthullen dat Abby's vader een dokter in dat ziekenhuis was, had ons kijkers dan helemaal in het duister gehouden.
Hoe veel procent Abby en hoe veel Ellie?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou zeggen dat we ongeveer op de helft zitten nu.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe veel procent Abby en hoe veel Ellie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zegt het al: in de game. Dit is de show dat wordt wel uitgelegd in S3.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]Zie, ik hoop dat het derde seizoen wat wordt, want ik heb daar wel kritiek op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heel seizoen over het eerste personage... Ik weet het niet hoor.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
JA DAT WETEN WE NU WELquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zie, ik hoop dat het derde seizoen wat wordt, want ik heb daar wel kritiek op.![]()
Een heel seizoen over het eerste personage... Ik weet het niet hoor.
Tsja, zo ging het in het spel ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zie, ik hoop dat het derde seizoen wat wordt, want ik heb daar wel kritiek op.![]()
Een heel seizoen over het eerste personage... Ik weet het niet hoor.
Ze hebben ook wel heel specifiek aantal zaken wat 2 uur speeltijd was helemaal weggelaten en aantal zaken rond iets van 5 minuten verzonnen zodat het een halve aflevering was. Ze kunnen er dus ook kiezen om die verhoudingen nog wel aan te passen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zouden ze niks toevoegen. Ze hebben in dit seizoen ook wat toegevoegd wat niet in de game zat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |